IAA Digital Strategi uddannelse

IAA Digital Strategi henvender sig til marketingfolk med adskillige års erfaring i tilrettelæggelse og gennemførelse af markedskommunikation, som ønsker at udbygge deres viden og baggrund på de digitale medier.

Uddannelse: IAA DIGITAL STRATEGI

IAA Digital Strategi giver en samlet strategisk og operationel viden om digital markedskommunikation – med afsæt i klare KPI’er og målsætninger. IAA Digital Strategi henvender sig til marketingfolk med adskillige års erfaring i tilrettelæggelse og gennemførelse af markedskommunikation, som ønsker at udbygge deres viden og baggrund på de digitale medier.

100 undervisningstimer – internationalt akkrediteret eksamen Ofte betragter man digital markedsføring i små bidder - et ad gangen og hver for sig, som for eksempel SEO, sociale medier, content, paid, owned, earned media og så videre. Men en sådan opdeling giver ikke reel mening, da den virkelige effekt skal opnås i en synergi og samspil mellem mange tiltag på det digitale område og i klar sammenhæng til traditionelle analoge indsatser. IAA Digital Strategi bringer dig på kompetencemæssig højde på tværs af den digitale verden. Du får en samlet strategisk og operationel viden om digital markedskommunikation. IAA Digital Strategi er opdelt i 4 moduler, der tilsammen giver både overblik og dybdeviden om det digitale univers. 

Kundefastholdelse:

Sådan sikrer du den fortsatte dialog og positive holdning til næste køb.

After sales kontakt er en vigtig del af en digital strategi. Kunden skal have en god oplevelse og bekræftes i sit valg – så der bliver både anbefalinger og nye kommende køb. Vi kigger også ud i de fremtidige trends og muligheder.

Onboarding:

Sådan får du kundeemnerne ombord. Dette modul fokuserer på, hvordan vi får etableret kontakt, dialog og permission fra potentielle kunder. Vi får cases og viden om, hvordan den rette kombination af push og pull kan skabe vejen til videre samspil gennem købsprocessen.

Learning:

Sådan får du kunderne til at forstå og ønske dine tilbud. Kendskab, likes og besøg er kun noget værd, hvis det fører kundeemnet positivt videre i kunderejsen. Vi skal dybere i relationen. At opnå salg og tilfredse kunder kræver kundeindsigt og evnen til at bruge den rigtigt. Målet er at skabe yderligere interesse, som styrker kunderelationen og giver klar præference.

Konvertering:

Sådan får du omsat den digitale kontakt til endeligt køb. Det ultimative mål er naturligvis, at kundekontakten skal føre til et køb – og også her er det vigtigt at mange digitale værktøjer kommer i brug – ofte i samspil med andre medier lige fra butik eller udstilling til events eller avisannoncering.

Fakta:

Optagelsesbetingelser: Grundig erfaring i planlægning og gennemførelse af markedsføringsaktiviteter er en forudsætning for at kunne følge undervisningen.

Pris:

Medlem af IAA: kr. 45.000 ex moms.

Medlem af FDIH, Dansk Markedsføring, CA a-kasse eller Business Danmark: 47.000 ex moms.

Ikke medlem: kr. 49.000 ex moms

Kom til introseminar i marts 2017 – download program her.

Ønsker du at vide mere om IAA Digital Strategi uddannelse? Log ind og få mere information.

Siden er forbeholdt FDIH medlemmer

Hvis du er medlem af FDIH, kan du læse indholdet ved at logge ind herunder.

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef