FDIH samler for 8. gang logistik- og e-handelsfolk fra hele landet til en heldagskonference om de logistikmæssige udfordringer og løsninger for danske e-handelsvirksomheder. I år sætter vi ekstra fokus på bæredygtighed, bl.a. omkring emballage, som stadig flere kunder lægger vægt på.
Logistikdagen er for dig, der ønsker en dybere indsigt i morgendagens logistikløsninger for at holde dig skarp i den stigende konkurrence. Du får frisk viden om de nyeste trends og teknologier, så du kommer hjem med ideer til, hvordan jeres logistikløsninger fremover påvirker din forretning positivt.
Se billeder fra sidste års Logistikkonference
Logistik er en helt central del for netbutikker
Logistikområdet er i en rivende udvikling. Nye distributører, gamle kendinge med nye produkter, samme-dags-levering, flere pakkebokse og butikker og midt i det hele er der stærke krav om mindre emballage og bæredygtige løsninger. Men hvordan vælger du de rette logistikløsninger, hvad vil kunderne reelt leve med, og hvordan ser de nyeste løsninger ud?
Kom med til Logistikdagen og bliv klogere på det og meget mere.
Er du ikke medlem, kan du alligevel sikre dig en gratis billet. Alt du skal gøre er at besvare vores spørgeskema om logistik.
Analysen kan kun besvares af virksomheder, der sælger fysiske varer.
NB: ANALYSEN ER AFSLUTTET.
Fedt, det vil jeg gerne svare på!
Vi afholder igen i år dagen hos DAO365 i deres lagerhal, hvor der er gjort plads, skabt hygge og i det hele taget gjort alt for at op mod 300 gæster kan få det optimale ud af dagen og tage hjem med fornyet inspiration. Lagerhallen vil være opvarmet så godt som muligt, og i september er vejret og ikke mindst temperaturen med os. Men overvej en ekstra trøje.
Vi slutter dagen af med håndtryk og hotdogs, så ingen behøver at gå sultne hjem.
Praktiske forslag og fornyet inspiration
Konferencen giver dig mere viden, praktiske forslag og fornyet inspiration til at løse de mange udfordringer med logistik for B2C og B2B netbutikker. Hør cases hvor forskellige typer af logistikløsninger har været nøglen til succes og oplev de forskellige og nye tilbud på markedet, der præsenteres og diskuteres på dagen.
Du skal deltage, hvis du er
Hvis afbud
Konferencen er gratis for medlemmer, men vi opkræver et no show gebyr på 300 kr. hvis der meldes afbud senere end 10 arbejdsdage før konferencen.
Gratis
600,- kr. ekskl. moms
Tilmeldingsfrist 4. september 2019 kl. 16.00
Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.