Seminar

Fremtidens digitale handel styres af kunstig intelligens

Tid
15. mar 2017 kl. 08.45-12.00
Sted (Se adresse)
Tivoli Hotel & Congress Center, København

Den digitale handel - fremtidens detail

Detailhandelen er under forandring. Det handler ikke bare om nye teknologier, men i høj grad om de ændre forventninger fra kunderne. Vi har netop været på verdens største detailmesse for teknologi - NRF Big Show og vi vil idag sætte fokus på hvad du skal være klar til og hvordan ny teknologier, især AI, kan hjælpe dig for at sikre en konkurrencedygtighed i fremtiden

Hos IBM Watson Customer Engagement har de fokus på hvordan detailhandlen kan bruge kunstig intelligens og hvordan en ”Internet of Things Connected Store” overvåget af Watson kan give ledelsen input om butikkens sundhedstilstand fra et dashboard, som blandt andet indikerer, hvor der er potentielle problemer og effekten af disse - og selvfølgelig foreslår Watson konkrete løsninger. Sidste år købte IBM The Weather Channel og deres tjenester er blevet implementeret i deres løsninger. Watson kan nu tage højde for lokale vejrudsigter på kort, mellemlangt og langt sigt og kan give bud på optimering inden for personale allokering, promotions, pristilpasninger, produktion og meget andet.

Nordisk chef for Client Solution Professionals, IBM Watson Customer Engagement
IBM
Public Affairs & Kommunikationschef
FDIH
Nordic Marketing Leader, Watson Customer Engagement
IBM

Sponsorer

Program

08.45
Registrering
09.00
Velkomst
v/ FDIH
09.10
Er du klar til morgendagens forbrugere – er de klar til dig?
v/ Karsten Stokking, Marketing- og Brandingchef, IBM Watson Customer Engagement og Henrik Theil, Kommunikations Chef, FDIH
Med udgangspunkt i IBM og NRF’s (National Retail Foundation) seneste studie om Generation Z sætter vi fokus på morgendagens forbrugere, og hvad du skal være klar til. Ja, faktisk er de allerede her. Det kommer ikke bare til at lægge tryk på e-handel, men din samlede tilgang til disse forbrugere. Her perspektiveres til FDIH’s erfaringer.
10.00
Kaffepause
10.30
Kunstig Intelligens i detailhandelen. Hvem er Watson?
v/ Jørgen Suhr, SME, Watson Customer Engagement og Lasse Wagner, Watson Customer Engagement
Ny teknologi ændrer markant dine muligheder for at skabe en god kundeoplevelse og arbejde med dine kunder på en helt anden måde.
Vi tager erfaringer med hjem fra NRF i New York med indblik i Staples & 1-800-flowers, som de seneste eksempler på hvordan IBM arbejder med Cognitive Technology/Augmented Intelligence i detailhandelen. Du vil også blive inspireret til, hvordan du kan få Watson til at støtte dig i arbejdet med at skabe den optimale oplevelse for dine kunder på tværs af kanaler
11.15
Panel Debat
v/ Karsten Stokking, Henrik Theil & Jørgen Suhr
11.45
Afrunding og spørgsmål
12.00
Tak for i dag
Tilmelding inden
14 dage 16 timer 36 min 31 sek

Vi ses på Tivoli Hotel & Congress Center

Tivoli Hotel & Congress Center, København

Arni Magnussons Gade 2-4
1577 København

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder