Bliv partner

Konferencer med FDIH

3 ud af 4 medlemmer mener, at FDIH's konferencer er 'vigtige' eller 'meget vigtige' i deres daglige arbejde for deres virksomhed. Det er derfor vigtigt, at du tænker over, hvordan jeres løsninger og iscenesættelse af brand bør have eksponering overfor jeres målgruppe. Sammen med FDIH kan vi sætte en handlingsplan op, som giver dig mulighed for at skabe resultater med de dygtigste e-handlere.

Konferencer

FDIH afholder 4-5 årlige konferencer. Få muligheden for at deltage på eksempelvis:

  • Logistikdagen for e-handlere med 250-300 deltagere
  • E-handel Danmark i Aarhus med 250-300 deltagere
  • E-handelskonferencen i Øksnehallen med mere end 1.100 deltagere

Medlemmer af FDIH deltager i vores konferencer til en favorabel pris. 

Her er der mulighed for flere forskellige typer sponsorater. 
Priserne ligger mellem 15.000 og 150.000 kr. ekskl. moms.

(For ikke FDIH-medlemmer tillægges 25 % af prisen)

Kontakt os i dag og hør nærmere.

Magnus Glenn Hansen
+45 7225 5615 eller på: mgh@fdih.dk 

 

E-handel Danmark

Skab synlighed og eksponering overfor dygtige e-handlere, som på denne dag er samlet i Smilets by. Dagen giver eminente cases mulighed for at fortælle, hvorfor de er blevet succesfulde eller hvilke fejl de har gjort sig på vejen.

Find ud af mere

E-handelskonferencen

En af årets største dage for e-handel i Danmark. Her mødes branchen hvert år for at blive inspireret, skabe nye forbindelser og møde nye leads. E-handelsbranchen er i rivende udvikling og derfor giver dagen også mulighed for unik eksponering overfor en relevant målgruppe. Hvis denne dag ikke allerede er på dine aktiviteter i 2019, så bør du allerede nu sætte den på!

Find ud af mere

Logistikdagen for e-handlere

Mød alle logistiknørder fra den danske e-handelsbranche og giv din løsning særlig mulighed for eksponering. Her er der mulighed for at bringe succesfulde cases i spil.

Find ud af mere

Netværksdagene i København og Århus

Vidensdeling og sparring er den vigtigste ingrediens på denne dag. Her får du mulighed for at høre om e-handlernes udfordringer og samtidig rådgive (ikke sælge) dem om, hvad den bedste løsning kunne være.

Link til siden

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen