Seminar

Fremtidens digitale handel styres af kunstig intelligens, København

Tid
15. mar 2017 kl. 08.45-12.00
Sted (Se adresse)
Tivoli Hotel & Congress Center, København
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Den digitale handel - fremtidens detail

Detailhandlen er under forandring. Kundernes forventninger ændrer sig konstant, og det stiller nye krav til virksomhederne. I den forbindelse spiller Artificial Intelligence en kæmpe rolle. IBM er frontløber inden for AI med supercomputeren Watson, der er gået fra Jeopardy-mester til vigtig forretningspartner. På dette seminar sætter IBM fokus på, hvordan du kan komme i gang med AI, og hvordan teknologien kan give dig en konkurrencemæssig fordel.

OBS. Vi kommer også til Århus!

IBM Watson Customer Engagement fokuserer på, hvordan detailhandlen kan bruge AI, og hvordan en ”Internet of Things Connected Store” overvåget af Watson kan give ledelsen input om virksomhedens sundhedstilstand. Samtidig med, at Watson analyserer virksomhedens tilstand, præsenterer han alle resultater og mulige forbedringer på dashboard, som både ledere og medarbejdere kan blive klogere af.  

 

Watson og vejret

Vidste du, at Watson kan snakke med kunden om kundens ønsker til en vindjakke og samtidig analysere vejret i hele verden for at vise det optimale produkt?


Det er blot et af mange eksempler, der viser hvordan virksomheder kan bruge kunstig intelligens til at skabe virkelige resultater. På seminaret får du flere eksempler og mere viden, der klæder dig på til arbejdet med AI. 

 

Se hvordan The North Face bruger AI

 

Nordisk chef for Client Solution Professionals, IBM Watson Customer Engagement
IBM
Public Affairs & Kommunikationschef
FDIH
Nordic Marketing Leader, Watson Customer Engagement
IBM

Sponsorer

Program

08.45
Registrering
09.00
Velkomst
v/ FDIH
09.10
Er du klar til morgendagens forbrugere – er de klar til dig?
v/ Karsten Stokking, Marketing- og Brandingchef, IBM Watson Customer Engagement og Henrik Theil, Kommunikations Chef, FDIH
Med udgangspunkt i IBM og NRF’s (National Retail Foundation) seneste studie om Generation Z sætter vi fokus på morgendagens forbrugere, og hvad du skal være klar til. Ja, faktisk er de allerede her. Det kommer ikke bare til at lægge tryk på e-handel, men din samlede tilgang til disse forbrugere. Her perspektiveres til FDIH’s erfaringer.
10.00
Kaffepause
10.30
Kunstig Intelligens i detailhandelen. Hvem er Watson?
v/ Jørgen Suhr, SME, Watson Customer Engagement og Lasse Wagner, Watson Customer Engagement
Ny teknologi ændrer markant dine muligheder for at skabe en god kundeoplevelse og arbejde med dine kunder på en helt anden måde.
Vi tager erfaringer med hjem fra NRF i New York med indblik i Staples & 1-800-flowers, som de seneste eksempler på hvordan IBM arbejder med Cognitive Technology/Augmented Intelligence i detailhandelen. Du vil også blive inspireret til, hvordan du kan få Watson til at støtte dig i arbejdet med at skabe den optimale oplevelse for dine kunder på tværs af kanaler
11.15
Panel Debat
v/ Karsten Stokking, Henrik Theil & Jørgen Suhr
11.45
Afrunding og spørgsmål
12.00
Tak for i dag
Tilmelding inden
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 14. marts 2017 kl. 12.00

Vi ses på Tivoli Hotel & Congress Center

Tivoli Hotel & Congress Center, København

Arni Magnussons Gade 2-4
1577 København

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef