FDIH introducerer Insights – vidensdeling fra medlem til medlem

Som nyeste skud på stammen i FDIH’s medlemsunivers, har vi lanceret en ny platform, hvor du kan få relevant viden fra andre e-handleres virkelighed i Danmark og dele din egen.

En klog mand ved navn Albert sagde engang, at den eneste vej til virkelig viden er erfaring. Med afsæt i det princip har FDIH lanceret et nyt tiltag, Insights, på medlemstræet, hvor du som medlem kan indhente og dele erfaringer fra e-handlen i Danmark.

Få viden og del din egen

Ekspertisen tager udgangspunkt i konkrete eksempler fra en bred vifte af aktører i nethandlen, store som små, og har et præcist fokus uanset emne. Vi bestræber os på at gøre indholdet så konkret som muligt, så der er et målrettet fokus for aktuelle problemstillinger for alle typer af e-handlere.

Udforsk FIDH’s nyeste planet i medlemsuniverset - Insights

Det er ligegyldigt, om du er en stor global virksomhed eller en start-up med store drømme – der er noget til alle – alt sammen med udgangspunkt i andre medlemmers konkrete erfaringer fra deres forretninger.

Skal du f.eks. annoncere på Spotify, kan du finde en guide hertil. Den hjælper dig igennem den tekniske del, men også rent overordnet om det giver mening for din virksomhed at investere i markedsføring på den platform.

Så vil du have indsigt om emner, der berører din forretning, med udgangspunkt i andre medlemmers konkrete erfaringer fra e-handlens virkelighed i Danmark, skal du bare klikke på linket i begyndelsen af denne artikel.

Skriv kommentar
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik