Søg job hos FDIH

Foreningen for Dansk Internethandel (FDIH) arbejder for styrke vilkårene for internethandel i Danmark og internationalt for de mere end 2000 webshops tilknyttet foreningen. Vi er den toneangivende danske organisation for e-handelsvirksomheder og deres leverandører. 

Som ansat hos FDIH bliver du del af en lille og meget dynamisk team, hvor vi hjælper hinanden, og hvor alle arbejder mod det samme mål; at sikre et til alle tider relevant medlemskab for vores medlemmer, og samtidig styrke vilkårene for dansk internethandel.  Det lykkedes for os fordi: 

  • Vi er engageret og passioneret omkring vores arbejde
  • Vi har respekt for hinanden og  vores medlemmer
  • Vi har en uformel tone med plads til holdninger og idéer
  • Vi har det sjovt

 

VI SØGER STUDENTERMEDHJÆLPER:

Er du vores skarpe studentermedhjælper med forretningsnæse og forkærlighed for Excel og CRM?

Studiejob hos Foreningen for Dansk Internethandel - CRM-assistent

Foreningen for Dansk Internethandel har en flot vækst af nye medlemmer, der kommer fra Danmarks store og små digitale virksomheder. Både nye og nuværende medlemmer fortjener den bedst mulige service.

Derfor er vi på jagt efter en ny engageret studentermedhjælper, der skal hjælpe med at vedligeholde og udbygge vores medlemsdatabase. Den indeholder flere end 950 medlemsvirksomheder og flere end 5000 personprofiler, så jobbet indebærer en god blanding af online-research og direkte kontakt til medlemmerne pr. telefon og e-mail samt registrering i vores CRM-system. 

Hvem er du?
Du er interesseret i digital handel og har en god fornemmelse for virksomhedsøkonomi og dynamiske organisationer. Du skal trives med at arbejde med databaser og excellerer i Excel-udtræk samt databehandling og systematisering. Det er væsentligt, at du er udadvendt og har let ved at tale med vores medlemmer primært via telefon.

Du læser måske på CBS eller lignende og er nok omkring dit 2. – 4. studieår.

Vi forventer også, at du kan arbejde selvstændigt og systematisk efter en omhyggelig oplæring i foreningens arbejde og systemer. Du skal selvfølgelig være en holdspiller, der kan arbejde selvstændigt og ikke mister overblikket ved flere opgaver.

Hvem er vi?
Vi er et engageret sekretariat, som brænder for at sikre e-handelsvirksomheder de bedst mulige vilkår. Det indebærer, at vores mange medlemmer får en nærværende og professionel service. Vi er 12 ansatte, som hjælper på tværs af organisationen, og du kan derfor forvente, at du får god berøring med mange forskellige opgaver.

Vi bor i den historiske bygning Børsen ved Slotsholmsgade. Hver dag spiser vi frokost i Københavns bedste kantine.

Baggrund: CBS eller lign. på 2.-4. studieår. 

Jobbet er på 10-15 timer pr. uge

Jobstart: April/maj 2019 eller snarest

Adresse: FDIH, Slotsholmsgade, 1217 København K, v. Børsen

Spørgsmål kan rettes til Medlemschef Niels Preysz på 40196762 eller npr@fdih.dk

Vi ser frem til at høre fra dig med en kort ansøgning og CV på ovenstående mailadresse. Vi afholder løbende samtaler, til vi har fundet den rigtige kandidat.

Læs mere om FDIH på www.fdih.dk

SEND UOPFORDRET ANSØGNING:

Har vi ingen ledige stillinger, eller matcher de stillinger vi søger ikke dine kvalifikationer, er du altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. 
Den kan du sende til job@fdih.dk

Se Niels Ralunds video eller læs mere om FDIH på denne side

Sådan behandler vi dine personoplysninger:
Foreningen for Dansk Internethandel, Slotsholmsgade 1, 1217 København K, cvr. nr. 20740135 er dataansvarlig for de personoplysninger, du giver os. Vi behandler oplysningerne for at kunne vurdere, om du er den rigtige til stillingen. Grundlaget for behandlingen er interesseafvejningsreglen, jf. databeskyttelsesforordningens art. 6, stk. 1, litra j. Oplysningerne opbevares hos Dansk Erhverv, som er databehandler og under vores instruks.

Vi sletter din ansøgning senest 6 måneder efter, at stillingen er besat, medmindre du giver samtykke til, at vi opbevarer din ansøgning i længere tid, eller vi har et andet sagligt formål med opbevaringen.

Dine rettigheder: Du har ret til at få indsigt i, berigtiget eller slettet de personoplysninger, vi behandler om dig, at få behandlingen begrænset til opbevaring, gøre indsigelse mod behandlingen mv., jf. databeskyttelsesforordningens artikel 15 til 21. Du kan altid tilbagekalde et evt. samtykke.

Du kan indgive en evt. klage over vores behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet, Borgergade 28,5, 1300 KBH K, dt@datatilsynet.dk eller tlf. 33 19 32 00.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen