Webinar

Kundeservice chatbots for begyndere

Tid
8. dec 2020 kl. 10.00-11.00
Sted (Se adresse)
Webinar - online
Pris
Gratis

Kundeservice chatbots for begyndere

Drukner din kundeservice i henvendelser, oplever I forlænget svartider i peak perioder, ønsker I at tilbyde 24/7 kundeservice, så vil dette webinar give dig et indblik i hvordan man succesfuldt kommer i gang med et chatbot projekt. Der er 5 konkrete spørgsmål man skal stille sig selv inden man går i gang!

Chatbots blev for alvor en kendt teknologi omkring 2015, indenfor 1-2 år var de overalt.

Hvis man skal tro på Google Trends, så er de også kommet for at blive, da interessen for chatbots er steget støt i de sidste par år. Deres øgning i popularitet har også fremkaldt meget kontrovers: Er det endnu en teknologi, der mildt sagt gør folk og deres job overflødige? Heldigvis ser det ikke ud til at være sådan. 

Mens chatbots lover rigtig meget, kommer de med mange faldgruber – hvem har ikke stødt på en uhensigtsmæssig bot, der ikke kunne forstå, hvad vi ønskede, endsige hjælpe os? Som de fleste teknologier ser chatbots ud til at klare sig bedst, når de er en støttefunktion for folk, og ikke ønsker at erstatte dem.

Samtidig er begrebet ”kundeoplevelse” blevet et kendt begreb. Vi behandler ikke længere de værktøjer og grænseflader vi bruger, som blot endnu en “teknologi”, men som noget, der fremkalder følelser og oplevelser. Vi forventer, at grænseflader – ligesom mennesker –
viser os empati og forstår os.

Vi vil i dette webinar skabe en bedre forståelse af, hvordan chatbots kan generere bedre kundeoplevelser. Webinaret vil fokusere på at bruge chatbots i kundeservice. Du bør derfor deltage, hvis du går med overvejelserne om at inkludere en chatbotløsning i jeres kundeservice strategi.

Webinaret henvender sig til:

  • Kundeservicechefer
  • Head of service and support
  • Head of Customer Support
  • Head of customer care
  • Project Manager, e-commerce, web
  • Kundeservicemedarbejdere

Agenda

10.00 - Velkommen
v/ Dansk Erhverv Digital Handel

10.05 - Kundeservice Chatbots, hvad, hvorfor og hvordan?
v/ Lars Nielsen, Senior Account Executive, Nordics, Solvemate

10.15 - Fem krav til et vellykket chatbot projekt
v/ Lars Nielsen, Senior Account Executive, Nordics, Solvemate

  • Har vi virkelig brug for en chabot?
  • Har vi klart definerede mål med vores chatbot?
  • Er en chatbot investeringen værd?
  • Passer chatbotten ind i vores customer journey?
  • Starter vi småt nok?

10.30 - Live eksempel på en god kundeservice chatbot oplevelse
v/ Lars Nielsen, Senior Account Executive, Nordics, Solvemate

10.45 - Opsummering og Q&A

Om Solvemate
Solvemate er en førende automatiseringsplatform for kundeservice til forbedret serviceoplevelse. Dens chatbot muliggør self-service support med næsten øjeblikkelige løsninger. Chatbotten lærer hurtigere, integreres lettere og løser anmodninger mere pålideligt end nogen anden bot på markedet - døgnet rundt. Virksomheder drager fordel af lavere udgifterne, hurtigere svar og gladere serviceteams og kunder.

 

FDIH-webinar – sådan foregår det:

  1. Tilmeld dig her på siden
  2. På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter - så du kan logge ind i god tid. Hvis du mod forventning ikke modtager mailen, så tjek evt. dit spamfilter.
  3. Hvis du oplever problemer med at logge på, er du velkommen til at kontakte Magnus på tlf. 7225 5615/mail mgh@danskerhverv.dk

 

Samarbejdspartner

Tilmeldingen lukker om
7 dage 1 time 43 min 24 sek

Priser

Dansk Erhverv medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

Gratis

Tilmeldingsfrist 8. december 2020 kl. 08.30

Webinar - online

Webinar - online
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik