Vejledning til Medlemssiden "vores events"

På siden “Vores events” er I velkomne til at beskrive - og invitere til - en lokal konference, jeres interne kursus mv. som I mener besøgende på fdih.dk kunne være intersserede i.

Hvorfor skal vi bruge tid på at udfylde Medlemssiderne?

Alting tager tid, så hvorfor skal I bruge tid på at udfylde Medlemssiderne på www.fdih.dk?

Der er der 3 grunde til:
Professionel præsentation af jeres virksomhed:
Uanset om du er en webshop, et webbureau eller noget helt tredje, er Medlemssiderne en mulighed for at præsentere jeres virksomhed på en professionel måde overfor besøgende på www.fdih.dk - og dem er der mange af.

Synlighed på Google:
Samtidig er jeres Medlemsside hos FDIH ofte synlig i Google på side 1, fordi FDIH er et site, der ranker højt hos Google. Der er derfor potentiale for, at folk udefra ved et tilfælde besøger jeres Medlemsside. 

Alle besøgende er potentielle kunder:
Alle der ser jeres Medlemsside er potentielle kunder. Uanset om en person ser jeres side på www.fdih.dk i virksomheds øjemed, er vi jo alle i bund og grund privat personer. Det kan også være, at der er nogen i personens netværk, der kan have glæde af den viden, I har mulighed for at give på jeres Medlemsside.

Giver det mening for os at udfylde cases, medlemstilbud, nyt fra os og vores events?

Ja bestemt. Her har du yderligere mulighed for at udbygge jeres Medlemssider, og fortælle besøgende på disse sider om jeres virksomhed, hvilke kunder I hjælper - og med hvad - og meget mere.

Cases:
Fortæl her om cases fra kunder eller best practice generelt.
Medlemstilbud:
Har I et eller flere tilbud, som I synes medlemmer af FDIH kunne have glæde af? Så er I velkomne til at uploade disse her.
Nyt fra os:
Har I ansat en ny sælger, launchet et nyt produkt eller flyttet adresse kan I skrive det her.  Dette er IKKE stedet, hvor I skal uploade jobopslag eller henvise til blogs mv. Blogs hører til under cases, og stillingsannoncer er ikke noget, vi ønsker på www.fdih.dk.
Vores events:
Holder I et kundearrangement eller kursus, hvor I ønsker at invitere eksterne deltagere, kan I oprette det her.

Hvem kan ændre og tilføje indhold på vores Medlemssider?

Alle ansatte hos jer, som har en profil på mitFDIH kan tilføje og rette indhold på virksomhedens Medlemssider.

 

Vores events vises ikke på vores medlemsside?

Vi har valgt, at kun sider med indhold vises på jeres medlemsside.
Så hvis I ikke har skrevet indhold under "Vores events", bliver denne side ikke vist på jeres medlemsside.
Vi oplever også, at brug af browseren Safari kan skabe problemer i forbindelse med upload af indhold. Det kan derfor være en løsning at prøve en anden browser.

Hvordan opretter jeg et Event?

For at oprette et event på jeres medlemsside skal du:
1. Klikke på menu-punktet "Vores events" i den grå boks
2. Klik på den grønne knap "OPRET EVENT"

Så er du i gang og skal nu udfylde felterne på siden.

Felter markeret med * er felter, der skal udfyldes.
Felter uden * er det frivilligt om du vil udfylde.

Hvad er vigtigt ift. titlen på eventet?

Titlen til jeres event anbefaler vi:
1. Er kort og stadigvæk sigende
2. Indeholder de ord, som I ønsker at bliver fundet på ift. søgeresultater på www.fdih.dk

Hvilket link skal jeg indsætte til eventet?

Linket til eventet du skal indsætte, er linket til jeres eget website, hvor eventet er nærmere beskrevet, og hvor mulige deltagere kan tilmelde sig.

Tips til beskrivelsen af jeres event:

Beskrivelsen af jeres event vises på listen over events, og skal give den besøgende lyst til at klikke videre til jeres side, for at læse mere om eventet og naturligvis meget gerne tilmelde sig.

Med bare 300 ord til at beskrive eventet, skal teksten være både kort, præcis og indbydende.

Skriv helst på dansk:
Flertallet af vores besøgende kommer fra Danmark, og vi anbefaler derfor at I (også) beskriver jeres tilbud på dansk, hvis I ønsker, at jeres tilbud bliver fundet og læst.

Hvordan redigerer eller sletter jeg vores events?

Du kan nemt redigere eller slette jeres events.

Når du er logget ind på mitFDIH, og har valgt "Min virksomhed", klikker du på "Vores events".

1. Du får nu en liste med alle jeres aktuelle events.
2. Klik på "REDIGER EVENT"-knappen til det event, du ønsker at slette eller redigere

3. Siden med informationen om eventet åbnes og du kan redigere informationerne.
4. Når du er færdig med at redigere indholdet, klikker på du på GEM EVENT

Ønsker du at slette eventet, klikker du på knappen "SLET" i bunden af siden.

Har du spørgsmål til medlemskab?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik