Seminar

Fingeren på pulsen med Trend19

Tid
28. jan 2019 kl. 13.30-16.00
Sted (Se adresse)
Børsen, København K
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

8 trends der tegner et billede af fremtiden

Hvordan skal du drive marketing i 2019? Igennem et større trendstudie kan du blive klogere på de 8 trends, der tegner udviklingen indenfor blandt andet forbrugeradfærd i de kommende år.

For 11. år i træk har bureaugruppen Dentsu Aegis Network udarbejdet trendstudiet Trend19. Et trendstudie, der forudsiger de største trends i det kommende år inden for medier, mennesker, marketing og MarTech. 

Det ses tydeligt, at medie- og marketinglandskabet i disse år ændrer sig hurtigere end nogensinde før, og derfor tager Trend19 afsæt i, hvad globale marketingledere peger på som de største muligheder og udfordringer i markedet nu og fremadrettet. 1.000 globale CMO’ere og 1.500 danske forbrugere har bidraget til studiet for ikke at nævne en række danske eksperter såsom Dennis Forchhammer fra Happy Helper, Peter Svarre, Astrid Haug og vores egen i FDIH Niels Ralund. 

Programmet vil være spækket med spændende indsigter, cases og perspektiver på, hvordan vi skal drive marketing i 2019. Vi skal på en rejse gennem 8 af tidens største trends inden for forbrugeradfærd, medieteknologi og kommunikation, hvor tillid også indgår som en gennemgående makrotrend. 

De 8 trends:  

1. Raise their voice 

2. Call their bluff

3. Move transations or build relationships 

4. Give a piece of yourself 

5. Tell, don't sell

6. Follow the trail 

7. Motivate green choices 

8. Outsource life 

TREND19 vil blive præsenteret af Anne Rosendal og Paw Bæk Hansen fra Dentsu Aegis Network:

Anne Rosendal er Strategy & Consumer Specialist hos Dentsu Aegis Network. Til dagligt arbejder hun i krydsfeltet mellem forbrugere, medier og brands. Derudover er hun medansvarlig for trendstudiet, som netop tager afsæt i forbrugerindsigter og som fortæller, hvordan virksomheder kan drage fordel af udvalgte trends i deres forretning.

Paw Bæk Hansen er Strategy Director hos Dentsu Aegis Network. Han har ansvaret for afdelingen Strategy & Insight, som analyserer forbrugernes medieadfærd og holdninger til brands. Derudover har han været med til at udvikle trendstudiet TREND19, som rådgiver marketingansvarlige om, hvilken indflydelse forbrugertrends har på deres forretning.


Målgruppe: Ledende medarbejdere og andre interesserede, der skal se fremtiden knivskarpt for at tage de bedste beslutninger.

Seminaret afholdes i samarbejde med Dansk Erhverv.

AFBUD
Da seminaret er gratis for medlemmer, opkræves et no show gebyr på 300,- på afbud indenfor 3 arbejdsdage før briefet.

Læs mere om vores Handelsbetingelser her

Program

13.00
Ankomst og registrering
13.30
Velkommen og indblik i Trend19 studiet
13.45
De 4 første trends fra studiet
14.25
Pause
14.40
De 4 næste trends og 1 megatrend fra studiet
15.30
Spørgsmål og afrunding
16.00
Tak for i dag
Tilmeldingen lukker om
37 dage 16 timer 6 min 3 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 25. januar 2019 kl. 12.00

Børsen, København K

Slotsholmsgade 1
1217 København K
Danmark

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.