Handelsbetingelser på www.fdih.dk

www.fdih.dk ejes og opdateres af Dansk Erhverv - Digital Handel.

Dansk Erhverv - Digital Handel
Slotsholmsgade 1, Børsen
1217 København K
CVR: 43232010

Handel på www.fdih.dk er forbeholdt erhvervsdrivende og dennes medarbejdere.

www.fdih.dk kan du tilmelde dig forskellige events (arrangementer) og betale for din tilmelding med enten kreditkort (online betaling) eller efter modtagelse af faktura (pr. efterkrav). Bemærk at FDIH opkræver administrationsgebyr ved betaling med faktura. FDIH opkræver ikke betalingskortgebyr for online betalinger.

www.fdih.dk benytter DIBS Payment Services til håndtering af alle online betalinger, og du kan benytte Dankort, Mastercard, Maestro, VISA eller VISA Electron.

Når vi har modtaget din tilmelding, vil du modtage en bekræftelse på den e-mail adresse, du oplyste ved bestillingen. E-mailen indeholder bl.a. ordredatoen og et ordrenummer, som du kan bruge som reference over for FDIH.

Vælger du at betale online med betalingskort, vil beløbet straks blive trukket på dit kreditkort, og din e-mail med bekræftelsen indeholder også kvittering for betalingen med et transaktionsnummer.

 

Mulighed for annonymitet ved digitale events afholdt som Microsoft Teams Møde

Når du deltager i et digitalt event afholdt som Microsoft Teams Møde via din Microsoft Teams konto, vil øvrige deltagere, der har en Microsoft Teams konto kunne se dit navn og din e-mail. Ønsker du at deltage anonymt, skal du logge ud af Microsoft Teams, inden du deltager.

Du kan deltage anonymt via Microsoft Teams på PC/Mac, i en browser, og via Teams app’en på iOS/Android, således:

For App på PC: Log ud ved at klikke på ikonet ved siden af minimer knappen og tryk Log af.
For App på Mac: Gå op i Microsoft Teams menuen og tryk på Log af.
For browser: Tryk på ikonet øverst i højre hjørne og tryk Log af (eller gå inkognito = privat browser).
iOS/Android: Tryk på menuen øverst til venstre, klik på indstillinger og tryk Log af i bunden.

Når du er logget af, trykker du på linket i mødeindkaldelsen eller kalender, og dermed sørger for at gå videre til mødet uden at logge ind.

NB.: Hvis du bliver bedt om at indtaste et tilfældigt navn, deltager du anonymt!

 

Overdragelse af billet

Det er muligt for tilmeldte deltagere at overdrage eventbilletter til en kollega, når den tilmeldte deltager selv er forhindret i at møde op. Overdragelse skal ske skriftligt via mail til info@danskerhverv.dk senest 3 arbejdsdage inden eventen afholdes. Det er ikke muligt at overdrage betalingsansvaret.

Afmeldingspolitik og No-Show-Fee (gebyr)

Halvdags events (fx. seminarer, briefs, workshops, virksomhedsbesøg, osv.)

Alle tilmeldinger kan afmeldes uden omkostninger, når det sker 3 arbejdsdage før eventens afholdelse.

Ved afmelding mindre end 3 arbejdsdage før eventens afholdelse er du fortsat forpligtet til at betale deltagergebyret, og der sker ingen refusion af allerede gennemførte tilmeldinger eller betalinger.

Afmeldingsfristerne gælder også events til 0 kr. i deltagergebyr. Sker afmelding mindre end 3 arbejdsdage før eventens afholdelse, og/eller en deltager udebliver fra deltagelse, pålægger FDIH et No-Show-Fee på 300 kr. ekskl. moms. No-Show-Fee dækker vores afholdte omkostninger til forplejning, lokaleleje, administration, etc.

Afmelding skal ske skriftligt via mail til info@danskerhverv.dk senest kl. 12 på dagen for de ovenfor angivne frister.

Heldags events (fx. konferencer, e-handelsprisen, osv.)

Alle tilmeldinger til en heldags event kan afmeldes uden omkostninger, når det sker 10 arbejdsdage før konferencens afholdelse.

Ved afmelding mindre end 10 arbejdsdage før eller ved udeblivelse til eventen er du fortsat forpligtet til at betale deltagergebyret. Der vil således blive opkrævet det fulde deltagergebyr uden refusion.

Afmeldingsfristerne gælder også events til 0 kr. i deltagergebyr. Sker afmelding mindre end 10 arbejdsdage før eventens afholdelse, og/eller en deltager udebliver fra deltagelse, pålægger FDIH et gebyr på 300 kr. ekskl. moms. Gebyret dækker vores afholdte omkostninger til forplejning, lokaleleje, administration, etc.

Afmelding skal ske skriftligt via mail til info@danskerhverv.dk senest kl. 12 på dagen for de ovenfor angivne frister.

Rejser og udflugter
Alle tilmeldinger til rejser eller udflugter som er organiseret af FDIH kan ikke refunderes.

Oprettelse af profil på www.fdih.dk

Materiale (præsentationer, pdf, video, etc.) fra den tilmeldte event vil blive tilgængelig på www.fdih.dk og for at kunne få adgang til disse materialer skal deltagere have en personlig profil til https://www.fdih.dk/mit-dansk-erhverv-digital-handel. Har den tilmeldte deltagere ikke en profil, vil vedkommende automatisk få tildelt en sådan. Denne profil kan til enhver tid slettes.

Sikkerhedsforhold

FDIHs betalingsprocedurer er vurderet og godkendt til at kunne håndtere og modtage betalingskort. På hjemmesiden anvendes SSL-kryptering af de data, der sendes over nettet. Transaktionerne håndteres via DIBS betalingssystem. For at maksimere betalingssikkerheden på FDIH.dk benytter vi Verified by Visa samt MasterCard SecureCode. FDIH gemmer ikke dine kort -og kontooplysninger!

Spørgsmål og kontakt

Ovenstående handelsbetingelser kan til en hver tid findes på www.fdih.dk/handelsbetingelser.

Har du spørgsmål vedr. tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 3374 6000 eller via mail til info@danskerhverv.dk.

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik