Webinar

AI og Speech Analytics: Sådan knækker du koden til den gode kundeoplevelse - (online)

Tid
6. okt 2020 kl. 14.00-15.00
Sted (Se adresse)
Webinar - online
Pris
Gratis (Medlemmer)
300,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Analysér jeres kundesamtaler og skab bedre resultater

Kender du opskriften på en succesfuld kundesamtale? Med AI teknologi kan du få indblik i hvad der kendetegner jeres succesfulde kundeservice- og salgskald, og hvordan I kopierer best practice på tværs af teamet!

Se eller gense webinaret her

Konverter jeres kundesamtaler til værdifulde indsigter
Hvad taler dine kunder om? Hvad er vigtigt for dem? Og hvordan hjælper I dem bedst – lige nu? Disse spørgsmål har indtil nu ligget skjult i en sort boks – for med hundrede (måske tusindvis!) af daglige samtaler er det praktisk talt umuligt at få overblik over, hvad kunderne taler om. Med den nyeste AI-teknologi kan I få et datadrevet indblik i, hvad der karakteriserer den gode kundesamtale. Det kan f.eks. være svar på spørgsmål som:

  • Hvilke emner er det, kunderne søger svar på?
  • Hvor gode er I til at håndtere indvendinger?
  • Hvilke kunder havde en dårlig oplevelse og hvordan følger vi op med dem?
  • Hvor ofte forsøger medarbejderne at lave opsalg/krydssalg og hvad gør disse forsøg succesfulde?
  • Hvad er den optimale talehastighed og tale-lytte-ratio?


På webinaret, som vi afholder i samarbejde med Capturi, får du indblik i, hvilke udfordringer den danske kundeservicebranche står overfor i år 2020. Du får konkrete eksempler fra kundecases samt håndgribelige bud på, hvordan teknologi både kan lette mange af de manuelle opgaver og samtidig give et unikt indblik ind i “Voice of the Customer”.

Webinaret henvender sig til:
Dig der arbejder med kundeservice, salg eller kvalitetssikring på et ledende niveau – du kan f.eks. være Kundeservicechef, Customer Experience Manager, Kvalitetssikringschef eller lignende.

Om Capturi
Capturi er en tech-startup med base i Aarhus. Vi har brugt de sidste tre år på at specialisere os i at identificere succesfulde samtaler ved brug af AI, Machine Learning og talegenkendelse.  Vores platform identificerer karakteristikaene bag succesfulde kundesamtaler, og kommer med konkrete indsigter, der gør jer i stand til at kopiere og overføre jeres bedste medarbejderes teknikker til resten af teamet. Med Capturi kommer I til at lukke flere aftaler, onboarde nye medarbejdere hurtigere og sikre højere kvalitet i coaching af teamet.

Helt konkret får du

  • De nyeste tal og trends fra den danske kundeservicebranche
  • Indblik i hvordan AI-teknologi styrker kundeoplevelsen
  • Konkrete eksempler fra 2 kundecases og indblik i hvordan man bedst implementerer Speech Analytics


Agenda

14.00 - Velkommen 
v/ FDIH

14.05 - Hvad hører vi fra kunderne i 2020
v/ Jacob Emil Opstrup, Chief Revenue Officer, Capturi 

14.15 - Hvordan Capturi kan forbedre kundesamtaler ved hjælp af AI
v/ Jacob Emil Opstrup, Chief Revenue Officer og Søren Kyd, Chief Product Officer, Capturi

14.40 - Lunar bank: Konkrete eksempler på hvordan Speech Analytics hjælper dem
v/Jacob Emil Opstrup, Chief Revenue Officer, Capturi 

14.50 - Q&A og afrunding 

 

FDIH-webinar – sådan foregår det:

  1. Tilmeld dig her på siden
  2. På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter - så du kan logge ind i god tid. Hvis du mod forventning ikke modtager mailen, så tjek evt. dit spamfilter.
  3. Hvis du oplever problemer med at logge på, er du velkommen til at kontakte Magnus på tlf. 7225 5615/mail mgh@fdih.dk

Samarbejdspartner

Tilmeldingen lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

300,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 6. oktober 2020 kl. 12.30

Webinar - online

Webinar - online
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik