Tid
5. sep 2019 kl. 08.30-16.00
Sted (Se adresse)
DAO365, Fredericia
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Om talerne

Fredrik Svedberg

LogTrade is a cloud based software system for transport management and digital logistics, for all kinds of shippers. Fredrik co-founded LogTrade Technology in 1992, which means that he has been working with shipping, e-commerce and advanced software system for transportation data long before logistics and artificial intelligence became the new black. Fredrik commutes between Malmö and Palo Alto – Silicon Valley, where LogTrade is testing new circular logistics models.

Vibeke Specht

Head of Information

In its most basic form, LogTrade is a system that makes sure that packages, or shipments, have the right shipping data on the shipping label and are sent with the right shipping capacity. In its most advanced form, it will give you the key to circular logistics, no waste, and predictive delivery. As Head of Information, it is Vibeke's heartfelt mission to educate and clarify LogTrade’s role in next-generation logistics and supply chain, which according to her is about enabling solid, sustainable and circular consumption structures.

Morten Villberg

CEO

Morten har en solid ledelseserfaring fra flere forskellige logistikvirksomheder herunder mange års international erfaring med pakkedistribution, hvor han blandt andet har arbejdet hos DHL og senest 4PX, som er Alibaba Groups logistikvirksomhed.

Morten er i maj 2019 tiltrådt som CEO for DAO365, som er en af Danmarks stærkeste og hurtigst voksende logistikvirksomheder. DAO365 leverer aviser, breve, magasiner og pakker 365 dage om året i hele Danmark.

Katrin Herholdt

Afdelingsleder Miljø- og emballageservice

Katrin kender de tyske emballage- og miljøregler ud og ind. Efter 13 år som tjenestemand hos de tyske skattemyndigheder, kom Katrin til Danmark i 2006 og blev derefter ansat i Dansk-Tysk Handelskammer. Siden 2013 har hun været ansvarlig for emballage- og miljøafdelingen.  Katrin har således både et indgående kendskab til de tyske myndigheder og har mange års erfaring med et kompliceret tysk lovgivningsområde fra et dansk perspektiv. Hvert år hjælper hun og hendes afdeling mere end 280 danske virksomheder, der eksporterer til Tyskland med at overholde de tyske emballageregler.

Jan Ettrup-Mikkelsen

CMO

Jan er CMO hos Saxo og har det samlede ansvar for salg og markedsføring af Saxo.com, der hører til pionererne på det danske e-handelsmarked. Saxo er Danmarks første og største internetboghandel og en markant spiller på det voksende streamingmarked, hvor Jan har ansvaret for at sikre Saxo Premium luft under vingerne via bl.a. en ny tilgang til brandpositionering, anvendelse af data og relationsopbygning i en verden, hvor det langt fra er nok at have et transaktionsbaseret forhold til sine kunder.

Stine Sander

Head of eCOM logistics & Communication

Stine har det samlede ansvar for markedsføringen af PostNord i Danmark. Stine kommer med en stærk kommerciel & kundefokuseret eCOM baggrund fra såvel L’EASY, wupti.com, Inspiration og Nørgård Mikkelsen. Hele fire gange siden 2016 har Stine med sit høje faglige kompetenceniveau befundet sig på The M List – listen over marketingbranchens 200 stærkeste profiler. Hos PostNord arbejder Stine for at give kunderne attraktive produktløsninger i PostNords hurtigt voksende netværk. Alene i år har PostNord åbnet 500 nye Collect Shops og lanceret Nærboks. PostNord app’en har desuden rundet 650.000 downloads. PostNord leverer fra dag til dag - eller samme dag!

Thomas Jensen

Sales Manager Denmark

Thomas Jensen har arbejdet med logistisk, shipping og transport i mere end 20 år, heraf de seneste 10 år hos Bring. Thomas Jensen har stor erfaring med skandinaviske og europæiske kunder og er i dag salgschef for det danske team, som beskæftiger sig med løsninger til det nordiske B2B og B2C marked.

Michael Fisker

Sales Manager Nordic

Michael har 10 års erfaring i emballageindustrien og har gennem hele sin karriere arbejdet på tværs af segmenter og industrier. Det er ikke nogen hemmelighed, at vi kun har set toppen af isbjerget, når det kommer til e-handel og bæredygtighed, derfor har Michael senest været så privilegeret at være med til at opbygge en salgs- og udviklingsorganisation med dedikerede specialister i DS Smith rettet mod lige netop e-handel og det stigende potentiale inden for bæredygtighed.

Bo Bach Boddum

Direktør

Hvis det ikke er bæredygtigt, så har det ingen interesse! Hvorfor beskæftige sig med forretninger som alligevel vil undergrave sig selv? Med bred erfaring indenfor koncept- og produktudvikling har Bo lært, at miljømæssig og finansiel bæredygtighed altid skal gå hånd i hånd, og det har aldrig været vigtigere end nu. Med RE-ZIP gør de det nemt for forbrugeren at handle bæredygtigt, og de gør det billigt for forretningen at minimere forbruget af engangsemballager og samtidigt sende et klart grønt budskab.

Per Imer

Per Imer kender om nogen til CoolRunner. Som administrerende direktør og medejer har han fra allerførste dag siddet ved bordenden og aktivt medvirket til, at CoolRunner nu har mere end 200.000 danske kunder. Dertil har Per Imer over 10 års erfaring som direktør og en fortid som konsulent.

CoolRunner allierer sig med den lokale fragthelt både i Danmark og i udlandet. Det giver danske webshops en unik mulighed for at være konkurrencedygtige. Lokalt som uden for landets grænser. CoolRunner lægger vægt på kvalitet, hastighed og flest mulige salgsdage, så den enkelte virksomhed får de bedste muligheder for at få det optimale ud af deres forretning. Det nye sort bliver ifølge Per 3D print i et netværk af samarbejdspartnere, der alle lokalt kan printe og forsende den ønskede vare til forbrugeren.

Emil Sahlin

CEO og stifter

Emil er far til 3 og bor til dagligt i Vestbjerg sammen med Louise, som er ansat i 3D Eksperten. De har kontor/showroom i henholdsvis Nørresundby og Frederiksberg med 5 mand ansat med et større, lokalt lager beliggende i Nordjylland og et fjernlager i Sverige. Til dagligt ledes 3D Eksperten af Emil, og de leverer plast og 3d print til virksomheder og institutioner i hele Danmark. 

3D Eksperten har kunder som går fra små "makere / hobby-folk" til kommuner, universiteter og tekniske skoler, små, mellem og store virksomheder i både Danmark, men også i resten af Norden. De er kendetegnet ved at være en meget beskeden, lille virksomhed, der leverer produkter og services til nogle af de største virksomheder, vi har i Danmark - herunder LEGO, Carlsberg, Mærsk, Novo Nordisk, Vestas, Siemens, Grundfos, Danfoss mfl.

Book din plads på konferencen inden
45 dage 15 timer 30 min 15 sek

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen