Spar på dine logistikomkostninger

Sæt din webshops logistikflow under lup og find ud af hvordan du skal optimere dine forsendelser. Analysen er gratis for dig som FDIH medlem

Logistik er en af de afgørende konkurrenceparametre på det danske marked. Det skal være nemt, hurtigt, præcist og også gerne billigt. 

Det får du med en gratis logistikanalyse

Som medlem af FDIH får du lavet en gratis logistikanalyse af din virksomhed, som giver svar på:

  • Hvor store udgifter har din virksomhed til håndtering af logistikken?
  • Hvor store logistikomkostninger bør du medtage i dine beregninger, når du sælger en vare?
  • Hvor i logistikflowet kan du optimere?
  • Kan det betale sig økonomisk for din virksomhed at outsource din logistik?
  • Hvilke forhold skal du være opmærksom på ved valg af logistikfirma?

Sådan foretages analysen

Analysen udføres af Dansk E-logistik i samarbejde med dig og din virksomhed. Med kun tre trin får du optimeret din logistik:

  1. Du bliver ringet op af Dansk e-Logistik, som forklarer mere om processen og aftaler et tidspunkt for et interview
  2. Interview med Dansk e-Logistik af cirka 1 times varighed. Interviewet kræver cirka 30 minutters forberedelse
  3. Dansk e-Logistik udvikler rapport med forslag til forbedringer og optimering af logistikken i din virksomhed.

Analysen udføres af Rasmus Myhre, Partner i Dansk e-Logistik, med over 14 års professionel erfaring indenfor logistik og optimering af forretningsprocesser. Rasmus har bl.a. hjulpet SAXO.com A/S, Philips Nordic A/S, L´easy, Academic Books samt mange andre spændende virksomheder.

Sådan gør du

Send en e-mail til os på kontakt@fdih.dk med dine kontaktoplysninger og lidt informationer om jeres logistik.

Når vi har modtaget mailen, bliver du kontaktet af Dansk e-Logistik til inden analysen.

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef