Seminar

Implementér gamification i din marketingplan - (offline)

Tid
8. okt 2020 kl. 08.30-13.00
Sted (Se adresse)
SOHO, København V
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Hvor stærkt står din virksomhed i det digitale marketing landskab?

Til dette seminar vil førende eksperter indenfor Gamification og Marketing dele ud af deres viden og knowhow omkring, hvordan du aktiverer og engagerer dine målgrupper, så du bliver top of mind.

I samarbejde med LeadFamly, inviterer FDIH til seminar hvor du får nye taktikker til at skille din virksomhed ud fra mængden. Her får du inspiration til at løfte dine marketingaktiviteter til nye højder gennem hands on cases og to workshops, hvor du selv bestemmer, hvad du ønsker at blive dygtigere til.

Til seminaret inviterer LeadFamly også en af deres kunder med, til at dele ud af deres erfaringer med gamification - og hvordan de har skabt værdi gennem brug af Gamification. Sessionen giver dig tips og idéer til hvordan du kan udnytte Gamification til at skabe en stærkere relation mellem dit brand og din målgruppe.

Inden seminaret kontakter vi dig, så du kan vælge netop den workshop, som vil give dig størst værdi i dit arbejde:

  • Workshop 1
    • Gamify kunderejsen og skab customer loyalty

Vores gamification ekspert lærer dig hvordan jeres kunderejse bliver gamified og flytter kunderne fra lav eller middel loyalitet til høj loyalitet.

  • Workshop 2 
    • Markedsføring af kampagner

Få inspiration samt tips og tricks til hvordan I kan skabe opmærksomhed, præference og involvering på tværs af alle mediekanaler og kategorier.

Om LeadFamly

LeadFamly tilbyder spilbaseret lifecycle-marketing software på abonnementsbasis, hvilket gør det muligt for virksomheder i enhver branche at succesfuldt forbinde, engagere, og vokse forretningen overalt i customer-lifecycle. Vores softwareplatform er let at bruge, og giver marketingfolk mulighed for at designe og markedsføre deres egne brandede online marketing spil. Med mere end 25 forskellige spilkoncepter at vælge imellem, kan virksomheden finde det helt rigtige koncept til at nå deres markedsføringsmål.

I dagens workshops får du:

  • Tips og inspiration til hvordan du kan inkorporere gamification i din næste kampagne
  • Indsigt i, hvordan du kan bruge gamification til at nå målsætningerne på tværs af faserne i kunderejsen
  • Viden om, hvordan du øger din omsætning ved at bruge gamification til at styrke og måle relationen til den enkelte modtager.
  • Konkrete råd til at løfte jeres digitale tilstedeværelse
  • Sparring med vores eksperter og andre virksomheder

Seminaret er for dig som: 

Arbejder med marketing rettet imod B2B- eller B2C-commerce i en mellemstor eller stor virksomhed, og muligvis med en af følgende titler:

  • Marketing manager / koordinator / projektleder
  • Marketing ansvarlig
  • Ecommerce manager
  • Brand manager 
  • Social media manager
  • Customer Relations manager

Seminaret kan også være relevant for dig, hvis du kan nikke genkendende til ét eller flere af nedenstående udsagn:

  • “Jeg arbejder til dagligt med salg og marketing”
  • ”Jeg mangler inspiration til at løfte vores forretning online”
  • “Jeg ønsker nye værktøj til at booste min digitale markedsføring”
  • “Jeg ønsker at skabe større engagement med mine kunder.


Psst... Seminaret afholdes også i Aarhus den 1. septemberLæs mere her 

 

Samarbejdspartner

Program

08.30
Registrering og morgenkaffe
09.00
Velkommen til en gamified verden
v/ Andreas Fabricius, New Market Director, LeadFamly
09.15
Case: Gamification styrker den digitale kundekontakt
v/ TBD
09.45
Kaffepause
10.00
Workshop i 2 spor
• Workshop 1
o Gamify kunderejsen og skab customer loyalty
Vores gamification ekspert lærer dig hvordan jeres kunderejse bliver gamified og flytter kunderne fra lav eller middel loyalitet til høj loyalitet.

• Workshop 2
o Markedsføring af kampagner
Få inspiration samt tips og tricks til hvordan I kan skabe opmærksomhed, præference og involvering på tværs af alle mediekanaler og kategorier.
11.30
Før dine gamification idéer ud i virkeligheden
v/ Andreas Fabricius, New Market Director, LeadFamly
12.00
Let frokost og netværk
13.00
Tak for i dag
Tilmeldingen lukker om
87 dage 2 timer 37 min 23 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 7. oktober 2020 kl. 12.00

SOHO, København V

Flæsketorvet 68
1711 København V
Danmark
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik