Webinar

Hvordan vælger man den rigtige e-commerce platform? - (online)

Tid
8. jul 2020 kl. 10.00-10.45
Sted (Se adresse)
Webinar - online
Pris
Gratis (Medlemmer)
300,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Går du med tanker om at skifte platform?

Til dette webinar får du et solidt inspirationsgrundlag til processen, når du skal vælge platform. Vi giver dig overblik over de forskellige muligheder, der er i markedet samt input til hvilke overvejelser, der er essentielle at gøre sig.

Se eller gense webinaret her:

Overvejer du at udskifte din platform, så din virksomhed kan performe endnu bedre? Så er du med stor sandsynlighed ved at tage en klog, men udfordrende beslutning. At vælge den rigtige software til at drive din online forretning er nemlig ekstremt vigtigt. Vi har lavet en guide til dig, der står foran en af de vigtigste beslutninger for din online forretning.

Hvorfor deltage i dette webinar?
Det er altafgørende at vælge den rigtige platform. Når man først har valgt, kan det nemlig være både dyrt, besværligt og tidskrævende at skifte. Samtidig kan det skabe mange udfordringer på daglig basis, hvis dit software ikke passer til virksomhedens behov, og man kan hurtigt ende med en unødvendig stor omkostningspost og en alt for avanceret løsning.

  • Vi giver dig overblikket over de mest relevante platforme på det danske marked og hvilke muligheder, de hver især tilbyder:
    Den digitale verden bevæger sig med raketfart og har et utal af muligheder at tilbyde. Det er vigtigt at vælge den rigtige platform, så man kan udnytte dem bedst muligt og begynde, eller fortsætte, sin kurs mod stjernerne. Nogle platforme er langt dyrere end andre og tilbyder en lang række funktioner. Vi snakker om, hvad man egentlig får i de forskellige platformsløsninger, så du kan sørge for, at du investerer i det, der giver mening for dig. 
  • Vi giver dig indblik i nogle af de vigtigste spørgsmål, du bør stille dig selv og din virksomhed, når du skal skifte platform:
    Selvom et par klik på Google kan give dig overblik over de forskellige platforme i markedet, kan det alligevel være udfordrende at gennemskue, hvad der giver bedst mening for din virksomhed at investere i. Den mest populære platform, er ikke nødvendigvis det rigtige valg for din forretning. Den rigtige platform er nemlig den, der passer lige nøjagtigt til din virksomheds behov, nu og på den lange bane.


Hvem henvender webinaret sig til?
Dette webinar henvender sig til dig, der går med tanker om at skifte platform. Det kan for eksempel være fordi, jeres nuværende platform skaber tekniske udfordringer, den ikke længere supporterer jeres behov, I har brug for nye features eller fordi forretningens kompleksitet er øget grundet vækst og nogle processer skalerer dårligt. Hvad end grunden er, så tilbyder vi input til jeres næste vigtige skridt.

AGENDA

10.00 - Velkommen
v/ FDIH

10.05 - Strategiske overvejelser i forbindelse med et platformskifte
v/ Morten Dybdal, Director of Business Development, Novataris

10.10 - Kategorier af platforme – hvad er der, og hvad kan de?
v/ Mikael Nordgren, Partner og administrerende direktør, Novataris

10.30 - Metodevalg til implementering
v/ Morten Dybdal, Director of Business Development, Novataris

10.35 - Q&A og opsummering

10.45 - Tak for i dag

 

Om oplægsholderne:

Mikael Nordgren er partner og administrerende direktør i Novataris, et IT-konsulenthus, der leverer skræddersyede IT-løsninger baseret på en dybdegående forståelse af kundernes forretning og unikke behov samt forståelig kommunikation i øjenhøjde. Mikael er ekspert i projektledelse, teknisk arkitektur og at skabe en tæt samt tillidsfuld relation til kunderne. Han har med stor succes gennem årene styret mange komplekse og omfattende IT-projekter for fx. Telenor, Samsøe Samsøe, Homemate, SKAT, CBB, DR osv.

Morten Dybdal er Director of Business Development i Novataris. Hans mange års erfaring indenfor IT og forretningsudvikling gør ham ekspert i at hjælpe virksomheder med at opnå det fulde overblik over deres muligheder, når det kommer til at udnytte teknologien til at drive deres forretning fremad. Morten hjælper til daglig virksomheder med at tage højde for skalering, økonomi, implementering, den rigtige arkitektur, krav og prioritering af disse og skaber et overblik, så de forretningsansvarlige kan træffe gode beslutninger, selvom der tales om komplekse IT-løsninger.

 

FDIH-webinar – sådan foregår det:

  1. Tilmeld dig her på siden
  2. På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter - så du kan logge ind i god tid. Hvis du mod forventning ikke modtager mailen, så tjek evt. dit spamfilter.
  3. Hvis du oplever problemer med at logge på, er du velkommen til at kontakte Magnus på tlf. 7225 5615/mail mgh@fdih.dk.

Samarbejdspartner

Tilmeldingen lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

300,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 8. juli 2020 kl. 08.30

Webinar - online

Webinar - online
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik