Vil vi diskutere eller digitalisere?

Berlingske nyeste tillæg om detailhandlen sætter fokus på digitalisering og de muligheder, som det giver både online og offline.  FDIH bidrager med fakta og tekst, og ikke mindst lederen.

Det er en kilde til fortsat undren i FDIH, når debatten om fremtidens handel beskriver fysisk handel og digital handel som modpoler, hvor e-handlen ofte hænges ud for at være skyld i butiksdød. Derfor er Berlingskes september tillæg "Fremtidens Detail" inspirerende læsning, hvor FDIHs direktør Niels Ralund har skrevet tillæggets leder "Vil vi diskutere eller digitalisere?"

Så er tonen slået an, og tillægget fokuserer derfor både på mulighederne og på de udfordringer, som hele detailhandlen - offline, online eller omnichannel - skal håndtere i de kommende år. Læs bl.a. om kognitiv teknologi, dataindsamling til at sikre bedste købsoplevelser, digitalisering, kundens vej til køb i en digitaliseret verden og meget mere. I øvrigt mange af de samme temaer, der er grundlaget for Shoptalk-konferencen i Bella Centret 9.-11. oktober. Så hvis du ikke har købt billet til konferencen endnu, så er det ved at være sidste udkald.

Hele tillægget kan hentes som Ipaper herunder 

Del med dit netværk

LinkedIn Facebook Twitter

Skriv kommentar

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef