Webinar

Kom styrket ud af krisen - (online)

Tid
21. apr 2020 kl. 10.00-11.00
Sted (Se adresse)
Webinar - Hele landet
Pris
Gratis (Medlemmer)
300,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Sådan får du (igen) succes med e-handel - opstart, vækst og digitalisering

Selvom vi lige nu oplever COVID-19-krisen kradse, er det nu du skal kigge på dine interne processer og få dem strømlinet, så du kan komme styrket ud af krisen og kick-starte din forretning på ny.

Selvom det hele lige nu ser trist og uoverskueligt ud, er det nu du skal tage et grundigt kig på din forretning og få struktureret den, der hvor du kan.

Har du fx mulighed for at (op)skalere dine ordrer fra 10-100 (måske 1000) ordrer om dagen bare sådan? Eller har du i virkeligheden alt for mange manuelle processer, som gør, at det lige nu er svært for dig at skalere din e-handelsforretning?

Deltag i dette webinar og hør hvordan 2 e-handelsforretninger i tide har fået styr på interne processer, så de har det rette setup i deres forretning.


Hør en praktiker fortælle om deres rejse – og bliv inspireret omkring emner som:

  • Amazon marketplace. Overvejelser fra nuværende og måske kommende brugere
  • Hvorfor traf vi de valg vi gjorde – og hvordan gik det?
  • Kom styrket ud af COVID-19-krisen – sørg for at skabe sammenhæng mellem web, leverandører, kunder, banken, priser, lager, forsendelse, fakturering, regnskab og rapportering på alle elementerne


Webinaret er for dig, 

  • der allerede driver en e-handelsvirksomhed, og ønsker at vækste endnu mere
  • der overvejer at bruge e-handel som en ny mulighed
  • der overvejer yderligere digitalisering af dele af din virksomhed
  • der vil inspireres og lære af andres erfaringer med at drive e-handelsvirksomhed

Webinaret afholdes i samarbejde med Acomi.

Fakta om Acomi

Acomi er en af Danmarks største dedikerede leverandør og konsulenthus inden for SAP Business One. Acomi’s konsulenter har beskæftiget sig med SAP ERP i mange år, og vi er anerkendt for vores tilgang til opgaverne.  Hos Acomi finder du også nogle af de bedste og mest erfarne SAP Business One-konsulenter på det danske marked, og vi har en bred viden om de discipliner, der indgår i både store og små SAP-projekter.
Vores vigtigste kompetenceområde er små og mellemstore virksomheder. Vi har speciale i produktions- og e-handelsvirksomheder.
Derfor er vi også en kompetent sparringspartner for vores kunder og samarbejdspartnere på digitalisering af forretningsprocesserne i netop denne type virksomheder. Ikke blot er fagligheden høj – vi har først og fremmest ry for at levere det vi lover; nemlig solide holdbare løsninger, som understøtter vores kunders behov og forretning. Vi engagerer os altid 100% i opgaverne og arbejder målrettet mod at levere til rette tid og budget.


FDIH-webinar – sådan foregår det:

  1. Tilmeld dig her
  2. Du modtager et link pr mail, min. 30 min før webinaret starter - så du kan logge ind i god tid.
    Hvis du mod forventning ikke modtager mailen, så tjek dit spamfilter eller find linket her på siden.
  3. Hvis du oplever problemer med at logge på, er du velkommen til at kontakte Birgitte på tlf. 24970258/mail bwj@fdih.dk, eller Andrea på tlf. 7225 5612/mail asp@fdih.dk. Så vil de efter bedste evne guide dig ind i webinaret.

Deltag i webinaret her.

Samarbejdspartner

Program

10.00
Velkommen
v/ FDIH
10.05
Optimér de interne processer og skalér din virksomhed
v/ Henrik Ranum, Salgschef, Acomi
Uanset om du er en stor eller lille virksomhed er der en ting, som virkeligt kan trække på dine dyre personaleressourcer og dine kunders tålmodighed. Det er, hvis dine systemer ikke hænger sammen, og oplysninger skal findes flere steder, indtastes mange gange osv. Og i den hverdag vi nu lever i med remote arbejde / virtuelle teams er det mere end nogensinde nødvendigt at have vitale dele – nemlig dine data – samlet ét sted, så alle har adgang til de samme data.

Hvis alt hænger sammen, kan dine processer speedes gevaldigt op – færre personer kan udføre det fire-dobbelte. Med andre ord – du tjener flere penge og kan let skalere din virksomhed.

Henrik Ranum har mange års erfaring inden for forretningsudvikling og ledelse. Henrik har rådgivet en lang række virksomheder i deres anvendelse af ERP og BI/BA, og har igennem årene arbejdet inden for kommuner, sundhedsvæsenet, produktion, handel, finans og retail.
10.15
Case: Rejsen med digitalisering for Skandinavisk
v/ Per Mikkelsen, CFO, Skandinavisk
Per Mikkelsen fortæller om rejsen med digitalisering for Skandinavisk, og hvordan selskabet gradvist har digitaliseret forretningen i takt med, at den vokser. Dette i forhold til både at få bundet de interne processer sammen og i forhold til e-shop, fuldautomatiseret ordreproces, Amazon Marketplace, EDI, konsignationslager og salgsagenter. Rapportering og BI står også centralt for Skandinavisk.

Skandinavisk er et lille firma dedikeret til at fejre essensen af Skandinavien ved at bringe den unikke balance mellem store landskaber, rå årstider, hyggelige fælles øjeblikke i den skandinaviske region til live. Skandinavisk forhandler duften af Skandinavien til hjem og krop både online og i førende stormagasiner i hele verden.
10.35
Case: Hør hvordan BrandFix har fået integreret alle dele af forretningen
v/ Henrik Ranum, Salgschef, Acomi
Hos BrandFix ønsker man at forandre hele oplevelsen fra A-Z for handel med hår- og skønhedsprodukter. Formålet er at hjælpe retailers, grossister og web-butikker fra forskellige lande, og der tages hånd om hele processen fra research, indkøb og logistik til administration, salg og opfølgning. For at opnå disse meget ambitiøse mål, valgte BrandFix at implementere et komplet integreret ERP-system. Hør hvordan BrandFix på den måde får integreret alle dele af forretningen, hvad enten vi taler e-shop, salg, lager, forsendelse, indkøb, CRM, økonomi etc.

BrandFix er en af Skandinaviens hurtigst voksende handelsvirksomheder inden for skønhedspleje med egne brands og agenturer.
10.55
Q&A og opsummering
11.00
Tak for i dag
Tilmeldingen lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

300,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 21. april 2020 kl. 08.30

Webinar - Hele landet

Online
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik