Fest på mejeriet: 40 Arla ansatte deltager på E-handelskonferencen

Mejerikoncernen Arla møder talstærkt op til årets E-handelskonference. Det skyldes særligt programmets virtuelle format, siger Head of Digital, Michael Hegelund.

Interessen for dette års E-handelskonference breder sig som ringe i vandet – eller måske nærmere ringe i mælken – hos Arla Foods.  Mejerikoncernen har nemlig tilmeldt over 40 af sine medarbejdere til eventet 

Head of Digital hos Arla, Michael Hegelundpeger på konferencens virtuelle format som årsag til, at virksomheden kan ‘møde’ så talrigt op.  

“I år har vi udnyttet, at FDIH e-handelskonferencen foregår digitalt, så vi lettere kan stille med det helt store hold. Mange vil deltage hjemmefra, mens andre vil samles i mindre teams. Og muligvis laver vi også en sammenfatning internt med de bedste take aways fra dagen.” 

Virksomheden, der netop har fået en flot 9. plads på IFO’s imageliste, stiller op med en flok ansatte, der spænder vidt på tværs af funktioner og arbejdsområder. Det er derfor belejligt, at årets konference er fleksibel i forhold til format og indhold, siger Michael Hegelund. 

“Vi er mange, der sætter pris på den fleksibilitet, der ligger i årets konference, hvor man kan skræddersy sit eget program og dermed blive klogere på de dele, der har størst relevans for ens område og interesser. Der er en masse godt at se frem til, og jeg er sikker på, at jeg og mine +40 Arla kollegaer hver har vores favoritsessions.” 

Vi er mange, der sætter pris på den fleksibilitet, der ligger i årets konference, hvor man kan skræddersy sit eget program og dermed blive klogere på de dele, der har størst relevans for ens område og interesser

- Michael Hegelund.

Det brede program tiltrækker

Udover fleksibilitet er det især konferencens brede program, der tiltrækker de ansatte.

“Vi ser frem til at høre dialogen mellem vores to kunder og samarbejdspartnere fra Salling Group og nemlig.com. Bæredygtighed er højt på vores agenda – så en case udefra bliver spændende. Og så er der alle de andre gode ting på programmet omkring forbrugertrends og muligheder inden for medier, commerce m.m., der popper op som følge af den digitale udvikling og med ekstra acceleration som følge af Covid-19,” forklarer Michael Hegelund.

Hos FDIH jubler eventchef, Anne K. Hansen, over Arlas talstærke deltagelse.

"Vi håber, at alle vil gribe chancen for at få faglig opdatering og inspiration, særligt nu, hvor årets E-handelskonference går virtuelt, og vi har gjort den gratis for medlemmer. Vores ambition med konferencen er at tage det helt op på den store klinge og belyse forskellige vinkler på visioner for fremtiden."

Hun påpeger yderligere, at der under E-handelskonferencen kører tre sessioner samtidigt samt netværksmøder ved siden af – så der skulle gerne være noget til alle profiler i den digitale del af forretningen.

Vi ser frem til at se Arla på E-handelskonferencen den 29. oktober. Du kan følge Arlas eksempel og tilmelde dig og dine kollegaer her.  

Kommentarer

23. okt 2020 Merrill

When some one searches for his necessary thing, therefore he/she wants to be available that in detail, thus that thing is maintained over here. voetbalshirt kind

Skriv kommentar
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik