Besøg fra toppen: En CEO og trendforsker lægger vejen forbi E-handelskonferencen

CEO for Boozt, Hermann Haraldsson, og forfatter og trendforsker, Louise Byg Kongsholm, taler på E-handelskonferencen 2020 og deler ud af et hav af guldkorn om blandt andet bæredygtighed, forbrugertrends og kommunikation fra virksomheder til forbrugere.

Det er spørgsmålet, alle vil have svar på: Hvordan bliver vi mere bæredygtige – og kan det betale sig? FDIH har hentet hjælp til at besvare det hos en af nordens største aktører i e-handel. Der er tale om hr. Hermann Haraldsson, der siden 2010 har været CEO for tøjgiganten Boozt og ført  virksomheden på anerkendt sejrskurs.

Hermann Haraldsson er én af de mange dygtige talere, som gæster E-handelskonferencen den 29. oktober. Forretningsmagnaten vil tale til mange higende e-handlere, når han deler ud af sin viden om bæredygtighed og forbrugeradfærd. For hvordan gør man det nemmere at shoppe mere bæredygtigt? En ordre hos Boozt har f.eks. et CO2 aftryk, der svarer til at køre mindre end tre kilometer i en bil – hvordan kan det lade sig gøre?

Få svar på disse spørgsmål samt indsigt i, hvordan Boozt arbejder med ansvarlighed i hele værdikæden til konferencen den 29. oktober, som desuden foregår virtuelt.

FDIH’s eventchef, Anne K. Hansen, tror Herman Haraldsson vil fange opmærksomheden hos mange e-handlere – både i kraft af sin fremtrædende rolle på markedet og, ikke mindst, emnet, der skal tales om.

”Bæredygtighed fylder mere og mere i bevidstheden hos mange af vores medlemmer og særligt hos deres kunder, der uden at tøve vender dem ryggen, hvis de får en oplevelse af, at bæredygtighed ikke er på radaren overhovedet. Det er for mange et svært terræn at gå ind i, og derfor er det rart at få indblik i konkrete erfaringer og gode råd fra en af markedets helt store spillere. Og så er Hermann Haraldsson en dygtig taler, der er generøs med sin viden – der er god grund til at glæde sig.”

Forfatter og trendforsker, Louise Byg Kongsholm

Det er egentlig ganske svært at forkorte Louise Byg Kongsholms arbejdstitler ned til to. Hun er en farverig buket af titler og erfaring – herunder hører CEO, trend- og fremtidsforsker, chefredaktør, forfatter og konsulent.

Så når Louise Byg Kongsholm gæster E-handelskonferencen, er det med mere end én hat på hovedet. Med hende som taler, får publikum et unikt indblik i samtidens forbrugertrends og -adfærdsudvikling. Det er guldkorn for e-handleren, der ønsker bedre indsigt i forbrugernes adfærd.

Herudover vil Louise Byg Kongsholm fortælle om sin bog, Fra vugge til krukke, som netop er udkommet. Denne beretter om forskellige livsfaser og hvilken livsfaseorienteret kommunikation, der rammer forbrugeren mest effektivt – noget, som kan lede til produktudvikling og merværdi for både producenter og forbrugeren. Og så er det også værd at nævne, at bogen har fået seks stjerner i Børsen.

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik