Bliv partner

Mød din målgruppe i 2019 med FDIH partner

Som partner på FDIH's aktiviteter får du mulighed for at eksponere din virksomhed direkte til en relevant målgruppe. Vi skaber sammen med dig de bedste betingelser for at møde de rette e-handlere og løfte branchens niveau ved hjælp af jeres viden. Med dig som partner kan vi give virksomheden en unik eksponering overfor fremtidens digitale købmænd.

Vækstfesten i e-handelsbranchen fortsætter (læs den seneste analyse her) og vi står klar til at tage hul på et nyt og spændende kalenderår med nye eksponeringsmuligheder for din forretning.

FDIH afholder hvert år en lang række arrangementer for vores over 950 medlemsvirksomheder, som repræsenterer hele værdikæden i e-handelsbranchen. En medlemsskare, som er rundet 5.000 aktive profiler.

Du skal udnytte mulighederne som samarbejdspartner, hvis du:

  • Ønsker at komme i dialog med nye potentielle kunder, men også møde eksisterende kunder
  • Ønsker at sikre forretningens synlighed overfor e-handelsbranchen i Danmark
  • Ønsker at bruge arrangementerne som DNA’et i forretningens markedsføring: Brug arrangementerne til at lancere nye produkter, dele viden om dine guldkorn, skabe dialog/hype omkring dine kompetencer eller sæt dig selv på scenen


Eksponeringsmulighederne i 2019’s arrangementer er mange og derfor har vi samlet vores bedste bud på, hvor du bør tænke på at eksponere din virksomhed i 2019.

FDIH afholder en række større og mindre arrangementer året rundt. 
Som samarbejdspartner vil din virksomhed blive eksponeret overfor deltagerne, og I har dermed rig mulighed for at møde jeres eksisterende og potentielle leads.

Become a sponsor and partner at FDIH's many events. Click here for the English version

Konferencer

FDIH afholder 4-5 årlige konferencer. Få muligheden for at deltage på eksempelvis:

  • Logistikdagen for e-handlere med 250-300 deltagere
  • E-handel Danmark i Aarhus med 250-300 deltagere
  • E-handelskonferencen i Øksnehallen med mere end 1.100 deltagere

Medlemmer af FDIH deltager i vores konferencer til en favorabel pris. 

Her er der mulighed for flere forskellige typer sponsorater. 
Priserne ligger mellem 15.000 og 150.000 kr. ekskl. moms.

(For ikke FDIH-medlemmer tillægges 25 % af prisen)

Kontakt os for mere information omkring eksponeringsmuligheder på konferencerne her.

E-handelsprisen

Skab relationer og oplevelser sammen med e-handlerne til årets e-handelsfest i Øksnehallen i 2019. 
E-handelsprisen er en festlig årlig begivenhed, hvor de bedste virksomheder indenfor e-handel præmieres. 
Både medlemmer, som ikke-medlemmer, deltager i konkurrencen, og arrangementet har stor mediebevågenhed.

Som samarbejdspartner på dette event, har din virksomhed mulighed for at blive eksponeret i en længere periode på 5 måneder overfor e-handelsbranchen i Danmark. 
Her er der mulighed for 4 forskellige sponsorattyper.

Kontakt os for mere information omkring eksponeringsmuligheder til prisfesten her.

Seminarer og workshops

FDIH afholder ca. 20 seminarer/workshops årligt om aktuelle emner indenfor e-handel: strategi, business cases, organisation, varer, priser og services, lager og logistik, kundeservice, webshop, markedsføring og analyse.

Et seminar/workshop varer typisk 3 timer. Deltagelse i seminarerne er gratis for alle FDIHs medlemmer og adgang for andre til en fastsat lav pris. Det samme seminar afholdes både i København og i Jylland, hvor deltagerantallet typisk er på ca. 40 i Jylland og 50 personer i København.
Antallet af deltagere kan dog godt være langt højere, men antallet afhænger af, at seminaret planlægges i god tid, har spændende cases/oplægsholdere og ikke mindst en medrivende tekst om, hvad der skal ske til seminaret og hvorfor man bør deltage. 

FDIH udvælger årets emner for seminarer, men vi hører også gerne fra dig, hvis du har en god idé, et aktuelt emne og nogle interessante cases til et seminar.

Bliv samarbejdspartner til et FDIH seminar, og vær med til at skræddersy et spændende seminar i samarbejde med os. De to dage koster i alt 40.000 kr. ekskl. moms, hvor FDIH står for al markedsføring, afholdelse, lokaler og forplejning.

(For ikke FDIH-medlemmer tillægges 25 % af ovenstående pris)

Flere detaljer om samarbejdsmulighederne?

Vi tilbyder vores partnere en bred palette af serviceydelser, der sikrer, at I bliver korrekt eksponeret både før, under og efter vores arrangementer. 
Kontakt os for flere detaljer om samarbejdsmulighederne.

Kontaktpersoner hos FDIH

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen