Seminar

Strategisk Kundeservice

Tid
11. apr 2019 kl. 12.30-16.00
Sted (Se adresse)
NOHO, København V
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Strategisk Kundeservice

Skab bedre kundeoplevelser med integreret kundeservice. Hør hvordan integration af høj kundeservice gennem hele kunderejsen - både online og ofline - giver øgede forretningsresultater og højere kundetilfredshed.

Vidste du

  • at strategisk arbejde med kundeservice skaber højere konverteringsrater, øget kundetilfredshed og højere effektivitet i din kundehåndtering?
  • at du kan skabe øget værdi ved at mappe dine kunders købsoplevelse?
  • at 20-40% af alle ordrer medfører kontakt til kundeservice?

Om seminaret

Mere salg. Større kundeloyalitet. Mindre churn. Vi vil alle gerne have det… Men det forudsætter alt sammen, at du har en dyb forståelse af dine kunders painpoints, deres positive og negative triggers - og at du er I stand til at yde dem en service UD OVER, hvad de forventer af dig.

Om oplægsholderne

Heidi Collin har mange års erfaring inden for digital forretning. Blandt andet har hendes 15 år i OK med ansvar for at drive og udvikle onlinekanalen samt ledelsen af en stor onlineafdeling givet et bredt kendskab til de udfordringer og muligheder, som en virksomhed kan støde på undervejs i den digitale transformation.

Toke Lund er International Ecommerce Direktør hos Novicell. Han har haft flere ledende stillinger med fokus på strategi hos LEGO og kommer senest fra Dansk Supermarked, hvor han var Head of Digital, som driver den digitale transformation på tværs af Bilka, Føtex og Netto.

Carl Hye Thaisen er CEO for helphouse og ekspert i kundeservice-systemet Zendesk. Han har mange års erfaring med salg fra bl.a. IKEA og Brandnewmedia.

Seminaret er for

Alle med ansvar for virksomhedens kundeservice: Kundeserviceansvarlige, Ecommerceansvarlige og Online marketing ansvarlige.

Seminaret afholdes i samarbejde med Novicell og helphouse. Det foregår som oplæg til dialog, og der er mulighed for en 1-1 samtale i umiddelbar forlængelse af seminaret.
Du får naturligvis også dagens materiale tilsendt efterfølgende.

Psst... seminaret afholdes også i Aarhus, den 4. april. Læs mere her 

Samarbejdspartner

Program

12.30
Registrering og netværk
13.00
Hvordan mapper du dine kunders painpoints?
v/ Heidi Collin, Senior konsulent Digital Strategi, Novicell
Heidi Collin indleder dagen med en præsentation, af hvordan du kan mappe dine kunders painpoints, og giver eksempler og indsigter, du selv kan bruge.
14.00
Pause
Kaffe og kage
14.10
Hvordan lykkes du med at binde commerce sammen med de digitale marketing indsatser?
v/ Toke Lund, International Ecommerce Direktør, Novicell
Toke Lund gør os klogere på, hvordan flere og flere virksomheder lykkes med at binde commerce sammen med deres digitale marketing indsatser. Du får en indflyvning i, hvordan integreret kundeservice kan øge kundernes loyalitet og øge konkurrencefordelene. Bliv inspireret til, hvordan du kan planlægge dit strategiske arbejde med kundeservice og gør dig klart, hvordan du kan integrere kundeservice i alle dele af kunderejsen.
14.55
Pause
15.05
Effektivisering af kundeservicen, 2 cases
v/ Carl Hye Thaisen, CEO, helphouse
Carl Hye Thaisen fra helphouse fortæller gennem to cases om, hvordan Zendesk har effektiviseret kundeservicen ved at udvikle og implementere løsninger med Zendesk for nogle af de største brands i norden. Han løfter sløret for, hvordan løsningerne har skabt resultater, der kan ses på bundlinjen.
15.35
Spørgetid og dialog
v/ alle 3 oplægsholdere
15.45
Netværk
16.00
Tak for i dag
Tilmeldingen lukker om
15 dage 11 timer 7 min 27 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 10. april 2019 kl. 12.00

NOHO, København V

Flæsketorvet 28
1711 København V

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.