Første etape mod e-handelsguldet blev skudt i gang tirsdag

E-handelsprisfesten nærmer sig med hastige skridt. Tirsdag d.6 februar var dagen, hvor indstillingsudvalget til E-handelsprisen 2018 mødtes for første gang. Det affødte en masse spændende og energiske dialoger blandt de fremmødte.

Denne smukke vinterdag startede med lidt frokost blandt formændene, hvor forløbet for dagen blev fremlagt og de sidste indslag blev diskuteret. De nye formænd blev introduceret og fik lidt viden af de formænd, der havde været igennem processen de tidligere år.

Derefter samledes de 10 formænd og de 80 medlemmer af indstillingsudvalget i Børsens fine lokaler. Snakken flød ivrigt blandt de fremmødte indtil Niels Ralund truttede i velkomsthornet og der blev taget et gruppefoto af alle deltagerne.

Efter velkomsten stimlede de 90 mennesker ud af Børsens bibliotek og fordelte sig på fem grupper. Her blev den første omgang af kategorier gennemgået. Ude i de små lokaler blev der diskuteret livligt med mange gode dialoger til følge og nomineringsklingerne blev i den grad slebet.

Da dialogerne havde lagt sig, var det tid til en kaffepause og en lille snack. Efter de 90 mennesker var blevet provianteret efter behov, blev posen rystet igen og folk blev fordelt ud i fem nye grupper, hvor de sidste kategorier skulle på plads. Igen blev der fremført fremragende argumenter og spændende virksomheder indtil de sidste e-handlere var kommet videre til næste etape af processen.

Læs mere og tilmeld dig her

Dagen gik på hæld og kl.16.30 samledes vi alle igen for at gennemgå de forskellige virksomheder, der havde klaret sig igennem nåleøjet til 2. indstillingsmøde. Dagen blev sluttet af med et glas vin eller øl i hånden og en masse spændende samtaler. Tak til de 10 formænd og de 80 medlemmer af indstillingsudvalget. Vi glæder os allerede til, at vi samles igen til 2. indstillingsmøde d. 10 april hos Horten i Hellerup.

Prisfesten finder sted d. 24 maj i Øksnehallen, og vi håber selvfølgelig på at se dig, når vinderne kåres og toppen af dansk e-handel fejres. Læs mere om eventet og hvordan man tilmelder sig i linket under artiklen.

 

 

 

Del med dit netværk

LinkedIn Facebook Twitter

Kommentarer

10. feb 2018 Zjakalen

Super spændende! Forsæt det gode arbejde :-)

Skriv kommentar

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder