Søg og du skal finde...
Guides

Black Friday - optimér din kø-strategi og maksimér din omsætning

De attraktive tilbud og marketingtiltag er på plads, men før du trykker på launch-knappen, er det vigtigt, at din webshop er klar til at håndtere presset Black Friday fra de mange købelystne kunder, herunder er kø-strategien vigtig.
Derfor er er det vigtigt at optimere din kø-strategi.

Du får her 4 tips så du undgår nedbrud Black Friday fra vores kø-eksperter Queue-it, som lever af at sikre din webshop, når der er allermest travlt.

1. Kommunikation
Kommunikation mellem Marketing og IT er alfa og omega, før en kampagne igangsættes. Hvad ønsker I præcis at opnå med kampagnen, og hvilke erfaringer har I gjort jer tidligere, tilsvarende kampagner? Hvilke brugermønstre og -volumener forventer marketing, og (hvordan) kan IT håndtere dem? Hvornår igangsættes de forskellige kampagner præcis, og hvordan sikrer IT den fornødne kapacitet og bemanding? Hvem kontakter I, hvis noget skal justeres undervejs?

Log ind og få de sidste 3 tips fra Queue-it til at undgå nedbrud Black Friday

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen