Seminar

Next Generation Customer Experience

Tid
24. okt 2019 kl. 12.30-16.00
Sted (Se adresse)
Aarhus Teater, Aarhus C
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Next Generation Customer Experience

How to build your customer relationships to drive revenue

Hvordan etablerer og opbygger de stærkeste brands meningsfulde relationer til deres kunder? Og hvordan fastholder de kunderne og sikrer, at kundeoplevelserne er konsistente og koordinerede på tværs af flere kanaler og touch points? Alt dette kan du blive klogere på når FDIH, i samarbejde med SAP Customer Experience, inviterer til en eftermiddag i kundeoplevelsernes tegn.

Du vil blive inspireret af Henrik Bak fra SAP Customer Experience og få indblik i cases fra både Satair og Elgiganten, som begge arbejder målrettet med deres digitale strategi.  

E-handelen fortsætter sin hurtige vækst, og som mange succesrige virksomheder og entreprenører ved alt for godt, så er erhvervslivet ikke statisk og konkurrencen blandt onlinevirksomheder udvikler sig dramatisk i disse år. En ny era med kundeoplevelsen i fokus kræver en transformation og digitale tilpasninger for at forbedre konkurrenceevnen. En nødvendighed for at kunne levere en stærkere værdikæde til ens kunder og forblive et stærkt og konkurrencedygtigt brand.


Det får du med hjem:

  • Forståelse for Experience Management og den betydning det har for dit brand og kunderelationer
  • Forståelse for de påvirkninger der kommer udefra og som har stor indflydelse på dansk e-handel i dag
  • Konkrete eksempler på digital transformation med eCommerce og nye forretningsmodeller på tværs af hele værdikæden i fokus
  • Inspiration til fokus og udvikling af din e-handel med udgangspunkt i at levere stærk Customer Experience


Seminaret er for
Alle med ansvar for virksomhedens digitale strategi: Direktører, Digitale ansvarlige, Ecommerce ansvarlige, Salg- og marketingansvarlige.

Seminaret afholdes også i København, den 29. oktober. Læs mere her 

Samarbejdspartner

Program

12.30
Registrering
13.00
Velkomst
v/ FDIH
13.05
Experience Management – Why it matters!
v/ Henrik Bak, Senior Account Manager, SAP Customer Experience
Der er ofte stor forskel på, hvordan virksomheder tror, at deres kunder opfatter deres brand, produkter og service på, og så hvordan kunderne rent faktisk synes om virksomheden, dens brand, produkter og services. I nutidens digitale verden ønsker vi alle at blive følelsesmæssigt rørt. Forbrugere i dag undersøger konstant og kommunikerer, og de ønsker at blive rørt og give feedback, så de konstant bliver mødt personificeret informationer og svar.
13.35
Pause
13.45
Case: New digital business model to prevent disruption
v/ Christian Agger, Head of Digital & Transformation, Satair
Hør om Satairs digitale rejse med fokus på den samlede customer experience, markedspladser og at ændre branchen, for at sikre den fremtidige forretningsmodel og undgå at blive disruptet af store globale spillere i markedet.
14.30
Pause
Kaffe og kage
14.50
Case: Next Generation Customer Experience driven by Digital Transformation
v/ Hauk Landsverk, Digital Direktør, Elkjøp/Elgiganten
Hauk vil give et indblik i, hvordan nordens største elektronikforhandler driver den digitale forandring og forbedrer sin konkurrenceevne ved at omdanne sin værdikæde og modernisere hele IT-infrastrukturen på tværs af salg, marketing, handel og service. Detailhandelen er ved at blive en oplevelsesøkonomi, og omnichannel er en nødvendighed i detailrevolutionen, der er drevet af personalisering og problemfri kundeoplevelse fra den digitale oplevelse, til butik og tilbage igen.
15.35
Afrunding og spørgetid
15.50
Netværk
16.00
Tak for i dag
Tilmeldingen lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 23. oktober 2019 kl. 12.00

Aarhus Teater, Aarhus C

Teatergaden 1
8000 Aarhus C

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen