Webinar

Øg trafik og konverteringsrate – brug taktisk content i din webshop - (online)

Tid
14. apr 2020 kl. 13.00-14.00
Sted (Se adresse)
Webinar - Hele landet
Pris
Gratis (Medlemmer)
300,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Øg trafik og konverteringsrate – brug taktisk content i din webshop

Der er meget snak om content marketing – og med god grund.

Godt content kan gøre en stor forskel for dine kunder og dermed for din forretning. Ikke kun til at drive trafik – men også til at hæve konverteringsraten og loyaliteten. Men hvordan får du mest muligt ud af dit content og din indsats? En metode er at arbejde taktisk med dit content.

Det betyder, at du skal tilbyde dit content til dine kunder på placeringer og tidspunkter, der matcher dine kunders købsflow – både på og uden for dit site. Ved at gøre det, kan du hjælpe kunderne til at træffe de rigtige valg på vej mod et køb.


Vi kommer omkring følgende:

  • Hvad er taktisk content i det hele taget?
  • Hvorfor er taktisk content godt?
  • Hvordan kommer du i gang?


Webinaret afholdes i samarbejde med Vertica.

Om Vertica
Vertica er et dedikeret e-handelshus med 90 medarbejdere. Vi har eksisteret i 15 år og sammen med Danmarks mest ambitiøse virksomheder nytænker og udvikler vi prisvindende e-handelsløsninger til B2B og B2C. Vi styrker vores kunders forretning og får it og forretning til at gå op i en højere enhed. Det gør vi ved at kombinere forretningsforståelse, brugerindsigt, den tekniske udvikling, god projektledelse og integration til eksisterende it-systemer. Vi har samtidig fokus på omnichannel, så vi sikrer et stærkt samspil mellem alle jeres platforme. Derfor har vores kunder vundet e-handelsprisen 12 gange.  


Agenda

13.00 Velkommen ved FDIH

13.05 Sådan bruger du taktisk content i din webshop
v/ Kasper Kristensen, UX-konsulent og digital forretningsudvikler, Vertica

  • Kundefaser og måling
  • Taktisk content i faserne
  • Hvor i kunderejsen kan virksomheden opnå mest værdi?
  • Hvilket konkret content styrker mine kunders rejse?
  • Hvilket content skal produceres først og hvor kan det benyttes?

13.45 Q&A og opsummering

14.00 Tak for i dag


Om oplægsholderen

Med mere end 20 års erfaring fra krydsfeltet mellem digitale oplevelser og forretningsoptimering, er Kasper Kristensen en af branchens mest garvede herrer. Som ansvarlig for den digitale kundeoplevelse i de første seks år af Salling Groups digitale rejse, står Kasper bl.a. bag de strategier, som fortsat er retningsgivende for virksomhedens brug af content i dag. Siden da har han haft en finger med i spillet på næsten alle projekter hos Vertica - fx Coop Mad, PompDeLux, Hørkram, Louis Poulsen og Bolia.

FDIH-webinar – sådan foregår det:

  1. Tilmeld dig her
  2. Du modtager et link pr mail, min. 30 min før webinaret starter - så du kan logge ind i god tid.
    Hvis du mod forventning ikke modtager mailen, så tjek dit spamfilter eller find linket her på siden.
  3. Hvis du oplever problemer med at logge på, er du velkommen til at kontakte Birgitte på tlf. 24970258/mail bwj@fdih.dk, eller Andrea på tlf. 7225 5612/mail asp@fdih.dk. Så vil de efter bedste evne guide dig ind i webinaret.

Deltag i webinaret her.

Samarbejdspartner

Tilmeldingen lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

300,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 14. april 2020 kl. 11.30

Webinar - Hele landet

Online
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik