Seminar

Kundeoplevelsen (CX) driver loyalitet

Tid
10. mar 2020 kl. 13.30-16.00
Sted (Se adresse)
Aarhus Teater, Aarhus C
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Få inspiration til at arbejde endnu mere med kundeoplevelser - og vind dine kunders loyalitet

Det er velkendt, at det er fem til 25 gange dyrere at vinde en ny kunde end at fastholde en eksisterende. Efterhånden som konkurrencen vokser og økonomisk usikkerhed er en kendsgerning, er en ting helt sikkert: Kundeloyalitet kan drive en virksomheds succes, mens kundeoplevelse (CX) driver loyalitet.

Til dette seminar, som afholdes i samarbejde med Zendesk, vil du få præsenteret de nyeste CX trends og få et godt indblik i den dugfriske rapport ”Zendesk Customer Experience Trends Report 2020”. Hør hvilke elementer der skal inddrages for at sikre de bedste kundeoplevelser - og vind dine kunders loyalitet. Indlægsholderne vil bl.a. komme omkring 5 trends fra rapporten, som inkluderer:

  • Friktionsfri kundeoplevelser
  • Langsigtet kundeloyalitet og tilfredshed 
  • Agilitet og innovation

Om rapporten
Ved hjælp af analysen ”Zendesk Benchmark”, baseret på data fra over 45.000 virksomheder på tværs af 140 lande, har Zendesk udforsket hvordan de mest succesfulde virksomheder leverer oplevelser der skaber loyalitet.
Et par key takeaways fra rapporten:

  • “68% of customers are annoyed when their call is transferred between departments”
  • “Roughly half of customers say they would switch to a competitor after just one bad experience”
  • “Customers want to communicate with companies over the same familiar channels they use to talk with friends and family”

Det får du med hjem

  • Indblik i de 5 mest effektive CX trends
  • Inspiration til at arbejde med kundeoplevelser der driver loyalitet
  • Den fulde rapport: Zendesk Customer Experience Trends Report 2020

Om Zendesk
Zendesk er verdens førende CX-software udbyder, med over 3.500 ansatte, kontorer i 17 lande og over 150.000 kunder, som inkluderer TV2, Trustpilot, Salling Group og Viaplay. De bedste kundeoplevelser er skabt med Zendesk. Det seneste årtis danske "unicorn", Zendesk, er en it-virksomhed, hvis cloud-baserede software understøtter digital transformation.

Dine værter:

Michael Harding
Michael startede i Zendesk i 2018. Som marketingschef for EMEA North, opruster han Zendesks indsats indenfor marketing, events og digitalisering, hvilket styrker Zendesks position som en ledende kundeoplevelses- og engagement platform. Med over 10 års erfaring indenfor international marketing og markedsudvikling, har Michael haft succes med implementeringen af nye go-to-market løsninger for nogle af verdens ledende brands. Han er altid på jagt efter nye metoder, ideer og markante ændringer i industrien.

Nicholas Christensen
Nicholas har fokuseret på Customer Experience optimering i +7 år bl.a. via forskellige roller i Oracle, Salesforce og ikke mindst Zendesk. Erfaring fra sit arbejde ligger både fra mindre virksomheder og helt op til globale enterprise virksomheder i mange forskellige lande såsom UK, Holland, Belgien og selvfølgelig Norden.


Lyder ovenstående spændende, men befinder du dig på Sjælland? Så frygt ikke, vi kommer naturligvis også til København. Det bliver den 12. marts! Du kan læse meget mere her 

 

Samarbejdspartner

Program

13.30
Registrering og kaffe
14.00
Hvem er Zendesk og hvorfor er kundeoplevelse et vigtigere konkurrenceparameter end pris?
v/ Michael Harding, Senior Marketing Manager, North, Zendesk
Michael vil fortælle lidt om hvordan 3 mand fra København fik en ide, som 12 år senere er blevet til en virksomhed med 3500 medarbejdere og +150.000 kunder.
14.10
God eller dårlig kundeoplevelse, hvorfor gør det en forskel og hvorfor er det så svært?
v/ Nicholas Christensen, Senior Account Executive, Zendesk
Hvad er konsekvensen af god vs. dårlig kundeoplevelse og hvad holder virksomheder tilbage fra at yde en god service?
14.40
Pause
Kaffe og kage
15.00
De 5 mest effektive trends der påvirker på den gode kundeoplevelse
v/ Nicholas Christensen, Senior Account Executive, Zendesk
Baseret på data fra de ledende virksomheder som Zendesk arbejder med, vil vi gennemgå 5 trends der kendetegner de områder der skaber de gode kundeoplevelser. Rapporten bag oplægget er Zendesk Customer Experience Trends Report 2020
16.00
Tak for i dag
Tilmeldingen lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 9. marts 2020 kl. 14.00

Aarhus Teater, Aarhus C

Teatergaden 1
8000 Aarhus C
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik