Netværk: Er markedspladser som Wupti.com noget for dig?

Hvordan bliver Wupti.com transformeret til en markedsplads, og kan det gavne din forretning? Det kan du blive klogere på til Netværksdagen, hvor du også kan deltage i flere netværksmøder.

Dansk Supermarked er ved at transformere Wupti.com fra at være en klassisk webshop til en markedsplads, hvor du som e-handler også kan sælge dine produkter. Vil du gerne blive klogere på mulighederne for at sælge på Wupti.com, netværke med andre e-handlere med samme overvejelser og samtidig få mere indblik i platformen, så du  med til  Netværksdagen 2017 – Jylland d. 6. september hos Stibo Systems

Læs også: Nyt B2C-netværk på netværksdagen. 

Sådan fungerer det

Konceptet for Netværksdagen er enkelt. Du kan oprette netværksmøder, hvor du faciliterer snakken om dét eller de emner, som er mest relevant for dig, og du kan deltage i andre deltageres netværksmøder. 

På den måde kan du i løbet af dagen sammensætte lige netop det netværksprogram, som passer til dine aktuelle udfordringer og interesser, uanset om de emner er cross border, omnichannel, e-mail markedsføring, salg på platforme/markedspladser, sociale medier, logistik, digitalisering i virksomheden, brug af ’skæve’ kampagneindslag eller noget helt andet. For du skaber programmet sammen med de øvrige deltagere. 

Gratis deltagelse

Skyd efteråret i gang med en håndfuld e-handelsvitaminer, som er sprængfyldt med inspiration, ny viden og masser af netværk. Når du er medlem af FDIH kan du deltage gratis i Netværksdagen, som afholdes 6. september fra kl. 10-16 hos Stibo Systems i Højbjerg ved Aarhus. Fang din billet her

Hvis du (endnu) ikke er en del af FDIH, er du stadig velkommen til Netværksdagen. Det koster 995 kr. ekskl. moms at deltage, så skynd dig at booke din billet her.

Del med dit netværk

LinkedIn Facebook Twitter

Skriv kommentar

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef