Seminar

AI Chatbot – byg den på en eftermiddag

Tid
11. sep 2019 kl. 12.30-16.00
Sted (Se adresse)
Aarhus Teater, Aarhus C
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

AI Chatbot – byg den på en eftermiddag

Har I planer om at udvikle en rådgivnings-bot, en kundeservice-bot, en HR-bot, en nyheds-bot, eller ønsker du blot at få et indblik i, hvad teknologien byder på, så får du viden, værktøjerne og en chatbot løsning med hjem.

FDIH inviterer til chatbot workshop i samarbejde med Zendesk og BotXO. Workshoppen starter med at introducere emnet omnichannel kommunikation; vigtigheden af kanal-specifik kommunikation, hvorefter vi på baggrund af eksempler præsenterer hvad en chatbot kan og ikke kan. Vi snakker om ”best practices”, stifter bekendtskab med de mest inspirerende chatbots fra ind- og udland og ideudvikler på, hvad de bedste muligheder er, for os der er til stede.

På anden del af workshoppen, kan du prøve kræfter med at bygge din egen chatbot. Vi guider dig igennem platformen, så du kan starte din chatbot op på workshoppen og derefter videreudvikle den hjemme på kontoret. Du får en grundlæggende forståelse af de tekniske elementer i designet af en chatbot og hvordan den også kan benyttes i samspil med en kundeserviceplatform, som Zendesk. Du behøver ingen teknisk erfaring for at designe en chatbot-demo og forstå teknologien.

Efter workshoppen har du bygget den første version af din chatbot og kan identificere konkrete muligheder for at anvende chatbots i din organisation. Du vil også have et overblik over de gevinster, som en chatbot-løsning kan realisere i din organisation, og hvad det kræver at implementere en chatbot med succes.

Det får du med hjem:

  • En databaseret chatbot, der forstærker jeres UX
  • En introduktion til best practice i chat og udvikling heraf
  • Indsigt i og erfaring med et strategisk vigtigt innovationsområde
  • Mulighed for at bygge en direkte kanal til nye og nuværende brugere
  • Mød ligesindede og forstærk dit netværk med verdens førende softwareudbydere


Målgruppe

  • UX ansvarlige
  • Digital forretningsansvarlig
  • Kommunikations- eller marketingansvarlig
  • Salgs- eller webansvarlig
  • Kundeserviceansvarlig
  • Leder med ansvar for én af de ovenstående

Alle der har interesse i chatbots og er nysgerrig på hvordan den kan bruges kundevendt og internt i organisationen. Man kan både være nybegynder, eller allerede have erfaring med chatbots - det kræver ikke tekniske forudsætninger. 

Psst... Workshoppen afholdes også i København, den 17. september. Læs mere her 


Hvad skal deltagerne have med?

  • Egen computer
  • Formulér og medbring 10 spørgsmål og svar, som du gerne vil have botten til at håndtere. Det optimale er 10 spørgsmål inden for samme kategori. 

Om Zendesk
Etableret i Danmark i 2007. Er i dag verdens førende CX software-udbyder, med over 2.600 ansatte, kontorer i 160 lande og over 146.000 kunder som fx. TV2, Trustpilot, Salling Group og Viaplay.

Om BotXO
BotXO er en dansk-baseret AI chatbot platform bygget af et team af Data Scientist, Kunderservice- og chatbot-specialister og med kontorer i Danmark og Spanien. BotXOs platform er skræddersyet til danske virksomheder med AI der forstår mere end 12 europæiske sprog, inkl. dansk, svensk, norsk, finsk, tysk, spansk, hollandsk, polsk og italiensk. En lang række danske SMV’er og enterprises, såsom Carlsberg, Tiger of Sweden, Pakke.dk, Eva Solo, ROCKWOOL, mv. benytter BotXOs platform til at servicere deres kunder i Danmark og på tværs af Europa.

Byg en AI Chatbot workshop indhold:

  • Kort introduktion til platformen
  • Alle deltagere har adgang til deres helt egen konto på platformen
  • Deltageren kan enten gå i gang med egen idé, eller benytte den predesignede chatbotløsning, skræddersyet til e-handel, for at blive fortrolig med platformen
  • Du vil lære hvor nemt det er at arbejde med naturlig sprogforståelse (kunstig intelligens) og opsætte flows i din bot
  • Deltageren kan få praktisk hjælp fra Zendesk og BotXO i løbet af workshoppen

Samarbejdspartner

Tilmeldingen lukker om
18 dage 4 timer 43 min 13 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 10. september 2019 kl. 12.00

Aarhus Teater, Aarhus C

Teatergaden 1
8000 Aarhus C

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen