Seminar

Sådan lykkes du med omnichannel i praksis (København)

Tid
29. okt 2018 kl. 12.30-16.00
Sted (Se adresse)
Symbion Konferencenter, København Ø
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Sådan lykkes du med omnichannel i praksis

Forbrugerne forventer i dag den samme oplevelse, uanset om de handler online eller i butik. Konsekvenserne ved ikke at have styr på sin omnichannel strategi kan være, at kunderne vælger et andet sted at handle. Er din virksomhed i stand til at give kunderne en sammenhængende købsoplevelse online såvel som offline?

Målgruppe: 

Ledende medarbejdere i e- og detailhandelsvirksomheder
Ledere og medarbejdere indenfor marketing, kommunikation og salg

4 gode grunde til at deltage:

  • Du får en række konkrete tiltag, løsninger og strategier - lige til at tage med hjem
  • Du får tips til at blive proaktiv og være på forkant med forbrugernes forventninger i 2019
  • Du får konkrete cases, der kan inspirere dig og dine kollegaer
  • Du får tips og tricks til, hvordan ny teknologi kan give kommercielle fordele

Om seminaret

Omnichannel stiller store krav til detailhandlens systemer om at kunne håndtere sammenhængen mellem alle salgskanalerne. Priser, rabatter og fordele skal tilpasses den enkelte kunde og være den samme uanset hvor kunden møder butikken. Og samtidigt skal det være nemt og hurtigt for butikspersonalet, så kundeservicen og oplevelsen ikke ryger.

Men hvordan lykkes detailkæderne med disciplinen omnichannel?

FDIH inviterer i samarbejde med Fiftytwo og Hesehus til seminar, hvor vi kigger nærmere på sammenspillet mellem webshop og butik, og hvad det kræver at give den gode kundeoplevelse i 2019.

Seminaret giver dig inspiration direkte fra én af landets største detailkæder, der med sin webshop, kundeklub og butikskoncept går benhårdt efter at give deres kunder den allerbedste købsoplevelse.

Om Hesehus
Hesehus, der er et af Danmarks førende e-handelshuse, designer og udvikler strategiske og ambitiøse e-handelsløsninger for bl.a. Matas, BabySam, Wupti Marketplace og Stof & Stil. Med mere end 16 års erfaring i branchen og et team af 100 dedikerede udviklere og digitale eksperter har Hesehus opnået 15 topplaceringer til E-handelsprisen og er tre gange blevet kåret som de bedste til at skabe resultater for deres kunder.

Om Fiftytwo
Hos Fiftytwo, leverer vi innovative softwareløsninger og konsulentydelser, der forstærker kundeloyaliteten og øger salgstallene.
Siden 1952, har vi banet vejen for IT-løsninger til markedsførende kunder inden for retail, leasing og medie. Det har gjort os til eksperter i branchespecifikke omnichannel og datadrevne løsninger.
Gennem tæt samarbejde og struktureret dataindsamling, bruger vi vores store viden og ekspertise til at hjælpe vores kunder med at opbygge perfekte kundeoplevelser.
Vi er drevet af data og ambitionen om konstant at flytte grænserne for at lave ekstraordinære købssituationer, der ændrer vores opfattelse af køb, øger markedsandele og hæver tallet på bundlinjen.

Samarbejdspartnere

Program

12.30
Registrering og networking
Kaffe og kage
13.00
Velkomst /v. FDIH
13.05
Forstå forbrugerne og bliv omnichannel-vinder
/v. Lars Hedal, Hesehus
Forbrugerne stiller større og større krav til butikkerne – både online og offline.
Med konkrete eksempler viser vi, hvad forbrugerne forventer, og hvordan I kan leve op til det, og hvorfor det ikke blot har betydning for e-handel og fysiske butikker, men skal være en del af jeres overordnede strategi.
13.45
Case: E-handel, butikker og loyalitet bundet sammen
/v. Thomas Grane, Matas
14.30
Pause og networking
14.45
Sådan skaber du resultater med en omnichannel IT- og applikationsarkitektur
/v. Christian Baagøe Schou, Fiftytwo
Ønsket om at gøre forretningen til en omnichannel-vinder kræver mere end strategi, buzzwords og snak! Med udgangspunkt i Matas og andre konkrete omnichannel cases, giver vi dig en række konkrete applikationsmæssige tiltag, der kan føre jeres strategier og planer ud i virkeligheden.
15.35
Paneldebat
FDIH er ordstyrer i dagens paneldebat og samler op på guldkornene fra dagen. Paneldeltagere: Thomas Grane fra Matas, Christian Baagøe Schou fra Fiftytwo og Lars Hedal fra Hesehus.
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål og byde ind med diskussionsemner til panelet.
16.00
Afrunding og tak for i dag
/v. FDIH
Tilmeldingen lukker om
7 dage 11 timer 38 min 46 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 26. oktober 2018 kl. 12.00

Symbion Konferencenter, København Ø

Fruebjergvej 3
2100 København Ø

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.