Seminar

Fremtidens digitale handel styres af kunstig intelligens, Århus

Tid
16. mar 2017 kl. 12.15-15.30
Sted (Se adresse)
Hotel Scandic Århus City, Århus C
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Den digitale handel - fremtidens detail

Detailhandlen er under forandring. Kundernes forventninger ændrer sig konstant, og det stiller nye krav til virksomhederne. I den forbindelse spiller Artificial Intelligence en kæmpe rolle. IBM er frontløber inden for AI med supercomputeren Watson, der er gået fra Jeopardy-mester til vigtig forretningspartner. På dette seminar sætter IBM fokus på, hvordan du kan komme i gang med AI, og hvordan teknologien kan give dig en konkurrencemæssig fordel.

OBS. Vi kommer også til København

IBM Watson Customer Engagement fokuserer på, hvordan detailhandlen kan bruge AI, og hvordan en ”Internet of Things Connected Store” overvåget af Watson kan give ledelsen input om virksomhedens sundhedstilstand. Samtidig med, at Watson analyserer virksomhedens tilstand, præsenterer han alle resultater og mulige forbedringer på dashboard, som både ledere og medarbejdere kan blive klogere af.  

 

Watson og vejret

Vidste du, at Watson kan snakke med kunden om kundens ønsker til en vindjakke og samtidig analysere vejret i hele verden for at vise det optimale produkt?


Det er blot et af mange eksempler, der viser hvordan virksomheder kan bruge kunstig intelligens til at skabe virkelige resultater. På seminaret får du flere eksempler og mere viden, der klæder dig på til arbejdet med AI. 

 

Se hvordan The North Face Bruger AI

Nordisk chef for Client Solution Professionals, IBM Watson Customer Engagement
IBM
Public Affairs & Kommunikationschef
FDIH
Nordic Marketing Leader, Watson Customer Engagement

Sponsorer

Program

12.15
Registrering
12.30
Velkomst
v/ FDIH
12.40
Er du klar til morgendagens forbrugere – er de klar til dig?
v/ Karsten Stokking, Marketing- og Brandingchef, IBM Watson Customer Engagement og Henrik Theil, Kommunikations Chef, FDIH
Med udgangspunkt i IBM og NRF’s (National Retail Foundation) seneste studie om Generation Z sætter vi fokus på morgendagens forbrugere, og hvad du skal være klar til. Ja, faktisk er de allerede her. Det kommer ikke bare til at lægge tryk på e-handel, men din samlede tilgang til disse forbrugere. Her perspektiveres til FDIH’s erfaringer.
13.30
Kaffepause
14.00
Kunstig Intelligens i detailhandelen. Hvem er Watson?
v/ Jørgen Suhr, SME, Watson Customer Engagement og Lasse Wagner, Watson Customer Engagement
Ny teknologi ændrer markant dine muligheder for at skabe en god kundeoplevelse og arbejde med dine kunder på en helt anden måde.
Vi tager erfaringer med hjem fra NRF i New York med indblik i Staples & 1-800-flowers, som de seneste eksempler på hvordan IBM arbejder med Cognitive Technology/Augmented Intelligence i detailhandelen. Du vil også blive inspireret til, hvordan du kan få Watson til at støtte dig i arbejdet med at skabe den optimale oplevelse for dine kunder på tværs af kanaler
14.45
Panel Debat
v/ Karsten Stokking, Henrik Theil & Jørgen Suhr
15.15
Afrunding og spørgsmål
15.30
Tak for i dag
Tilmelding inden
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 15. marts 2017 kl. 12.00

Vi ses på Hotel Scandic Århus City

Hotel Scandic Århus City, Århus C

Østergade 10
8000 Århus C

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Medlemschef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef