FDIH inviterer til chatbot workshop i samarbejde med Zendesk og BotXO. Workshoppen starter med at introducere emnet omnichannel kommunikation; vigtigheden af kanal-specifik kommunikation, hvorefter vi på baggrund af eksempler præsenterer hvad en chatbot kan og ikke kan. Vi snakker om ”best practices”, stifter bekendtskab med de mest inspirerende chatbots fra ind- og udland og ideudvikler på, hvad de bedste muligheder er, for os der er til stede.
På anden del af workshoppen, kan du prøve kræfter med at bygge din egen chatbot. Vi guider dig igennem platformen, så du kan starte din chatbot op på workshoppen og derefter videreudvikle den hjemme på kontoret. Du får en grundlæggende forståelse af de tekniske elementer i designet af en chatbot og hvordan den også kan benyttes i samspil med en kundeserviceplatform, som Zendesk. Du behøver ingen teknisk erfaring for at designe en chatbot-demo og forstå teknologien.
Efter workshoppen har du bygget den første version af din chatbot og kan identificere konkrete muligheder for at anvende chatbots i din organisation. Du vil også have et overblik over de gevinster, som en chatbot-løsning kan realisere i din organisation, og hvad det kræver at implementere en chatbot med succes.
Det får du med hjem:
Målgruppe
Alle der har interesse i chatbots og er nysgerrig på hvordan den kan bruges kundevendt og internt i organisationen. Man kan både være nybegynder, eller allerede have erfaring med chatbots - det kræver ikke tekniske forudsætninger.
Psst... Workshoppen afholdes også i København, den 17. september. Læs mere her
Hvad skal deltagerne have med?
Om Zendesk
Etableret i Danmark i 2007. Er i dag verdens førende CX software-udbyder, med over 2.600 ansatte, kontorer i 160 lande og over 146.000 kunder som fx. TV2, Trustpilot, Salling Group og Viaplay.
Om BotXO
BotXO er en dansk-baseret AI chatbot platform bygget af et team af Data Scientist, Kunderservice- og chatbot-specialister og med kontorer i Danmark og Spanien. BotXOs platform er skræddersyet til danske virksomheder med AI der forstår mere end 12 europæiske sprog, inkl. dansk, svensk, norsk, finsk, tysk, spansk, hollandsk, polsk og italiensk. En lang række danske SMV’er og enterprises, såsom Carlsberg, Tiger of Sweden, Pakke.dk, Eva Solo, ROCKWOOL, mv. benytter BotXOs platform til at servicere deres kunder i Danmark og på tværs af Europa.
Byg en AI Chatbot workshop indhold:
Gratis
600,- kr. ekskl. moms
Tilmeldingsfrist 10. september 2019 kl. 12.00
Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.