Webinar

Indsigt 2.0: De seneste trends og tendenser om kundeoplevelser - (online)

Tid
31. aug 2020 kl. 10.00-11.00
Sted (Se adresse)
Webinar - online
Pris
Gratis (Medlemmer)
300,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Indsigt 2.0: De seneste trends og tendenser om kundeoplevelser - (online)

På webinaret får du de nyeste trends og tendenser indenfor CX og hvordan den globale sundhedskrise har ændret købsvaner på tværs af specifikke brancher.

Udbruddet af coronavirus har givet kundeoplevelsen svære betingelser – usikkerhed, afbestillinger og en ændret købsadfærd har vendt tingene på hovedet. Sådan som det var at drive forretning før i tiden er ikke længere det samme. Vi har lige pludselig vænnet os til at arbejde fra vores hjemmekontor og samtidig skulle forholde os til at køre forretningen, mens vi asfalterer foran den.

Benchmark-analyse:
Med hjemmel fra 23.000 virksomheder er der analyseret nærmere på påvirkningen af den globale sundhedskrise. Her er nogle af de hovedpointer som du vil høre om på webinaret:

  • Kundeservicehenvendelser er faldet fra et rekordhøjt antal i maj måned
  • Alle regioner i verden ser fald i antallet af kundehenvendelser når restriktionerne bliver lempet
  • På brancheniveau er forskellen på antallet af kundehenvendelser meget tydelige og særligt dagligvarebranchen er et godt eksempel
  • WhatsApp vinder særligt frem i denne tid og måske er der et langsigtet skift på vej i forbrugeradfærden
  • Industrierne: Retail, E-handel og dagligvarebranchen har ikke været gode nok til at løfte deres hjælp-til-selv-hjælp for deres kunder
  • Agile virksomheder er bedre til at skabe gode kundeoplevelser

Du skal altså deltage i webinaret, hvis du vil blive klogere på:

  • Hvordan de nyeste trends og tendenser ser ud for Customer Experience
  • Hvordan påvirkningerne af Covid-19 ser ud
  • Hvorfor du skal investere din tid i mere digitalisering i fremtiden

Er webinaret mon noget for dig?
Dette webinar er for dig, som mangler nogle tal og indsigter i at benchmarke jeres håndtering af coronakrisen siden udbruddet for alvor startede. Det kan også være, at du gerne vil holde dig ajour og inspireres på de seneste trends og tendenser indenfor kundeoplevelser i specifikke brancher. Hvis du ikke helt ved hvordan fremtiden ser ud, så kan dette webinar også give dig et par svar på dette.

AGENDA

10.00 - Velkommen
v/ FDIH

10.05 - Statusrapport og indsigter fra 23.000 virksomheder
v/ Kurt Svenson, Marketing Director, North

10.15 - CX trends i respons til Covid-19?
v/ Kurt Svenson, Marketing Director, North

10.25 - Hvordan sikre man medarbejders trivsel i disse usikre tider?
v/ Søren Bjerrum Bentzen, Human Resources Manager, Zendesk

10.45 - Q&A og opsummering

11.00 - Tak for i dag

 

FDIH-webinar – sådan foregår det:

  1. Tilmeld dig her på siden
  2. På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter - så du kan logge ind i god tid. Hvis du mod forventning ikke modtager mailen, så tjek evt. dit spamfilter.
  3. Hvis du oplever problemer med at logge på, er du velkommen til at kontakte Pernille på tlf. 2096 6882/mail pet@fdih.dk.

Samarbejdspartner

Tilmeldingen lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

300,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 31. august 2020 kl. 08.30

Webinar - online

Webinar - online
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik