Gratis rapport om fremtidens B2B-salg

Fremtidens B2B-salg skal i høj grad drives af de samme oplevelser som B2C-verdenen har glæde af, viser ny gratis rapport fra Forrester Research.

Ny rapport fra Forrester Research viser, at B2B-branchen kræver omnichannel-oplevelser på samme niveau som salg direkte til forbrugere. Beslutningstagere i B2B-verdenen kræver altså den samme sammensmeltning af online – og offlinesalg, og efterspørger også de samme kundeoplevelser. Rapporten afslører også, at integrationen mellem den fysiske og digitale verden bliver et afgørende konkurrenceparameter i fremtiden.  

Kommentarer

17. dec 2014 Tim Janson

Tak for den fine rapport. Den bliver rigtig spændende at læse, også for at se om man kan bruge det til ens fremtidige B2B-salg.

17. dec 2014 Mads Ege

Meget spændende læsning.

24. apr 2015 Bjarne Frederiksen

Virkelig gode pointer i denne rapport, men sjovt at kunderne vil have de "billigste produkter" og samtidig den "bedste service". Det er til tider svært at få til at hænge sammen. Men det må jo løses :)

16. aug 2015 DS reklamefilm

Takker, bukker og najer. Lige hvad vi ledte efter til vores reklamefilm projekter.

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik