FDIH's supportgrupper

Vil du præge FDIH’s arbejde? Vi opretter tre grupper, der skal sikre, at vores arbejde hele tiden afspejler medlemmernes interesser.

Du ansøger om optagelse til én af de tre supportgrupper via dette link.

FDIH arbejder for medlemmernes interesser. Det er enkelt at sige, men det kan til tider være en smule sværere at efterleve, da vi repræsenterer mere end 900 medlemsvirksomheder med vidt forskellige udgangspunkter og interesser.

Vær med til at præge FDIH's arbejde gennem deltagelse i én af vores tre supportgrupper

FDIH's bestyrelse og sekretariatet har besluttet, at danne tre interesse-grupper, der skal sparre med og bistå sekretariatet omkring væsentlige spørgsmål. Målet er, at medlemmernes interesser endnu klarere afspejles i FDIH's arbejde, og at vi får lagt den rette strategi.

”Vi gør alt, hvad vi kan for hele tiden at være i kontakt med jer medlemmer. Med de tre nye grupper kommer vi endnu tættere på jeres dagligdag, og det bliver nemmere at vide, hvilke udfordringer I møder. Jeg glæder mig meget til at få grupperne stablet på benene og høre fra jer,” siger Niels Ralund, adm. direktør i FDIH.

Vi opretter tre supportgrupper. Der bliver oprettet én gruppe for B2C medlemmer, én for B2B medlemmer og én for de såkaldte leverandør-medlemmer.
Grupperne kommer til at bestå af ca. 10 personer, der mødes fysisk to gange om året. 

Formål med gruppen for B2C og gruppen for B2B er:

  • Input og sparring til vores politiske arbejde – rammer vi de rigtige problemstillinger og på den rigtige måde?
  • Uddannelse – hvordan sikrer vi de uddannelser, der skal tilføre virksomhederne den nødvendige arbejdskraft?
  • Events – Er det de rigtige events vi tilbyder? Ideer til nye typer af events – Ideer til indhold og talere på events

Formål med gruppen for leverandørmedlemmer er:

  • Hvordan vi sikrer en fornuftig balance mellem jeres legitime interesse i at profilere jer samt bringe jeres kompetencer og viden bedre i spil, samtidig med at FDIH kan være neutrale i forhold til markedsføringen af jeres løsninger, produkter, events og lignende?
  • Events – Er det de rigtige events vi tilbyder? Ideer til nye typer af events – Ideer til indhold og talere på events
  • Input til konkrete og politiske problemstillinger, der berører jeres branche – det danner grundlag for FDIH’s holdning og aktiviteter i forhold til dem.

Hvem kan være med?

Alle medlemmer kan søge om at komme med. Deltagerne udvælges af FDIH på baggrund af ansøgningerne.

Man kan kun være medlem af én gruppe. Der er deadline for ansøgning d. 1. december 2018.

Du ansøger om optagelse til én af de tre supportgrupper via dette link.

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.