Nyheder

1. apr 2020 FDIH event
Fire danske netbutikker: Det gør stadig ondt, men der er fremgang at spore i dansk e-handel

Onsdag forklarede fire FDIH-medlemmer, hvordan de hver især håndterer coronakrisen. Her får du de vigtigste erfaringer fra webinaret.

27. mar 2020 FDIH event Politik
Hjælpepakkerne rejser mange spørgsmål 

Folketinget har på rekordtid vedtaget en stribe hjælpepakker, som der er stort behov for. Men der er fortsat mange uklare forhold, så der var masser af deltagere og spørgsmål på FDIHs webinar fredag.

26. mar 2020 FDIH event
Første partner-webinar: Læs af de bedste og kom igennem corona-krisen

FDIH og Hesehus er klar med nyt webinar, hvor der er fokus på nye tendenser og gode råd til at komme igennem corona-krisen. Hør blandt andet, hvordan Matas styrker brugeroplevelsen.

25. mar 2020 FDIH event
Webinar om corona og logistik: Rygraden er presset, men holder

Logistikvirksomhederne skal håndtere flere pakker og hjemmeleveringer i takt med, at forbrugerne skruer op for e-handlen under coronakrisen. Trods travlheden er der styr på situationen, beroligede DAO365, PostNord Danmark og Bring, da de deltog i FDIH’s webinar om logistik og e-handel.

20. mar 2020 FDIH event
Fire danske netbutikker: Sådan håndterer vi coronasituationen

Fredag delte fire danske netbutikker deres erfaringer med FDIH’s medlemmer på FDIH’s første webinar. Her får du de vigtigste punkter fra webinaret.

18. mar 2020 FDIH event Branchenyt
FDIH generalforsamling 2020

FDIHs ordinære generalforsamling holdes 29. april 2020, og den afvikles online.

17. mar 2020 FDIH event
FDIH er klar med nye digitale events

Videndelingen stopper ikke på grund af coronavirussen, forsikrer FDIH’s eventteam, som er klar med flere digitale events for netbutikkerne.

27. feb 2020 FDIH event
Reportage fra B2B-konferencen: En succesfuld transformation til digital B2B-handel kræver fokus på data og mennesker

E-handel mellem virksomheder er den hurtigst voksende del af e-handlen, men den digitale forandring til e-handel udfordrer virksomhederne. Der skal nemlig både tages hensyn til teknikken, kunden og medarbejderen

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik