Ny E-handelsanayse: Forbrugerne er vilde med Zalando

FDIH's nye E-handelsanalyse viser, at Zalando styrker sit greb om de danske forbrugere, der forventer at handle endnu mere i udlandet i 2019.

De danske forbrugere forventer at handle endnu mere i udlandet, end de gjorde i 2018. Det viser FDIH's nyeste E-handelsanalyse.

Den viser også, at de store udenlandske netbutikker som Zalando, Amazon og Wish strammer grebet om de danske forbrugere.

35 % af de danske forbrugere handlede hos Zalando i 2018, mens 26 % var forbi Amazon og 24 % handlede hos Wish.com.

Vil du vide mere om tallene og danske e-handel, så skal du læse vores nyeste E-handelsanalyse, som har fået en metodisk overhaling og nu kan give endnu mere præcise data om danskernes forbrug på nettet.

Se analysen og alle tallene 

Læs mere om den metodiske opdatering

Del med dit netværk

Skriv kommentar

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen