CRM-assistent søges: Er du vores skarpe studentermedhjælper med forretningnæse og forkærlighed for Excel og CRM?

Foreningen for Dansk Internethandel har en flot vækst af nye medlemmer, der kommer fra Danmarks store og små digitale virksomheder. Både nye, nuværende og kommende medlemmer fortjener den bedst mulige service.

STILLINGEN ER BESAT

Derfor er vi på jagt efter en engageret studentermedhjælper, der skal hjælpe med at vedligeholde og udbygge vores medlemsdatabase. Den indeholder over 850 medlemsvirksomheder og flere end 4500 personprofiler, så jobbet indebærer en god blanding af online-research og direkte kontakt til medlemmerne pr. telefon og e-mail samt registrering i vores CRM-system.  

Hvem er du?

Du er interesseret i digital handel og har en god fornemmelse for virksomhedsøkonomi og dynamiske organisationer. Du skal trives med at arbejde med databaser og excellere i Excel-udtræk samt databehandling og systematisering. Du læser måske på CBS eller lignende og er nok omkring dit 2. – 4. studieår. 

Vi forventer også, at du kan arbejde selvstændigt og systematisk efter en omhyggelig oplæring i foreningens arbejde og systemer.

Du skal selvfølgelig være en holdspiller, der kan arbejde selvstændigt og holde mange bolde i luften, mens du arbejder koncentreret med specifikke opgaver.. 

Hvem er vi?

Vi er et engageret sekretariat, som brænder for at sikre digitale virksomheder de bedst mulige vilkår. Det indebærer, at vores mange medlemmer får en nærværende og professionel service. Vi er 11 ansatte med hver vores ansvarsområde, men vi giver ofte en hånd med på tværs af organisationen, og du kan derfor forvente, at du får god berøring med mange forskellige opgaver. 

Vi sidder på vores kontorstole midt i den historiske bygning Børsen ved Slotsholmsgade. Hver dag spiser vi frokost i Københavns bedste kantine. 

 

Baggrund: CBS eller lign. på 2.-4. studieår. 

Jobbet er på 10-15 timer pr. uge

Jobstart: i juni 2017 eller snarest

Lønniveau: Kandidat 140 kr./pr.time el. Bachelor 130 kr./pr. time

Adresse: FDIH, Slotsholmsgade 1, 1217 København K, v. Børsen 

Spørgsmål kan rettes til Projektchef Niels Preysz på 40196762 eller npr@fdih.dk

Vi ser frem til at høre fra dig med en kort ansøgning og CV på ovenstående mailadresse. Vi afholder løbende samtaler, til vi har fundet den rigtige kandidat. OBS: STILLINGEN ER BESAT.

Læs mere om FDIH på www.fdih.dk  

Del med dit netværk

LinkedIn Facebook Twitter

Skriv kommentar

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef