Seminar

Skab B2C kunderejser og øg dit salg ved hjælp af data og automation

Tid
16. apr 2020 kl. 12.30-16.00
Sted (Se adresse)
Restaurant Anker , Aarhus C
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Skab B2C kunderejser og øg dit salg ved hjælp af data og automation

2020 bliver året hvor du for alvor kan skabe de digitale brugerrejser du ønsker. Den nødvendige software, der skal til for at samle data og skabe “single-point-of-view” på en bruger, er nu tilgængelig, og det er dermed ikke længere nødvendigt at skulle investere millioner af kroner for at lave inspirerende og salgsdrevne brugerrejser i B2C segmentet.

Seminaret består af keynote speakers og en workshop hvor du får lov at arbejde med kunde-profilering samt præsentation af en kundecase - du vil derfor gå derfra  med konkret viden om tilgangen til datadreven markedsføring i 2020. Derudover giver vi dig hands-on erfaring med at skabe relevante segmenter, som du nemt kan tilpasse til dine brugerrejser samt inspiration til hvordan du selv kommer i gang.


Det får du ud af seminaret

Målet med seminaret er, at give dig et konkret og brugbart indblik i den digitale marketing-verden og dens muligheder, og dermed trends og tendenser i 2020. Vi giver dig ligeledes hands-on indblik i, hvordan man for alvor arbejder med kunde-profilering for at kunne behandle segmenter forskelligt, så de alle føler sig hørt, set og inspireret til at købe dit produkt eller din service.


Om APSIS

APSIS leverer personlige og skalerbare datadrevne løsninger indenfor marketing automation, e-handel, lead-generering, segmentering og e-mail marketing. Med mere end 18 års erfaring indenfor udvikling af målbare og effektive værktøjer, der er nemme at implementere, er det APSIS's mål at give marketingfolk mulighed for at skabe personlige og værdifulde kunderelationer – uanset hvilken kanal eller platform de benytter. APSIS har kontorer i 5 lande, over 290 ansatte og + 3.600 kunder i 50 lande.

 

Seminaret bliver afholdt i København den 21. april. Læs mere her 

Samarbejdspartner

Program

12.30
Registrering og kaffe
13.00
Velkomst
v/ FDIH og Søren Brammer Riis, Country Manager, APSIS
En kort introduktion til eftermiddagens talere, workshop og til APSIS.
13.10
Fremtidens marketing
v/ Kasper Ebsen, CEO, KYNETIC
KYNETIC blev i 2018 grundlagt på baggrund af 15 års erfaring fra arbejdet med data-drevet digital markedsføring for mere end 100 af de største og mest ambitiøse brands, retailere, eCommerce og B2B virksomheder i Skandinavien. Med benhårdt fokus og førende teknologi sætter KYNETIC standarden for digital markedsføring.
13.40
Marketing automation 2020
v/ TBD
Et konkret og brugbart indblik i den digitale marketing-verden og dens muligheder, og dermed trends og tendenser i 2020.
14.10
Pause
Kaffe og kage
14.30
Workshop - kundeprofiler og marketing automation
Vi giver dig hands-on indblik i, hvordan man for alvor arbejder med kunde-profilering for at kunne behandle segmenter forskelligt, så de alle føler sig hørt, set og inspireret til at købe dit produkt eller din service.
15.30
Case: Marketing Automation i DSA
v/ Iben Malthe Roldsgaard, kommunikationskonsulent, DSA
Med APSIS Marketing Automation har DSA skræddersyet kommunikationsflows direkte til deres kunders behov, hør hvordan og lad dig inspirere af resultatet.
15.50
Afrunding og tak for i dag
56 dage 9 timer 55 min 47 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 15. april 2020 kl. 12.00

Restaurant Anker , Aarhus C

Fiskerivej 12
8000 Aarhus C
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik