Tid
30. sep 2020 kl. 09.00-14.30
Sted (Se adresse)
Konference - online
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Om talerne

Rasmus Schmiegelow

CEO og medstifter

46-årige Rasmus Schmiegelow er CEO og medstifter af den danske iværksættervirksomhed Goodiebox. Rasmus er uddannet advokat og har tidligere arbejdet hos store advokatfirmaer og virksomheder i København og London (DLA piper, Mærsk og Moalem Weitemeyer Bendtsen). 

I 2012 stiftede han Goodiebox sammen med sin bedste ven gennem mere end 25 år, Nikolaj Leonhard-Hjorth. I dag sender Goodiebox hver måned en boks med skønhedsprodukter og selvforkælelse til 200.00 medlemmer i 9 europæiske lande.

Jonas Juul Jeppesen

Partner og Direktør

Jonas abonnerer i dén grad på abonnement. Abonnementsmodellen optager ham nemlig både i hans daglige arbejde i konsulenthuset Subscrybe – der er specialiseret i innovation og forretningsudvikling af netop abonnementsvirksomheder – men også som privatforbruger. Han er nemlig helt færdig med at eje ting. Jonas har en fortid i bl.a. Berlingske Media og med snart 8 år som subscryber er han altså en vaskeægte abonnementsnørd. Når I møder ham, vil der ikke gå længe, før han taler om ’the end of ownership’, ’from products to outcome’ og ikke mindst abonnementsmodellens potentiale for at udvikle bæredygtige forretninger – både i økonomisk og miljømæssigt perspektiv.

Tine Møller Jensen

Seniorkonsulent

Tine er også subscryber. Hun er meget optaget af at optimere og udvikle helt nye abonnementskoncepter – på brugerens præmisser – i alle mulige og umulige brancher og inden for B2B såvel som B2C. Uanset hvilken opgave, hun bliver stillet for, vil hun altid stille sig på brugerens side. Derfor lever hun også efter Søren Ejlersens (red. Grundlægger, bestyrelsesformand og kok hos Aarstiderne) parole: ”Opfør jer ordenligt,” når hun rådgiver sine abonnementskunder. I stedet for transaktioner tager abonnementsmodellen nemlig udgangspunkt i relationer – og som i enhver anden relation, handler det derfor om at skabe tillid og værdi. Uden dét, ingen relation og ingen forretning.

Patrick Teglstrup Rasmussen

CMO

Patrick motiveres af at øge performance og udvikle den perfekte digitale kunderejse. I bund og grund bygger han ikke noget, der ikke kan måles på. Med en track record fra CoolStuff, Unisport og Demant med online marketing som omdrejningspunkt er han nu på 3. år CMO i Dinero – det helt rette sted for Patrick, der trives med højt til loftet og store ambitioner.

Jakob E. Søderberg

Chief Revenue Officer

Jakob har arbejdet med B2B salg og marketing siden 1994. I 2012 co-foundede han SaaS virksomheden ARPEDIO. Dette bragte ham til USA, hvor han har boet fra 2015 til 2018. Her har han bl.a. hjulpet tech start-ups med alt fra Sales growth til fundraising. Jakob har været en del af Upodi teamet siden august 2019.

Disse nøgleord går igen i Jakobs arbejde med abonnementer: Subscription & Recurring Billing, B2B sales growth og Communication and Inbound Marketing.

Jonas Nygaard

Sr. District Manager Store & Field - Denmark & North Germany

Jonas er en sports- og konkurrencemand. Og lige nu har Jonas sat sig for at skabe Danmarks største cykelbevægelse - styret af blå forhjul. Det er ikke nyt for Jonas at styre de tohjulede. Før Swapfiets har Jonas arbejdet hos Danmarks Motor Union som Generalsekretær og Tournament Officer med fokus på brugeroplevelsen for 80.000 tilskuere til Golfturneringen Made in Denmark. 

Morten Sønderskov

COO

Lars Menné Boesen

Director, Digitale kanaler

Lars er i en alder af kun 31 år flyvende med det overordnede ansvar for Coops nye initiativ PrimeKonto. Med blot to år på bagen i Coop og en endt uddannelse for kun 6 år siden kan man roligt sige, at der er fart på Lars, der også har ansvar for Gamification og andre forretningsudviklingsinitiativer i Coops digitale forretning.

Niels Ralund

Adm.direktør

Niels har om nogen dyrket Amazon i detaljen og kender hver en afkrog af Jeff Bezos' forretning. Med baggrund i hans egne erfaringer som selvstændig igennem 3 årtier og senest som adm. direktør i FDIH har Niels lige dele beundring og modstand mod mastodonten Amazon og deres Prime løsning. Niels bliver jævnligt inviteret ud for at tale om netop Amazon som fænomen og får rigtig gode tilbagemeldinger på hans altid direkte facon - også om Amazon. Tilbage i 90'erne stod Niels på scenen sammen med Jeff Bezos - inden han blev verdens rigeste mand og fik et udvalg af egne privatfly.

Tilmeldingen lukker om
1 dag 20 timer 21 min 28 sek
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik