FDIH blev kastet for løverne med ny konference: Vi gør det igen!
Onsdag slog FDIH dørene op til den allerførste digitale konference om abonnementsforretninger. Det var ifølge både deltagere og arrangør en succes, der godt kan gentages. Det bliver den til E-handelskonferencen 2020.

Godt trehundrede deltagere så med hjemme fra stuerne og kontorerne, da FDIH onsdag morgen gik live med vores allerførste digitale konference, som blev transmitteret direkte fra Zoo med udsigt til løveburet.
FDIH’s eventteam har stablet konferencen på benene på ganske kort tid uden nogen erfaring med at afholde digitale konferencer.
”Her kan man virkelig tale om at blive kastet for løverne. Det gælder både for os, men så sandelig også for talerne og deltagerne, som jo heller ikke har prøvet noget tilsvarende. Heldigvis gik det rigtig godt, ” siger FDIH’s eventchef, Anne K. Hansen og fortsætter.
”Vi var noget nervøse for, om deltagerne ville miste interessen i løbet af dagen, fordi de sidder derhjemme. Vi kan heldigvis se, at langt, langt størstedelen var aktive hele dagen. Der var også virkelig god stemning i studiet med talerne, som også gav udtryk for, at det fungerede godt.”
Temaet for konferencen var abonnementsforretninger, og deltagerne kunne blandt andet høre indlæg fra Goodiebox, Dinero, Lunar og Coop. Herudover var der mulighed for netværksmøder og digitale kaffemøder.
”Og det udnyttede deltagerne. Det har været vigtigt for os, fordi netværksdelen er en så central del af konferencerne,” siger Anne K. Hansen.
Generalprøve for E-handelskonferencen
”Den bliver selvfølgelig større og med flere spor, så det bliver en ny udfordring, men nu har vi vist, at vi kan lave en digital konference, som både talere, partnere og deltagere får noget ud af. Det er kæmpe lettelse, og vi er glade for og ydmyge over at modtage så positiv feedback” siger eventchefen.
Flere af talernes oplæg vil i den kommende tid blive offentliggjort på FDIH, så du kan se eller gense dem.
Kommentarer