Dingeling: Forbrugerne foretrækker stadig telefon og mail

Det er stadig mere populært at gribe knoglen og ringe til netbutikken end at chatte. Det viser FDIHs analyse.

FDIHs analyse viser, at chat stadig ikke er forbrugernes foretrukne kontaktform, når de skal i kontakt med netbutikkerne.

”Resultatet er tydeligt. Forbrugerne vil helst sende en mail eller gribe knoglen og ringe til netbutikken. Der er dog en tendens til, at de yngre forbrugere lægger mindre vægt på telefon og mere på chat, så i fremtiden vil vi sandsynligvis se en udvikling i tallene,” siger Simon Bjerremann, analysechef i FDIH.    

Del med dit netværk

LinkedIn Facebook Twitter
Skriv kommentar

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Charlotte Ahm
Projektleder - på barsel
Magnus Glenn Hansen
Projektleder