Tid
25. jun 2019 kl. 10.00-16.00
Sted (Se adresse)
Stibo Systems, Højbjerg
Pris
Gratis (Medlemmer)
900,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Leverandør til e-handelsbranchen? Læs nedenfor først

Sammen skaber vi en god dag

For at du og alle andre får mest muligt med hjem fra Netværksdagen, har vi samlet 8 gode råd til, hvordan du bidrager bedst muligt på Netværksdagen. Netværk handler om at dele viden og få mindst lige så meget igen. På den måde får vi 2+2 til at blive til 5 på Netværksdagen.

  1. Kom med et åbent sind: Du behøver ikke fortælle forretningshemmeligheder. Men hvis du er åben om dine udfordringer, viden og kompetencer, får du også den bedste feedback og debat.
  2. Del din viden: Når du deler din viden, bliver andre klogere og det giver andre lyst til at dele deres viden.
  3. Snak med dem, du ikke kender: Det er let at tale med dem, du kender i forvejen. Tal med så mange som muligt, som du ikke har mødt før.
  4. Sæt emner på tavlen: Har du et emne at debattere med andre e-handlere, så tøv ikke med at indsende dit emne på forhånd til Birgitte på bwj@fdih.dk. På den måde skaber du programmet og præger Netværksdagen.
  5. Vær aktiv på netværksmøderne: Byd ind med din viden, dine erfaringer og input på netværksmøderne. Uanset om der er 4 eller 15 deltagere på mødet, kan det skabe masser af værdi.
  6. Husk visitkort: Du møder helt sikkert spændende mennesker, som du gerne vil tale mere med efter Netværksdagen. Husk derfor visitkortene.
  7. Ingen powerpoints: Når du arrangerer et netværksmøde, sætter du naturligvis rammen for mødet med en kort og præcis indledning, men medbring ikke powerpointpræsentationer.
  8. Ingen salg: Formålet med dagen er, at vi deler erfaringer - lad derfor ordrebogen blive hjemme. 

Jo mere du giver, jo mere får du og alle andre retur.

Tilmeld dig i dag og sæt X i kalenderen tirsdag den 25. juni. Deltagelse er GRATIS for FDIH medlemmer. 

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Birgitte Warming Juul på 7225 5618 eller bwj@fdih.dk.

Tilmeldingen lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen