Seminar

Inbound Masterclass 2019

Tid
29. okt 2019 kl. 08.30-13.00
Sted (Se adresse)
Aarhus Teater, Aarhus C
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Inbound Masterclass 2019

Vil du have dugfriske input om leadscoring, databearbejdning og systemoptimering til din automation to do-liste? Så er disse 4 timer på Novicells Inbound Masterclass 2019 godt givet ud.

Har din virksomhed investeret i en marketing automation platform – for eksempel Mailchimp, ActiveCampaign, Agillic, Hubspot, Act-On, Heyloyalty eller lignende? Er du i tvivl, om du anvender systemet bedst muligt til at forfølge jeres KPI’er og forbedre brugeroplevelsen? Så er masterclassen lige noget for dig!

I samarbejde med Novicell, inviterer FDIH til seminar. Du vil få inspiration til at løfte dine inbound aktiviteter til nye højder gennem hands on cases og 2 workshops, hvor du selv bestemmer, hvad du vil blive dygtigere til.

Vi har inviteret Nordic Marketing Project Manager Lise-Lotte Krog Kristiansen fra Geberit til at fortælle om hvordan Geberit arbejder med Inbound og skaber succes i mødet mellem marketing og salg, og Novicells Inbound eksperter fører dig trygt gennem Masterclassen.


Inden masterclassen kontakter vi dig, så du kan vælge netop de to workshops, som vil give dig størst værdi:

  1. Sådan omdanner (og overleverer) du marketingleads til salg
  2. E-mail marketing anno 2019: Sådan skaber du værdi med e-mail marketing flows
  3. Skab fantastisk content, som understøtter dine automation-indsatser
  4. Personalisering - Sådan arbejder du datadrevet med personalisering og produktrekommanderinger

På dagens workshops får du:

  • Tid til at arbejde hands-on med dine egne problemstillinger i et fagligt fora
  • Konkrete råd til at løfte dine digitale indsatser til næste niveau
  • Sparring med andre virksomheder og eksperter

 

På dagen vil Novicells eksperter tage udgangspunkt i netop jeres systemer og kommer med input til, hvordan du kan arbejde optimalt med kundedata for at levere de bedste og mest personaliserede brugeroplevelser – hvad end det er på websitet, i e-mail kanalen eller på sociale medier. Novicells eksperter vil tage dig med i dialogen om, hvordan du med data aktivt bygger bro mellem salg og marketing med effektiv automation, og hvordan inbound marketing kan bidrage til at modne brugeren gennem hele kunderejsen og skabe salgskvalificerede leads.


Seminaret er for dig som: 

Arbejder med marketing rettet imod B2B- eller B2C-commerce i en mellemstor eller stor virksomhed, og med en af følgende titler:

  • Marketing manager 
  • Marketing koordinator
  • Marketing projektleder 
  • Marketingassistent
  • Marketing ansvarlig

Seminaret kan også være relevant for dig, hvis du kan nikke genkendende til ét eller flere af nedenstående udsagn: 

  • ”Jeg arbejder til dagligt med e-mail marketing, marketing automation eller sales automation”
  • ”Jeg føler ikke, jeg får nok ud af vores nuværende system/jeg føler vi kunne få mere ud af det”
  • ”Jeg er usikker på, hvad det mest logiske ”next step” vil være for udnyttelse af vores system”
  • ”Jeg mangler inspiration til at løfte vores forretning online med udgangspunkt i vores system”
  • ”Jeg bruger ikke nok data om vores kunder til at levere personaliseret indhold”


Vi slutter formiddagen af med en let frokost som Novicell er vært ved. 

Seminaret afholdes også i København, den 22. oktober. Læs mere her 

Samarbejdspartner

Program

08.30
Registrering og morgenkaffe
09.00
Velkomst - Inbound anno 2019
v/ Line Vittrup, Inbound Marketing konsulent, Novicell
09.15
Case: Sådan arbejder Geberit med Inbound - og skaber succes i mødet mellem marketing og salg
v/ Lise-Lotte Krog Kristiansen, Nordic Marketing Project Manager, Geberit
09.45
Workshop 1
Vælg hvilket af de 4 spor du vil fordybe dig i
10.30
Kaffepause
10.45
Workshop 2
Vælg hvilket af de 4 spor du vil fordybe dig i
11.30
Sådan omdanner du dine inbound-ideér til handling
v/ Nana Nørlund Eldevig, Inbound Marketing konsulent, Novicell
12.00
Frokost og tid til mere faglig dialog
13.00
Tak for i dag
Tilmeldingen lukker om
40 dage 20 timer 56 min 50 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 28. oktober 2019 kl. 10.00

Aarhus Teater, Aarhus C

Teatergaden 1
8000 Aarhus C

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen