Problemet for Quickparts var, at inden for et produktfeed kunne et produkt have 15 duplikater, fordi det blev opført separat for alle de forskellige applikationer, det kunne bruges i.
3 feeds i 3 forskellige lande så omkring 200.000 produkter, der er opført på hvert feed. Dette lyder måske ikke som et problem, men 90% af disse var duplikater, hvilket kan forårsage problemer for nogle salgskanaler og påvirke den 'overall ranking' af individuelle produkter.
Løsning var til at filtrere alle duplikatværdier i deres feeds ved hjælp af vores 'Expression Engine'.
Du kan gøre dette ved at opsætte 'if-baserede' expressions, der fjerner en bestemt fortegnelse, hvis den er inkluderet mere end én gang i et feed.
Quickparts nu har kun 5100 produkter anført i stedet for 200 000+. Nye, smidige feeds betyder en stigning i CTR og konverteringerde og at Quickparts nu bruger mindre penge end før - de betaler ikke længere for 20 annoncer, men kun 1.
Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.