Handelsbetingelser på www.fdih.dk

www.fdih.dk ejes og opdateres af Foreningen for Dansk Internet Handel, herefter FDIH.

FDIH
Slotsholmsgade 1, Børsen
1217 København K
CVR: 20470135

Handel på www.fdih.dk er forbeholdt erhvervsdrivende og dennes medarbejdere.

www.fdih.dk kan du tilmelde dig forskellige events (arrangementer) og betale for din tilmelding med enten kreditkort (online betaling) eller efter modtagelse af faktura (pr. efterkrav). Bemærk at FDIH opkræver administrationsgebyr ved betaling med faktura. FDIH opkræver ikke betalingskortgebyr for online betalinger.

www.fdih.dk benytter DIBS Payment Services til håndtering af alle online betalinger, og du kan benytte Dankort, Mastercard, Maestro, VISA eller VISA Electron.

Når vi har modtaget din tilmelding, vil du modtage en bekræftelse på den e-mail adresse, du oplyste ved bestillingen. E-mailen indeholder bl.a. ordredatoen og et ordrenummer, som du kan bruge som reference over for FDIH.

Vælger du at betale online med betalingskort, vil beløbet straks blive trukket på dit kreditkort, og din e-mail med bekræftelsen indeholder også kvittering for betalingen med et transaktionsnummer.

Overdragelse af billet

Det er muligt for tilmeldte deltagere at overdrage eventbilletter til en kollega, når den tilmeldte deltager selv er forhindret i at møde op. Overdragelse skal ske skriftligt via mail til kontakt@fdih.dk senest 3 arbejdsdage inden eventen afholdes. Det er ikke muligt at overdrage betalingsansvaret.

Afmeldingspolitik og No-Show-Fee (gebyr)

Halvdags events (fx. seminarer, briefs, workshops, virksomhedsbesøg, osv.)

Alle tilmeldinger kan afmeldes uden omkostninger, når det sker 3 arbejdsdage før eventens afholdelse.

Ved afmelding mindre end 3 arbejdsdage før eventens afholdelse er du fortsat forpligtet til at betale deltagergebyret, og der sker ingen refusion af allerede gennemførte tilmeldinger eller betalinger.

Afmeldingsfristerne gælder også events til 0 kr. i deltagergebyr. Sker afmelding mindre end 3 arbejdsdage før eventens afholdelse, og/eller en deltager udebliver fra deltagelse, pålægger FDIH et No-Show-Fee på 300 kr. ekskl. moms. No-Show-Fee dækker vores afholdte omkostninger til forplejning, lokaleleje, administration, etc.

Afmelding skal ske skriftligt via mail til kontakt@fdih.dk senest kl. 12 på dagen for de ovenfor angivne frister.

Heldags events (fx. konferencer, e-handelsprisen, osv.)

Alle tilmeldinger til en heldags event kan afmeldes uden omkostninger, når det sker 10 arbejdsdage før konferencens afholdelse.

Ved afmelding mindre end 10 arbejdsdage før eller ved udeblivelse til eventen er du fortsat forpligtet til at betale deltagergebyret. Der vil således blive opkrævet det fulde deltagergebyr uden refusion.

Afmeldingsfristerne gælder også events til 0 kr. i deltagergebyr. Sker afmelding mindre end 10 arbejdsdage før eventens afholdelse, og/eller en deltager udebliver fra deltagelse, pålægger FDIH et gebyr på 300 kr. ekskl. moms. Gebyret dækker vores afholdte omkostninger til forplejning, lokaleleje, administration, etc.

Afmelding skal ske skriftligt via mail til kontakt@fdih.dk senest kl. 12 på dagen for de ovenfor angivne frister.

Rejser og udflugter
Alle tilmeldinger til rejser eller udflugter som er organiseret af FDIH kan ikke refunderes.

Oprettelse af profil på www.fdih.dk

Materiale (præsentationer, pdf, video, etc.) fra den tilmeldte event vil blive tilgængelig på www.fdih.dk og for at kunne få adgang til disse materialer skal deltagere have en personlig profil til https://www.fdih.dk/mit-fdih. Har den tilmeldte deltagere ikke en profil, vil vedkommende automatisk få tildelt en sådan. Denne profil kan til enhver tid slettes.

Sikkerhedsforhold

FDIHs betalingsprocedurer er vurderet og godkendt til at kunne håndtere og modtage betalingskort. På hjemmesiden anvendes SSL-kryptering af de data, der sendes over nettet. Transaktionerne håndteres via DIBS betalingssystem. For at maksimere betalingssikkerheden på FDIH.dk benytter vi Verified by Visa samt MasterCard SecureCode. FDIH gemmer ikke dine kort -og kontooplysninger!

Personlige oplysninger

Ingen personlige oplysninger, der registreres på fdih.dk, vil på noget tidspunkt blive overdraget, solgt eller være tilgængelige for tredjemand. Som deltager i en event accepterer du dog, at eventen bliver optaget på video, og at du i den forbindelse vil kunne optræde på optagelsen.

I forbindelse med evt. elektronisk betaling lagrer vi af sikkerhedsmæssige grunde INGEN kreditkortoplysninger. Kun i betalingsøjeblikket skal der i et vist omfang overføres finansielle oplysninger til DIBS. Dette sker med maksimale sikkerhedsforanstaltninger via en krypteret SSL-forbindelse efter forskrifter fra PBS.

Som registreret har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod og få rettet en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Oplysninger afgivet ved tilmelding til E-handelsprisen

Ved tilmelding til konkurrencen skal et antal spørgsmål besvares. Disse besvarelser videregives til Indstillingsudvalget og Juryen til vurdering af virksomheden i konkurrencen. Ikke mere end 20 personer vil få adgang til materialet, og disse personer er informeret om at materialet er fortroligt. Besvarelserne til konkurrencen vil på intet tidspunkt blive overdraget, solgt eller være tilgængelige for tredjemand. FDIH er ikke ansvarlig for manglende besvarelse på kategori spørgsmålene.  

E-handelspris - prisfesten
Billetter til prisfesten kan erhverves med rabat for deltagere i konkurrencen. Kun deltagere i konkurrencen må benytte rabatkoden til deltagelse i prisfesten.

Spørgsmål og kontakt

Ovenstående handelsbetingelser kan til en hver tid findes på www.fdih.dk/handelsbetingelser.

Har du spørgsmål vedr. tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 7225 5601 eller via mail til kontakt@fdih.dk.

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder