Tid
9. okt 2019 kl. 09.00-18.30
Sted (Se adresse)
Øksnehallen, København V
Pris
2.900,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
4.300,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Om talerne

Jim Hagemann Snabe

Bestyrelsesformand i A.P. Møller Mærsk og Siemens AG

Jim Hagemann Snabe er tidligere CO-CEO for softwarevirksomheden SAP AG.  Jim fungerede fra 2010-2014 som CO-CEO af SAP SE, hvor han havde særligt fokus på strategi, innovation og forandringsledelse. I 2013 valgte Jim at træde tilbage som CO-CEO af SAP AG for at udvide sin erfaring til andre brancher samt for at bruge sin interesse for en mere bæredygtig verden til at gøre en forskel for denne. Dette sker ikke mindst gennem hans arbejde for World Economic Forum, hvor han er medlem af fondsbestyrelsen.

Jim har stor kundeerfaring fra mere end 20 forskellige industrier, mens hans vidtgående kendskab til innovation, digitalisering og teknologi har udviklet hans personlige ledelsesstil. Jim har en særlig erfaring og viden inden for: globalisering, digitalisering, ledelse og bæredygtig forretningssucces. Jim har en aktiv rolle i planlægningen og afviklingen af de berømte Davos topmøder. Han har desuden stor erfaring fra bestyrelsesarbejde som bestyrelsesformand i A.P. Møller Mærsk og Siemens AG samt bestyrelsesmedlem i Allianz SE og SAP SE.

Jim er adjungeret professor ved Copenhagen Business School, CBS. Han er desuden medudvikler og underviser på High Performance Leadership lederuddannelsen som High Performance Institute udbyder sammen med CBS Executive.

Christel Friis-Mikkelsen

Country Manager H&M Danmark
H&M

Christel Friis-Mikkelsen står på 10. år i spidsen for H&M på det danske marked og har været en del af H&M’s rejse og transformation fra butikskæde og postordrevirksomhed til at være den OMNI-channel-virksomhed, som kunderne oplever i dag. Med den rigtige OMNI-strategi er det muligt at se e-handlen som en ny mulighed, og samspillet med de fysiske butikker står højt på Christels agenda. Christel Friis-Mikkelsen har med sine 35 år i H&M et indgående kendskab til detailhandlens udvikling.

Kenneth Melchior

Nordeuropæisk Direktør

Kenneth Melchior tiltrådte stillingen som nordisk chef hos Zalando i juni 2016. I foråret 2018 overtog han stillingen som nordeuropæisk direktør. Kenneth har ansvaret for strategien og den daglige ledelse af de nordiske markeder samt Storbritannien, Irland, Belgien, Luxembourg og Holland. Inden turen gik til Berlin og Zalando, har Kenneth senest arbejdet som CMO & CCO for Super Brugsen og som forretningsudviklingschef hos Coop. Udenfor kontoret er Kenneth fuldt beskæftiget med sin familie, der består af hans kone, parrets tre børn og en hund - for nu.

I et interview af Kenneth i juni 2019 fik vi et unikt indblik i flere nøgletal og visioner for Zalando. Du kan læse hele artiklen her. 

Gregers Wedell-Wedellsborg

CEO

Gregers Wedell-Wedellsborg er CEO i Matas. Den røde tråd i Gregers’ virke er at lede og forny virksomheder, som går igennem digitale omvæltninger. Før Matas var han først e-commerce-direktør og siden koncerndirektør i COOP Danmark A/S med ansvaret for kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’brugsen og Irma. Inden da var han ti år i mediebranchen som leder i Berlingske Media og som direktør for digitale medier i TV2 Danmark. Han startede sin karriere som strategikonsulent i Accenture og som reserveofficer i Den Kongelige Livgarde. Gregers er cand. scient. pol. fra Københavns Universitet og Master in Public Administration fra Harvard. Han er medlem af Regeringens Disruptionråd og bestyrelserne for Dansk Erhverv, Gyldendal A/S og Vallø Stift.

Tim Frank Andersen

Moderator. Chief Digital Officer

Tim har arbejdet indenfor det digitale område i over 20 år. Han er en af Danmarks succesfulde iværksættere, og han har gennem årene stået bag en lang række stærke startups, ekspanderende virksomheder og exits. Han har skrevet bogen "Mærkevarer på Internettet" sammen med Martin Lindstrøm og senest bogen ”10 digitale strategier”. Tim har mere end 20 års erfaring med at udvikle succesfulde digitale strategier for en lang række af Danmarks største virksomheder. I en årrække var Tim fast IT ekspert på Godmorgen Danmark, og han var desuden vært på TV programmet ”Danmarks Bedste Ide”. I dag er han en af Danmarks mest anvendte foredragsholdere indenfor det digitale felt og CDO i Charlie Tango, der er en digital udviklingsvirksomhed med over 200 ansatte. Tim er dagens moderator.

Kasper Ulrich

CEO og medstifter

Som 21-årig sagde Kasper sit daværende job op og har sideløbende med Shaping new tomorrow uddannet sig i finansøkonomi samt taget en PBA i international handel og markedsføring. 

Uden erfaring indenfor tøjbranchen har Kasper og hans to medstiftere efter få år skabt et herretøjsmærke som fra 2017 til 2018 opnåede +1000% i vækst, og i dag omsætter Shaping new tomorrow for mere end 100 mio. kroner om året.

Shaping new tomorrow gør en dyd ud af at tænke innovativt, funktionelt, holistisk og humanistisk og drives af at søge det oprindelige og skabe det originale. 

Christian Aachmann

CMO og medstifter

Christian har, siden han var 15 år, udviklet content og er ekspert indenfor video markedsføring. Christian har sideløbende med opstarten af Shaping new tomorrow færdiggjort en PBA i International handel og markedsføring.

Uden erfaring indenfor tøjbranchen har Christian og hans to medstiftere efter få år skabt et herretøjsmærke, som fra 2017 til 2018 opnåede +1000% i vækst, og i dag omsætter Shaping new tomorrow for mere end 100 mio. kroner om året.

Sebastian Petersen

CEO

Grundlægger og ejer af Trendhim, Sebastian Petersen, har på trods af en alder af blot 31 år drevet Trendhim i snart 12 år. Trendhim omsætter i dag for over 100 mio. kroner og sælger til 27 lande på 18 sprog. Sebastian er drevet af en stor passion og et højt ambitionsniveau. Det smitter af på Trendhim, som i dag har en unik virksomhedskultur, hvor status quo konstant udfordres, og der tænkes hele tiden stort.

Christian Arnstedt

CEO og stifter

Christian er stifter og CEO for Blazar Capital, der udvikler nye B2C e-commerce brands. Inden Blazar Capital var Christian den yngste Junior Partner i McKinsey & Co. i Europa. Christian er vinder af Forbes 30 Under 30 prisen og Berlingskes Talent 100 pris. Som ung var Christian på Danmarks junior landshold i alpint skiløb.

Jakob Dupont

Adm. direktør Jakob Dupont blev oprindeligt ansat som IT-chef hos Bruun Rasmussen. Med en baggrund som datalog fra Københavns Universitet og medejer af et softwareudviklingsfirma blev han drivkraften bag lanceringen af først auktionshusets net-auktioner i 2004 og senest også den helt nye auktionstype Direkte Auktion. Her kan man købe og sælge varer helt ned til 800 kroner online.

Jakob indtrådte i direktionen i 2008 og blev i sommeren 2013 udnævnt til adm. direktør. Jakob er inviteret af PostNord.

Nicklas Storåkers

Nicklas was born in 1974 and lives in Stockholm. The PriceRunner Swedish office is located in Stockholm. Nicklas Storåkers holds an education in Business & Economics, School of Economics in Stockholm. He founded the internet bank Avanza and was CEO for the period 1999-2011. He is co-owner of PriceRunner and is one of the most experienced digital entrepreneurs in Sweden.

Jan Lundequist

SVP Group eCommerce, CPO eCommerce and Omnichannel

Jan Lundequist has over 20 years of experience in the payments industry, where he has been leading digital and emerging payment solutions development globally and in Europe. He has been part of multiple significant payment industry transformation projects, such as development roll out of contactless/NFC payments. Before joining Nets Jan held multiple different positions at MasterCard, IBM consulting and CGI.

Lydia Butler

Customer Sustainability and Projects Specialist

Holding a BSc First Class Honours in Environmental Science and a Business Sustainability Management certificate from Cambridge University, Lydia has worked for the DS Smith Group Sustainability team for 3 years. As Customer Sustainability and Projects Specialist, she leads the customer sustainability workstream; working closely with sales and design teams across Europe to help over 150 brands understand and realise the value of sustainable sourcing and sustainable packaging design. Her expertise on sustainable design, recyclability, life cycle analysis and trade-offs also supports workstreams led by the innovation, operations and corporate affairs functions to further develop new sustainable products and solutions and drive progress on targets.

Max Riis Christensen

Max har arbejdet med lokalisering og drift af webshops i udlandet siden 2010, hvor han stiftede MakesYouLocal. I dag supporterer MakesYouLocal 113 webshops fordelt på 15 lande med lokal kundeservice samt oversættelser, returadresser og marketing efter behov. Derigennem er der opsamlet en stor viden om, hvad der kræves for at få succes i udlandet. Blandt de virksomheder, Max har arbejdet med, er Sephora, Zizzi og Unisport, men også mindre virksomheder har med succes anvendt MakesYouLocal.

Rasmus Mencke

European B2B Product Strategy Leader

Rasmus er europæisk ansvarlig for e-Commerce produkt strategi hos Salesforce, verdens #1 CRM Platform.  Efter 11 år i San Francisco hos Salesforce har Rasmus nu base i København, hvor han hjælper virksomheder i hele Europa med digital transformation, hvor B2B og B2C løsninger understøtter denne rejse.

Troels Riisbrich Underlien

Partner

Troels Underlien er stiftende partner, forretningsudvikler og løsningsarkitekt hos e-handelshuset Vertica. 

Han arbejder hver dag sammen med ambitiøse virksomheder om at skabe og eksekvere den bedst mulige strategi for digitalisering i netop deres virksomhed med et mål om at være mest muligt for deres kunder, at optimere og digitalisere deres eksterne og interne processer og få det optimale udbytte af data. Alt sammen for at skabe mest muligt forretning. 

Kristian von Magius

Senior Marketing Consultant

Kristian has been working at Sitecore since 2011. He is a SBOS consultant working hard with major international brand customers in order to improve their conversions and prove the business value of the investments in Digital Marketing.

Lars Bo Haber Petersen

CSO og IBD

Lars er CSO/IBD hos FLYERALARM GmbH og har det samlede ansvar for salg i Tyskland og datterselskaberne i Europa. Organisationen, som han leder, omfatter 7 regionale kontorer, 9 fysiske butikker i Tyskland samt 15 lande organisationer. FLYERALARM omsætter for mere end 350 mio. € årlig, og er Europas største B2B onlinetrykkeri. FLYERALARM leverer op til 27.000 ordrer pr. dag, har mere end 1,5 mio. kunder og mere end 1200 produktkategorier. 95% af produktionen er ”in-house” på egne produktionsanlæg i Tyskland. Lars’ opgave er at sikre fortsatte vækstrater via online kanaler kombineret med direkte salgsindsatser. Lars har en baggrund med topposter fra bl.a. Berlingske Media, Egmont, TDC og den tyske mediekoncern Axel Springer.  

Thomas Pedersen

Chief Technology Officer og medstifter

Thomas Pedersen er medstifter af OneLogin og har sammen med sin bror været ledende i dannelsen af Identity-as-a-Service som en kategori. OneLogin har hovedkvarter i San Francisco og hjælper over 3000 virksomheder med at styre sikkerhed for deres medarbejder- og kundeidentiteter ved hjælp af single sign-on, multi-factor authentication og user provisioning.

Kenneth Borup

CEO

Kenneth har netop haft 20 års jubilæum i Lomax. Han har derfor været med på hele Lomax’ digitale rejse primært i sin tidligere rolle som marketingdirektør med e-commerce ansvar, hvor hans passion for veludviklede brugerrejser kom til udtryk. Det skal være nemt for kunderne. De seneste 2½ år har Kenneth siddet for bordenden som CEO i Lomax.

Jesper Thyssen

Head of CRM og Digital Marketing

Jesper sidder som Head of CRM og Digital Marketing i Danske Spil og blev i foråret 2019 kåret som Årets Digitale Profil ved Danish Digital Awards. Han leder i dag omkring 17 digitale specialister på tværs af owned og paid media med enorme mængder data til rådighed til dagligdags-eksekveringerne. Jesper har mere end 10 års erfaring med digital forretningsudvikling fra både kunde og bureausiden.

Toke Lund

Direktør, International E-Commerce & Digital Strategi

Toke er Direktør for International E-Commerce & Digital Strategi i Novicell og arbejder til dagligt med at udvikle den digitale strategi og e-commerce forretningen for større danske og europæiske virksomheder.

Han startede sin karriere som konsulent ved Qvartz Management Consulting og har arbejdet ved både LEGO og Salling Group i ledende stillinger inden for ecommerce, digital transformation og strategi. Toke har været hovedaktør bag den digitale udvikling i flere virksomheder og giver indspark til den digitale transformation i Danske Spil, som han går på scenen med i år. Toke er uddannet Cand.oecon fra Aarhus Universitet og har desuden en EMBA fra IMD i Schweiz.

Julie Fosselius

Senior Solutions Consultant, EMEA Nordics

A true customer relationship evangelist, with a Europe-wide background in eCommerce and Retail, the passion of Julie today is dedicated to helping companies deliver great customer experiences, know their customers, turn them into brand ambassadors and the technology and solutions that empower them to do so.

Morten Kjær

Medejer og bestyrelsesformand

Morten er uddannet politibetjent og arbejdede i 12 år i Nordjyllands Politi. Sideløbende etablerede han i 2014 sammen med sin hustru, Ann-Louise Christine Aasted, netbutikken Luksusbaby. I starten var det blot tænkt som en hobby med fokus på kvalitetstøj og -sko til de mindste. Først ved udgangen af 2018 sagde den 39-årige betjent definitivt farvel til politiet for at hellige sig ledelsen af den hastigt voksende webshop. I 2018 voksede omsætningen med 50 pct., og prognoserne for 2019 tegner endnu bedre for Luksusbaby, der nu beskæftiger 55 medarbejdere.

Mikael Belstrup

CTO

Som CTO står Mikael i spidsen for eCommerce- og Omnichannel-strategien hos Blue City, der står midt i et væksteventyr inden for køb og salg af brugt forbrugerelektronik, online såvel som i fysiske butikker. Det ansvar har Mikael opnået grundet hans passion for digital udvikling og kundeadfærd, hans tilgang til området og ikke mindst pga. mere end 10 års praktiske erfaringer på kunde- og bureausiden, bl.a. som Online Development Manager for Blockbuster, Senior Backend Developer for Vaimo samt Omnichannel Manager for Kaibosh.

Mikaels tilgang er utraditionel. Han er eksempelvis tilhænger af, at viden om kunder bedst opsamles ude på gulvet i butikken - ved at betjene kunderne. Han er også tilhænger af at betvivle - og udfordre - sin egen viden. Og så er han tilhænger af, at det hele handler om de ting, du ikke gør. Du vil bl.a. kunne høre Mikael fortælle om Blue Citys tilgang til, hvordan Blue City målrettet opnår vækst. Og ikke mindst om alle de ting som Blue City IKKE har gjort.

Henrik Hobel

Direktør, dataspecialist og partner

Henrik har mere end 25 års specialisterfaring inden for data og har gennem hele sin erhvervskarriere arbejdet intenst med rådgivning om data, optimering af datakvalitet, segmentering samt optimering af salgsresultater baseret på dybe dataindsigter. I Ambition står Henrik i spidsen for et data-team, som hver dag analyserer, segmenterer, datavasker og databeriger store danske virksomheders kunde-, emne- og permission-databaser. 

Jacob Kildebogaard

Mediedirektør og partner

Jacob er kendt for sin datadrevne tilgang til digital markedsføring og blandt landets førende eksperter. Han er manden bag flere bøger: Analyticsbogen, AdWords for webshops og Onlineevangelisterne. Det er over 10 år siden, de første gode webanalytics tips blev delt ud, og i dag sidder Jacob med ansvaret for alle medieaktiviteter i Ambition og rådgiver ift. mediestrategi og eksekvering – altid med fokus på at bruge data til at skabe de bedste resultater.

Lina Ödeen

Sustainability manager

Lina Ödeen has a background in advertising and communication and has been with the H&M Group for the last seven years. Four years ago she decided to focus on her passion for sustainability and now she is the Manager of Sustainability at H&M Group Global Logistics. As one of the world’s largest fashion houses, H&M’s goal is to lead the change towards more sustainable fashion.

Per Imer

Per Imer is the CEO and co-owner of CoolRunner. Per has more than 10 years of experience as a director, and through CoolRunner he has given Danish e-commerce the opportunity to be competitive. CoolRunner has witnessed the increasing demand for sustainable transport and this has inspired the company to think of new lines regarding packaging and other aspects.

Thomas Jensen

Sales Manager, E-commerce and Logistics

Thomas Jensen has been working with logistics, shipping and transport for more than 20 years and have been with Bring the last 9 years. Thomas Jensen is now the Sales Manager for Sales Denmark and spends every day working on some of the challenges he is facing regarding e-commerce with the respect for sustainability.

Iben Malthe Roldsgaard

Kommunikationskonsulent

Iben er uddannet cand. mag i International Virksomhedskommunikation fra Syddansk Universitet. Hun har 4 års erfaring i Din Sundhedsfaglige A-kasse som Kommunikationsmedarbejder, hvor fokus er på service og konvertering.

Søren Brammer Riis

Country Manager

Ansvarlig for APSIS Danmark og med en fortid hos bl.a. eBay, StepStone og flere digitale startups. Elsker at arbejde med digitale brugerrejser.

Mette Herrefoss

Category Manager, North Europe

Mette har en lang karriere bag sig fra reklame- og analysebranchen med indgående kendskab til markeds- og forbrugertrends samt bæredygtighed. Som leder af DS Smiths Impact Centre, har hun de sidste fem år arbejdet intenst sammen med mere end 300 kunder omkring bl.a. emballagens rolle i e-handel, bæredygtighed i forsyningskæden og kundeoplevelsen og holdt et utal af foredrag omkring forbrugertrends og bæredygtighed. 

Heidi Teschemacher

CCO, Commercial Director, Consumers & Marketing/IT

Heidi er CCO hos Life Extension Europe, en e-commerce virksomhed, der sælger kosttilskud i Europa. Hun er en født detailhandler med et drive til konstant læring og forbedring. Med næsten 20 års erfaring i detail og de sidste 10+ år i roller med fokus på turnaround og vækst kommer Heidi med ekspertise indenfor strategi, innovation og forbrugere. Hun har tidligere været ved internationale brands som Gillette, P&G, L‘Oreal, Cloetta samt detailkæder som Coop og Meny.

Steen Rasmussen

CO-founder & Senior Partner

Steen er en af ​​Danmarks mest anerkendte digitale analytikere og en international taler, der er anerkendt som førende ekspert på emnet. Med mere end 15 års praktisk erfaring med onlineoptimering af websteder, brugervenlighed og webanalyse har han specialiseret sig i online måling, metodeudvikling, brugervenlighed og kommercialisering. Steen er tidligere blevet udnævnt til ”Årets praktiker” såvel som en af ​​verdens førende analytikere af Digital Analytics Association tre år i træk.

Kasper Holst

CEO

Kasper er CEO i IMPACT og ekspert i omnichannel-commerce og digital strategi. Han er cand.merc.dat og har i sine mere end 20 år i IMPACT været med til at skabe prisvindende løsninger for bl.a. nemlig.com og HAY. Kasper er optaget af gode købsoplevelser og growth hacking og følger udviklingen i ind- og udland tæt. Han har tidligere været en del af den eftertragtede The M List, hvor hans resultater, faglige kompetencer og innovative tilgang til marketingudfordringer blev fremhævet.

Mathias Plank

Founder & CEO

Mathias is a serial-entrepreneur running KACHING Retail, the NextGen POS helping leading retailers like IKEA, Apple Premium Resellers with Unified Commerce.

KACHING Retail has developed a Cloud-based Mobile POS helping Merchants and Retail chains to bridge the gap between Online and Physical transactions.

Mathias Plank has been invited by Swedbank Pay.

Per-Mattias Nordkvist

Founder

Per-Mattias has worked in digital development for 20 years and in e-commerce development for 11 years.

Rasmus Jacobsen

Lead Solution Engineer

Rasmus brænder for e-commerce, retail og ikke mindst AI. Til dagligt rådgiver han nogle af Danmarks førende brands og retailers inden for e-commerce og marketing teknologi - altid med en strategisk vinkel og kunden i fokus. En digital og forretningsorienteret profil med erfaring fra virksomheder som BESTSELLER, SAP og senest Salesforce.

Trine Møller

Trine Møller har været ansat i Dansk politi i 20 år. Siden 2014 har Trine beskæftiget sig med økonomisk kriminalitet og forebyggelse. Senest har hun stået i spidsen for etableringen af dansk politis nye landsdækkende center for it-relateret økonomisk kriminalitet (LCIK), hvor man har sikret en koordineret tilgang til anmeldelser og efterforskning og samlet kræfterne for at skabe bedre muligheder for at bekæmpe it-relateret økonomisk kriminalitet på tværs af hele Danmark. I dag står hun i spidsen for centeret og dets 65 medarbejdere.

Sune Gabelgård

Head of Digital Fraud, Intelligence & Research

Sune Gabelgård har mere end 17 års erfaring med at efterforske organiseret kriminalitet og udvikle analytiske redskaber hos det danske politi. Han var med til at opbygge Danske Banks globale Fraud Unit, og hans mission hos Nets er at etablere det bedste Fraud Intelligence team i betalingsindustrien. Man er ikke i tvivl om, at han brænder for sit arbejde, og han indrømmer også en faglig fascination for de digitale svindleres kreativitet, som blandt andet indebærer den digitale version af et bandeskyderi. Og ved du ikke, hvad et digitalt bandeskyderi går ud på, får du svaret i Sunes præsentation.

Jens Højgaard

Cloud and Security Specialist

Jens er Cloud Engineer hos Sentia med speciale i AWS, og han beskæftiger sig i hverdagen med design, hosting og sikring af Sentia's cloudkunder. Han har en fortid hos Point Transaction Systems, hvor han bl.a. var med til udrulningen af CHIP-og-PIN i Danmark, samt stod for PCI sikkerheden Point’s terminaler.

Som Certificeret Etisk Hacker og AWS Solution Architect er han en del af Sentia's cloudteam, som hjælper små og store kunder med at komme i cloud på en sikker måde.

Finn Vagner

Managing Director

Finn er ingeniør og har siden 1993 arbejdet som leder inden for IT og telekommunikation. Han startede sin karriere som programmør af telefoncentraler og blev senere servicechef, salgsansvarlig og direktør for outsourcing i Siemens. I 2012 blev Finn adm. direktør i Netgroup, som nu er blevet en del af Sentia Denmark. Finn har ansvaret for at udvikle Sentia Denmark ved at sikre kunderne en vellykket transformation til fremtidens digitale platforme.

Hans-Kristian Bjerregaard

CEO og grundlægger

Med 15 års erfaring i e-commerce er Hans-Kristian et fyrtårn i viden om online shopping. Han kender markedet, han kender til problemerne, og han har mulighederne for at komme med løsningerne. 

Clerk.io udspringer af Hans-Kristians interesse i at udvikle og forbedre online shopping. Det hele startede med den klassiske frustration og begæret for at gøre det bedre. Clerk.io gik fra fritidsinteresse og hobby til et internationalt væksteventyr og er idag verdens bedst bedømte personaliserings platform. 

Kathrine K. Svendsen

E-commerce Marketing & Event Coordinator

Kathrine har 10 års erfaring indenfor digital marketing og SaaS-produkter. I dag arbejder Kathrine hos den internationale tech gigant team.blue (tidl. Zitcom), som har opkøbt flere små og mellemstore hosting virksomheder i Danmark. Heriblandt nogle af Danmarks største e-commerce udbydere, såsom DanDomain, der står bag 3.000+ danske webshops. Her har hun koordineret og afholdt +100 events, konferencer, live webinarer og podcasts med vidensdeling om dansk e-handel. Kathrine har indgående kendskab til alle sider indenfor e-commerce branchen og vil i dagens foredrag gå i dybden med, hvordan man skaber den gode kunderejse.

Kasper Refskou Jensen

Kasper kommer med en baggrund i e-commerce, og med hans mange år i branchen har han stor erfaring med at løfte konverteringsraten og kunde tilknytningen for en webshop. Kasper og hans  forretningspartner Brian Pedersen startede virksomheden ​addwish.dk​, som gjorde det muligt at have  online ønskelister for både virksomheder og private. Den store erfaring og de stærke kunderelationer de samlede fra addwish.dk, har de taget med sig videre i selskabets nye navn ​Hello Retail,​ som nu har et  stærkere fokus på at udvikle personaliseringsløsninger til webshops og sørge for, at hver besøgende får en unik oplevelse. Kasper er i dag CEO for over 30 ansatte hos ​Hello Retail​. 

Jakob E. Søderberg

Director of Business Development

Jakob er stor fan af abonnementsmodeller og har gennem sit arbejde siden 2011 hjulpet virksomheder med at få succes med abonnement. I perioden 2015-2018 har Jakob boet og arbejdet i Silicon Valley (Santa Clara, Californien) som Innovation Advisor og som mentor i startup acceleratoren Alchemist Accelerator. Derudover er han co-founder af Arpedio et salgsværktøj til komplekst løsningssalg. Som Innovation Advisor stod han for det overordnede ansvar med SCALEit platformen – et initiativ med fokus på at hjælpe tech startups skalere forretningen gennem Silicon Valley. 

Kim Lauritsen

VP of Sales

Kim har været ved iPaper i mere end 10 år, og arbejder med nogle af de største globale virksomheder i B2B og B2C. Kim rådgiver og sparrer med de største virksomheder i retail i brug af tilbudsaviser og kataloger online. Kim er en bærende kraft i udviklingen af iPapers seneste produkt, der gør e-commerce virksomheder i stand til at skabe inspirerende visninger af produkter, som alternativ til den klassiske tilbudsavis.

Billetsalget lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen