Konference

E-handel Danmark 2020

Tid
26. mar 2020 kl. 08.30-16.30
Sted (Se adresse)
Hermans Kulturhus , Aarhus C
Pris
1.000,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
1.600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

E-handel Danmark 2020 i Aarhus

E-handelskagen vokser og vokser, men hvordan sikrer du, at du også i fremtiden kan få et flot stykke af kagen? Det kan du blive klogere på, når vi slår dørene på til E-handel Danmark i Smilets by 26. marts. Vi har nemlig inviteret en række eksperter og specialister på scenen for at servere de nyeste tendenser og teknologier indenfor e-handelsverdenen.

Mange flere cases

Det er svært at spå. Især om fremtiden.

Men et kvalificeret bud er, at gamification, marketing-automation og abonnementsmodeller bliver en endnu større del af fremtidens e-handel. Derfor har vi inviteret LeadFamly, Apsis og Goodiebox på scenen for at give dig viden, tips og værktøjer. De er dog langt fra de eneste, der griber mikrofonen på konferencen. Vi har nemlig skruet op for cases, så vi sikrer, at du får brugbar viden og håndgribelige værktøjer med hjem.

Vi har også sammensat et line-up af samarbejdspartnere, der ikke er set stærkere, siden De Hvi’e fra AGF snuppede medaljer i 1997. De står alle klar til at vise dig de nyeste redskaber og teknologier, der kan sikre dig et stykke e-handelskage.

Vi glæder os til at se dig til en dag i Smilets by!

Hvem er dagen for?

  • Ledende medarbejdere i e- og detailhandelsvirksomheder
  • Ledere og medarbejdere indenfor marketing, kommunikation og salg
  • Alle der arbejder med e-handel og ønsker at have fingeren på pulsen

Netværksmøder
Til konferencen har du også mulighed for at deltage i et eller flere netværksmøder. Et netværksmøde er en effektiv mødeform hvor du kan diskutere udfordringer og problemstillinger med andre skarpe e-handlere. Møderne foregår i en uformel tone, med rum for udveksling af guldkorn og best practices. For bordenden sidder en erfaren e-handelsperson, som er klar til at dele ud af sin viden indenfor det specifikke netværksemne.


Det får du med hjem:

  • Eksperters syn på, hvordan du kan tackle fremtidens udfordringer
  • Konkrete værktøjer til at løfte din forretning
  • Inspiration fra e-handelsbranchens "tunge drenge", der med deres caseoplæg kan være med til at bringe dig og din forretning et skridt længere 
  • Praktiske eksempler på digitale og innovative løsninger fra netværket i og omkring e-branchen
  • Muligheder for at udvide dit netværk og mulighed for at deltage i netværksmøder

Eksklusiv Partner

Partnere

Program

The two faces of retail in the 2020s
Stefan Hyttfors, Futurist, @hyttfors
The last decade in retail was all about tech-disruption, and we learned of new opportunities and buzzwords like omnichannel and grammable shopping experiences. We also heard of threats and doomsday predictions; the retail apocalypse was everywhere.

In the coming ten years, we are entering the next phase, and with it, retailers, as well as consumers, will become more mature. In this new world, the difference between buying and shopping and the shift from product-based retail to a more customer-focused and experience-based strategy will be key to success.
Der er IKKE krise i detailhandlen
Henrik Libak, Grundlægger og partner, Libak Retail
De fleste taler om krise i detailhandlen. Henrik Libak vurderer ikke der er krise, men mener at vi alle skal vænne os til en ny hverdag og en fremtid, hvor forbrugerne agerer meget anderledes end de gjorde for bare ganske få år siden. Det at shoppe i dag er meget andet end bare at handle ind i forskellige mode eller interiør butikker. Vi forbrugere ønsker oplevelser, aktiviteter og service i langt højere grad end tidligere. Og det samme gælder online.

Der er fortsat rigtig mange brancher, der vækster og efterspørger nye lokationer, men er midtbyerne, storcentrene, udlejerne og ikke mindst kommunerne klar på de meget store forandringer ift. forbrugernes ændrede adfærd? Og er du, kære e-handler?
PULSE trendstudiet viser dig vejen til kunderne
Julie Daugaard, Strategy Director, Dentsu Aegis Network
PULSE er et trendstudie, der forudsiger de største trends i 2020 inden for medier, mennesker, marketing og martech.

Året 2020 er en helt speciel milepæl for mange virksomheder, fremtidsforskere og sågar regeringer. For med 2020- strategier, -visioner og -planer har vi nu nået den milepæl, vi har arbejdet mod det seneste årti.

Spørgsmålet er, hvad der venter os det kommende år, og hvordan virksomheder og organisationer kan imødekomme de største forbrugertrends for det næste årti. For at undersøge dette har vi for 12. år i træk udarbejdet PULSE, som er et kig i krystalkuglen mod de trends, marketingbranchen vil møde i det kommende år.

Dette oplæg giver dig det bedste overblik over de største trends i 2020. Heri skitseres vores bedste bud på de kommende trends med eksempler på, hvordan brands i dag arbejder med de enkelte trends, og hvad det betyder for dig og dit brand.

Vi glæder os til at inspirere dig.
Ny webshop løfter familiefirmaet til nye højder
Martin Meelby, Ejer, hw-homeware.dk
HW Hjørnet i Lyngby har med 27-årige Martin ved roret taget et spring ind i den digitale tidsalder. Men opstarten af den nye webshop i 2016 var ikke en dans på roser, og skuffelsen var stor, da han i første regnskabsår måtte indkassere et underskud midt i en lind strøm af ”blod, sved og tårer”. Alle sten blev vendt, så Martin året efter viste det første plus i den nye webshop.

Rejsen er dog på ingen måde slut. Ambitionen er at flytte webshoppen fra to-cifret millionomsætning i den lave ende til to-cifret i den høje ende, samt flytte det stærke HW brand ind i flere A-placeringer i København i årene, der kommer. Alt sammen båret af stærke samarbejdspartnere og de helt rigtige kolleger. Hør Martin fortælle på godt og ondt om fortidens fejltagelser og fremtidens succesformel for det legendariske HW brand.
11.00
Er din webshop/butik klar til fremtiden?
Henrik Libak, Grundlægger og partner, Libak Retail
Det er ikke kun butikkerne, der klager deres nød over manglende omsætning. Der er også e-handlere, som med længsel kigger efter de mange ordrer og den høje omsætning. Kan det skyldes, at det er svært at følge med den vilde forandring i forbrugernes adfærd særligt skabt af de teknologiske værktøjer, vi som forbrugere har adgang til i dag?

Med en scoringsmodel kan du blive udfordret på netop din forretning af Henrik, som har 30 års erfaring i detailhandel og som ser forbrugernes adfærd i fremtiden som en game changer, man ikke kan vende ryggen til uden at komme i seriøse problemer. Tør du lade ham udfordre dig og din forretning, så skal du møde op på dette Åbne netværksmøde og tage del i debatten om udviklingen.
Early Bird pris udløber om
28 dage 13 timer 23 min 52 sek

Priser

Early Bird
1.000,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
1.600,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)
Prisen stiger om 28 dage 1 time 24 min 52 sek
Fuld Pris
1.300,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
1.900,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)

Vi ses i smilets by

Hermans Kulturhus , Aarhus C

Skovbrynet 5
8000 Aarhus C
Danmark

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Lasse Ulrich Iversen
Web og IT ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Nina Pratt
Studentermedhjælper i kommunikation
Lærke Cecilie Ravn
Studentermedhjælper - analyse
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen