Nyheder

28. jan 2020 Analyse
Big black bang: Black Friday suger juleshopperne til sig

Friske tal giver Black Friday en helt ny betydning og rykker ved den traditionelle julehandel

27. jan 2020 Analyse
Man kan regne med kvinderne – mænd har svært ved at forpligte sig

Kvinderne spiller mere sikkert, mens mændene satser, når de handler på nettet. Det viser en ny analyse fra FDIH, som også afkræfter en sejlivet myte.

23. jan 2020 Analyse Branchenyt
Smartphones løfter tysk e-handel til ny rekord – men tyskerne halter stadig efter de danske forbrugere

De tyske forbrugere handlede for svimlende 72,6 mia. euro på nettet i 2019. Hver tredje handel blev gennemført på en smartphone eller tablet, mens knap halvdelen skete på en digital markedsplads.

13. jan 2020 Analyse
E-handelstrends for 2020: Netbutikkerne satser stort på personalisering og influencers

8 ud af 10 netbutikker vil i år implementere eller udbygge brugen af personalisering. Det fremgår af en ny trend-rapport, der også konkluderer, at fri returnering vil vokse, og at netbutikkerne bliver ramt af influenca i 2020.

9. jan 2020 Branchenyt Analyse
Alibaba vil udfordre Amazon i Europa

Den kinesiske gigant er klar til for alvor at rykke ind på det europæiske marked for at slå Amazon af pinden. Midlet er en charmeoffensiv og lavere priser, men Alibaba får svært ved at overbevise de store brands, vurderer Kina-ekspert

19. dec 2019 Analyse
Flot julesalg på nettet blev skudt i gang af voldsom Black Friday

De danske netbutikker melder om et flot julesalg, de både vokser og lever op til forventningerne. Trods travlhed efter den rekordstore Black Friday skal pakkerne nok nå frem før juleaften.

10. dec 2019 Analyse
Ingen trængsel og alarm: Forbrugerne er vilde med at handle julegaver på nettet

Rekordmange forbrugere vil i år købe julegaver på nettet. Det er nemmere og hurtigere, lyder forbrugernes forklaring på den stigende digitale julegaveshopping.

Betaling SCA  mobil pc og kort
3. dec 2019 Analyse
Mobilsejr på rekordstor Black Friday

Mobilbetalinger slog massivt igennem på Black Friday, hvor MobilePay slog sin position fast som det dominerende betalingsmiddel. Efter en hæsblæsende Black Friday tog kunderne det lidt roligere på Cyber Monday.

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik