Hvordan etablerer og opbygger de stærkeste brands meningsfulde relationer til deres kunder? Og hvordan fastholder de kunderne og sikrer, at kundeoplevelserne er konsistente og koordinerede på tværs af flere kanaler og touch points? Alt dette kan du blive klogere på når FDIH, i samarbejde med SAP Customer Experience, inviterer til en eftermiddag i kundeoplevelsernes tegn.
Du vil blive inspireret af Henrik Bak fra SAP Customer Experience og få indblik i cases fra både Satair og Elgiganten, som begge arbejder målrettet med deres digitale strategi.
E-handelen fortsætter sin hurtige vækst, og som mange succesrige virksomheder og entreprenører ved alt for godt, så er erhvervslivet ikke statisk og konkurrencen blandt onlinevirksomheder udvikler sig dramatisk i disse år. En ny era med kundeoplevelsen i fokus kræver en transformation og digitale tilpasninger for at forbedre konkurrenceevnen. En nødvendighed for at kunne levere en stærkere værdikæde til ens kunder og forblive et stærkt og konkurrencedygtigt brand.
Det får du med hjem:
Seminaret er for
Alle med ansvar for virksomhedens digitale strategi: Direktører, Digitale ansvarlige, Ecommerce ansvarlige, Salg- og marketingansvarlige.
Seminaret afholdes også i København, den 29. oktober. Læs mere her
Gratis
600,- kr. ekskl. moms
Tilmeldingsfrist 23. oktober 2019 kl. 12.00
Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.