Bliv partner

Webinar med FDIH

Et webinar i samarbejde med FDIH giver dig mulighed for at tale til en større forsamling digitalt. Målgruppen er relevant for dig og klar til at tage imod guldkorn fra gode cases, resultater, inspiration og tips /tricks.

Webinar med FDIH

I en krisetid skal man tænke anderledes  og i den forbindelse har FDIH, ligesom mange andre, taget webinar-formen til sig. Hos FDIH er vi forpligtet til at sætte nye standarder for e-handel og løfte baren for branchen og derfor er denne vidensdeling rigtig vigtig for vores 1.000 medlemmer. 
Med mere end 9.000 abonnenter på nyhedsbrevet samt mere end 5.500 unikke medlemsprofiler i vores database, så kan vi være med til at matche din viden med den enkelte e-handler og skabe værdi. 

Se webinar-kataloget her

Hvis du mangler en anbefaling til at gå webinar-vejen, så kan du læse det lige her:

Det var en fantastisk god oplevelse at afholde webinaret 'Den ultimative søgemaskine – i praksis’ i regi af FDIH. Der var virkelig mange deltagere fra netop de virksomheder, som jeg som fagperson og konsulent normalt henvender mig til. Selve webinarteknologien spillede godt, idet der både blev besvaret polls undervejs og flittigt blev stillet nogle relevante spørgsmål. Hertil blev en god håndfuld af deltagerne i det virtuelle lokale i 20 minutter, efter webinaret officielt var slut, hvor vi havde yderligere tid til spørgsmål og svar. Så jeg kan varmt anbefale at lave et webinar i samarbejde med FDIH. Selvom det er virtuelt, så har du oplevelsen af at tale for en stor forsamling - som det jo også er!
Jens Hofman Hansen, 
Digital forretningsudvikler - Vertica A/S

Hvordan fungerer det så?

Som partner kræver det:

  • Et smil og en entusiastisk tilgang til at ville dele ud af sine meritter :) 
  • Content til ca. 1 times webinar 
  • Cases til at underbygge dit budskab
  • Ideer, trends, inspiration, fejl man har lært fra, resultater eller tips/tricks er nøgleord i denne lignin

FDIH sørger for:

  • Teknikken bag webinaret
  • Markedsføring af webinaret på alle FDIH's platforme
  • Billethåndtering og administration af henvendelser fra medlemmer

Vi kalder det en 'pakke', da der indgår mange ting i ligningen. 
Pakken koster 8.000 kr. ex moms, hvis deltagerantallet er under 100 deltagere. Ender webinaret med mere end 100 deltagere, så vil der være en ekstra omkostning til det. 

Hvorfor et webinar? 

  • Kom i dialog med en større forsamling uden at tage væk fra kontoret
  • Få delt dine guldkorn på en effektiv måde, hvor chat/polls er interaktionen med gæsterne.
  • Deltagerliste med navn, titel og virksomhed
  • Få optaget hele seancen og brug den i din videre markedsføring

Find oversigten over processen ved et webinar i samarbejde med FDIH.

Du kan finde tidligere eksempler fra afholdte webinarer her:

Kontakt os i dag og hør nærmere:

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik