Tid
29. okt 2020 kl. 09.00-17.00
Sted (Se adresse)
Konference - online
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Om talerne

Lee Peterson

EVP, Thought Leadership & Marketing

Lee has more than 30 years of collective experience as a retailer, a strategist, a public speaker and as a leading voice in the future of retail. He brings an innovative approach to modern retail by understanding cultural trends, consumer demographics, and buying behavior across multiple industries. Lee offers a well-rounded and informed dialogue on advanced customer experience, and believes that stores have a crucial role in the new dawn of retail.

Hermann Haraldsson

Co-founder & CEO

Hermann joined Boozt in 2010 as CEO and is co-founder of Boozt as we know it today, where Boozt.com was launched in 2011. Under his management Boozt has taken the position as one of the leading eCommerce companies in the Nordics. With a background in media and advertising, Hermann has been the Nordic CEO of Omnicom Media Group. He has also been CEO at his favorite football club Brøndby IF.

Simon Kollerup

Erhvervsminister

Erhvervsminister Simon Kollerup (S) har på kort tid været igennem en massiv omstilling i sit politiske liv. Fra folketingsmedlem til erhvervsminister i juni 2019, dernæst Corona-nedlukning, der ramte alle hårdt. Vi glæder os til at høre ministeren tale om omstillingen for e-handlen, og fremtiden som han ser den.

Thor Skov Jørgensen

Executive Vice President, digital & e-commerce

Som nyuddannet kom Thor på en spændende rejse i Boston Consulting Group med flere udstationeringer under én fællesnævner: FMCG. Sidenhen har han slået sig ned i Aarhus og har nu på 6. år i Salling Group og i forlængelse af corona lock down i marts fået ansvar for et tre-cifret millionbeløb til digitalisering af forretningen med 1 hovedfokus for øje: kunden i centrum i alle touchpoints. En kæmpe opgave, som Thor er den rette mand til at styre sikkert i mål.

Stefan Plenge

Stifter og CEO

Stefan stiftede i 2010 nemlig.com, Danmarks største online supermarked, som leverer dagligvarer og måltidskasser lige til døren til forbrugere i hele Danmark - den time på dagen kunden ønsker. Visionen er at skabe et bedre liv for forbrugerne – og nemlig.com har gjort det helt normalt at købe dagligvarer på nettet for tusindvis af danskere hver eneste dag. Onlinesupermarkedet beskæftiger knapt 1500 medarbejdere og omsatte i forrige regnskabsår for 1,44 mia. kr.

Kasper Holst

CEO

Kasper er CEO i IMPACT med +220 konsulenter og ekspert i digital commerce strategi og transformation. Han har i sine mere end 20 år i IMPACT været med til at skabe commerce-løsninger for bl.a. nemlig.com, Chr. Hansen, hummel, Arla, Ganni og mange flere. Kasper er optaget af at skabe sublime købs- og kundeoplevelser samt rådgive om den strategi, organisering og tech-stack, der skal til for at transformere sig og indfri sine vækstmål. Han følger den digitale udvikling tæt og er blevet en eftertragtet speaker i ind- og udland.

Tim Frank Andersen

Moderator. Chief Digital Officer

Tim er dagens moderator.

Tim har arbejdet indenfor det digitale område i over 20 år. Han er en af Danmarks succesfulde iværksættere, og han har gennem årene stået bag en lang række stærke startups, ekspanderende virksomheder og exits. Han har skrevet bogen "Mærkevarer på Internettet" sammen med Martin Lindstrøm og senest bogen ”10 digitale strategier”. Tim har mere end 20 års erfaring med at udvikle succesfulde digitale strategier for en lang række af Danmarks største virksomheder. I en årrække var Tim fast IT ekspert på Godmorgen Danmark, og han var desuden vært på TV programmet ”Danmarks Bedste Ide”. I dag er han en af Danmarks mest anvendte foredragsholdere indenfor det digitale felt og CDO i Charlie Tango, der er en digital udviklingsvirksomhed med over 200 ansatte.

Louise Byg Kongsholm

Trendforsker, foredragsholder og forfatter

Trendforsker og ejer af pej gruppen, Skandinaviens største trendbureau. Forfatter til 8 bøger, herunder 3 om fremtidens detailhandel og 1 om livsfasesegmentering, som i 2020 har fået 6 stjerner i Børsen.

Thomas Terney

Foredragsholder, forfatter og ph.d. i kunstig intelligens

Thomas Terney er en af landets mest benyttede foredragsholdere indenfor digitalisering og kunstig intelligens, fordi han har en unik evne til at tage komplekse emner og gøre dem levende, nærværende og forståelige. I 2018 udgav han desuden bogen "Kampen om Fremtiden. Forstå hvordan kunstig intelligens påvirker mennesker, magt og markeder" på Gyldendal Business. En bog som Berlingske Tidende blandt andet anmeldte den med ordene "Terney ved kort sagt, hvad han taler om".

Thomas er inviteret af PostNord.

Jesper Brunhøj Olsen

Head of Industry for Retail

Jesper Brunhøj Olsen is the Head of Industry for Retail where he lead relationships with the largest export and omni-channel etailers in the region. Prior to Facebook, Jesper worked at Google consulting top clients agencies while leading the regional Creative Lab for Innovation. Jesper serves on the Board of the Danish Marketing Association.

Lars Christensen

Partner, Strategi og e-business

Lars er partner i det digitale konsulenthus, Vertica, et konsulenthus med +100 eksperter indenfor e-handel. Han har gennem hele sin karriere beskæftiget sig med at udvikle, tænke og rådgive indenfor digital transformation, digital forretningsudvikling og strategisk rådgivning. Til daglig arbejder Lars med at rådgive store virksomheder om e-commerce, digitalisering og digital forretning - herunder Søstrene Grene, Coop og Louis Poulsen.

Rasmus Skjøtt

Head of Omnichannel

Rasmus Skjøtt er Head of Omnichannel hos Søstrene Grene. Med en stærk kundeforståelse og bred digital erfaring fra sine år hos bureauer som Carat, Vizeum og Uncle Grey, har han siden 2018 stået ved roret for Søstrene Grenes ambitiøse omnichannel-projekt.

Dan Andersson

Head of Strategy & Solution Director

Dan has more than 30 years of experience in digital transformation within finance, media and corporate organizations. He moves transparently between customer, business & technology streams when helping customers to grow and future proof their business.

Henrik Bak

Senior Solution Sales Executive

With 25 years of experience working with corporate organizations to realize value in transformations, Henrik helps clients to get the most out of their investment in digital transformation and securing continued optimal customer journeys, leading to measurable results.

Ivan Jæger Christiansen

CEO

Ivan har næse for forretning. Først en imponerende turnaround af NN Markedsdata som næsten nyuddannet, og nu 3½ år som CEO i Proshop med imponerende vækstrater og en mindst ligeså imponerende bundlinje i et elektronik marked med stor konkurrence og pres på priserne. Et spritnyt domicil står snart klar smækfyldt med røde robotter.

Stefan Funch Jensen

CDO/Direktør for E-handel & Marketing

”En omni-channel-virksomhed i international klasse”. Det var begrundelsen, da AO igen i 2019 løb med E-handelsprisen som årets bedste omni-channel virksomhed. Stefan driver den digitale transformation i den mere end 100 år gamle B2B-virksomhed, hvor den digitale handel udgør den største del af forretningen. Stefan er samtidig direktør for AO´s B2C forretning (Billig VVS) og er en del af AO´s direktion.

Bjarke Ruse Sejersen

Managing Partner
Go Autonomous

Bjarke har fart på. Han har en imponerende track record som E-handelsprisvinder med Brdr. Dahl, Saint-Gobain Distribution Denmark. I Saint-Gobain var Bjarke med til at løfte en 150 år gammel distributør ind i den absolutte elite indenfor det digitale og skabte en digital omsætning på godt en milliard danske kroner. Senest fik Bjarke prisen for Digital Profile of the Year 2020, i forbindelse med hans arbejde for den globale fly reservedels distributør Satair. Sammen med tre andre, som kommer fra et af de mest respekterede management konsulenthuse i verden, har Bjarke startet virksomheden Go Autonomous. Idéen bag Go Autonomous er at hjælpe virksomheder i en verden, der bliver mere og mere software-drevet og autonom.

Søren Gundtoft Johansen

Director, Connected Retail Technology

Søren bringer hos Zalando Connected Retail et omnichannel partnerskab til live med fysiske modebutikker i Europa. Med 10 års erfaring indenfor Omnichannel hos Salling Group og Bestseller, har han dyb indsigt i Detail, E-handel og modeller for at splejse E-handel og Detail, som traditionelt har set hinanden som modsætninger.

Jacob Johansen

Independent Innovation Facilitator

Jacob hjælper virksomheder med at identificere nye veje til relevans og vækst baseret på principperne bag Radical User Centricity - et kompas der gør organisationer i stand til at arbejde konsekvent outside-in. Jacob har base i Shanghai, hvorfra han arbejder som uafhængig konsulent, taler og forfatter. Han har supportet lancering, vækst og transformation af mere end 40 brands og virksomheder globalt.

Andreas Fabricius

VP of Commercial Excellence

Med en fascination for markedsføringsteknologi og alt dertil relateret er Andreas altid på udkig efter nye teknikker, der hjælper med at genopfriske markedsføringen og skiftende forretningsmodeller.
Som gamification ekspert hos LeadFamly hjælper Andreas virksomheder med at skabe højtydende kampagner, der giver kvalitet leads og aktiverer og engagerer målgruppen på tværs af mange lande.

Pelle Elikofer

Regional Salgsdirektør

Pelle Elikofer har arbejdet med marketing og kommunikation i mere end tyve år. Den digitale baggrund stammer fra både bureau- og kundesiden, hvor han selv ynder at fremhæve fire år hos Kunde & Co. som de bedste og mest lærerige. De seneste år har fokus været på salg og ledelse. APSIS leverer personlige og skalerbare datadrevne løsninger til marketing automation, e-handel, lead-generering, segmentering og e-mailmarketing - en CDP. Med mere end 18 års erfaring med udvikling af målbare og effektive værktøjer, der er nemme at implementere, er det vores mål at give marketingfolk mulighed for at skabe personlige og værdifulde kunderelationer – uanset hvilken kanal eller platform de benytter.

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Digital Consultant

Kasper med-stiftede KYNETIC i 2018 på baggrund af 15 års erfaring fra arbejdet med data-drevet digital markedsføring og arbejdet med en række af de største og mest ambitiøse brands, retailere, eCommerce og B2B virksomheder i Skandinavien. Kasper har tidligere været partner i et større dansk e handelsbureau, drevet egne webshops og blev i 2017 kåret af Berlingske Business til en af landets største erhvervstalenter. KYNETIC er i dag et af de hurtigst voksende performance marketing bureauer i Europa, den yngste vinder af Nordic Search Awards nogensinde, danmarks højest ratede Facebook Marketing Partner og landets eneste bureau med en medfødt specialisering at bruge AI, automation og machine learning til at få mere ud af budgetterne. Bureauet står bag nogle af de mest ambitiøse digital marketing setups herhjemme - både med nationalt og internationalt fokus, og har kontorer i både Aarhus og København.

Lukas Rogvall

Senior CRO Specialist

Lukas has over 6 years of CRO-experience, and has worked with over 100 E-commerce sites.
He is specialized in initiating projects and has extensive experience in the strategic considerations of Conversion Rate Optimization, including a test-driven culture and how to get started with a test set-up.

Tommy Søndergaard

Stifter og ejer

Tommy er en mand med ambitioner, men han går stille med det. Med vækstrater, som ville gøre enhver e-handler misundelig, står han fast på sine værdier og holder fast i arbejdsprincippet “work smarter - but keep it simpel”. Hans seneste ambitiøse tiltag er en ny hal fyldt med robotter.

Carsten Rose Lundberg

Digital udviklingschef, moderator

Tag en ingeniør og giv ham mere end 20 års e-handelserfaring, så får du en person med dyb teknisk indsigt i det at drive e-handel. Carsten har derudover oparbejdet solid indsigt i

Gennem tæt kontakt med medlemmerne af FDIH, vil Carsten sikre, at FDIH har "de rigtige produkter" på hylderne, som kan afhjælpe og sætte fokus på medlemmernes reelle udfordringer.

Carsten er moderator i en række af dagens sessioner.

Anne Korsholm Hansen

Eventchef, moderator

Anne har arbejdet 7 år som afdelingsleder for webshop og kundeservice i Danmarks største og ældste friluftskæde i forlængelse af de 5 år som projektleder på både de helt store revisioner, interne udviklingsprojekter og konferencer i PwC Danmark.
Det kan da vist roligt siges, at Anne kan arbejde i meget forskelligartede virksomhedskulturer. Anne drives af at skabe resultater til og med gæsterne på FDIH's events.

Anne er moderator i en række af dagens sessioner.

Tilmeldingen lukker om
1 dag 21 timer 57 min 9 sek
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik